Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Haiset hyvälle💕
Miten voi haista hyvälle? Vai tarkoitatko tuoksua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon laittanut viestejä, mut se keskustelu on vaan tyrehtynyt. Ja mun mielestä siihen, ettei hän enää vastannut. Siksi tässä kipuilenkin uuden viestin laittamista. Huokaus!
Älä laita, jos ei vastannut.
Niin, pitäisi vissiin ymmärtää vinkki. Mut, kun haluaisin tän niin kovin toimivan. Ne kuuluisat viimeiset sanat. Tää on niin tuttua aiemmista ihastumisista, et oon taas ihan totaalisesti yksipuolisesti rakastunut. Kaipa meistä jokainen toivoo olevansa rakastettu, niin minäkin. Toivoin niin kovasti, että tällä kertaa tää vihdoin menee, niin kuin sen pitikin mun mielestä mennä. Huoh!
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kauniita unia. 🤗🧡
Sulle myös! Taidat olla aika kaunissieluinen ihminen 😍
Vierailija kirjoitti:
Rantakalliolla tai hiekalla
Toiseen aikaan vuodesta
Istuen rinnakkain, lähemmäs hivuttautuen
Kun ottaisin sua kädestä, ei enää tarvittaisi sanoja
-A
Haluan tämän käyvän toteen 💜
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pääsisinpä rakas sun sänkyyn. Porautuisin kainaloon ja hellisin sua niin hyvin kuin osaan! 😍
Mulla on nykyään vain pelkkä patja.
Hajosko sänky
Ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kovasti haluat kaivattusi ja kuinka paljon haluat pysyä nykyisessä? Esim. 70/30
100/0
Ketä kaipaat?
Olispa 99 juuston pizzaa 😋 ja kaivattu, koska en jaksais syödä sitä yksin
Kukaan ei halua nykyään muuta kuin seksiä 🤔 Aina joku seksisuhde tarjous 😭 Parempi yksin varmaan. Kun alentaa itsensä tämmösiin.
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kovasti haluat kaivattusi ja kuinka paljon haluat pysyä nykyisessä? Esim. 70/30
85/15
Vierailija kirjoitti:
Hymyilyttää kun ajattelee sua.
Joskus niinkin, heh. :P
Urheilujuhla alkaa, hienoa. Olympialaisten avajaisten ääreltä terveiset kaunokaiselle, joskin netin syövereistä löytynyt totaalinen bängeri vie keskittymisen. Biisi linkin takana. Pidän keskisuurena ihmeenä, ettei kappale ole maailmanlaajuinen hitti, kun musiikillisten ansioiden lisäksi myös video on tajunnan räjäyttävää taidetta.
Hotellihuoneessa kaikkein kalleimmassa
riisuit sukkanauhaliivisi ja minä otin pois tyrävyöni,kun kysyit minulta rakastanko sinua.
Sanoin kauniita unia ja heräsin ilman munia.
Enää en sano sanaakaan.
Vierailija kirjoitti:
Kukaan ei halua nykyään muuta kuin seksiä 🤔 Aina joku seksisuhde tarjous 😭 Parempi yksin varmaan. Kun alentaa itsensä tämmösiin.
Mun kanssa voi tulla katsomaan uutisia ja riitelemään tiskivuoroista😁
Kenelle minä soitan jos olen kaupungilla yksin ja tarvitsen kyytiä kotiin. Tiedän ettå eksäni lapsemme isä välittåå minusta vieläkin.
Vierailija kirjoitti:
En saa aina suuta auki kun pitäisi.
En minäkään saa aina suuta auki vaikka haluaisin sanoa kaivatulle jotain enemmänkin.
50/50 vaikea päätös. Koska tänään teki hurjan ehdotuksen.