Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt tunteista puhumista ja tuntunut että sanat takertuu ja jostain syystä nielaissut ne ja sanonut jotain kevyttä vaan. Miksei voisi niistä puhua. Pitäisi vaan aloittaa
Mä sit taas keskustelussa meen syvälle liiankin helposti, en tiedä, on jotenkin vapauttavaa, kun ei tarvi peitellä itsestään mitään. Välillä mietin, että onkohan se liikaa kaipaamalleni. Toisaalta, jos ei kestä tätä nyt, miten kestäisi sitä koko loppuelämän. Ja se mulla on kuitenkin haaveissa. Loppuelämä yhdessä.
Aloitin kyllä jo tunteista puhumisen, kerroin kaivanneeni. En saanut siihen mitään vastausta, niin ajattelin, että se ei ole sopivaa sanoa mitään enempää.
Se, ettei tiettyihin juttuihin saa vastausta sulkee ehkä tehokkaimmin omankin suun. Sivu
Just tota mäkin pelkään. Et tyrkytän itseä liikaa ja hän ahdistuu. En kehtaa aina ensimmäisenä laittaa viestiäkään, kun just pelkään, et se on ei-toivottua.
Vierailija kirjoitti:
Jos ikinä käännyt lesboksi, anna mun olla eka joka opettaa sulle kaikki temput. Olen niissä todella taitava. Yöt sulle! <3
Ei ikinä, olen mies hetero mies !!
Vieläkö kaipaat Lauraa Runomies?
Unohdin kaivata, kunnes nyt, hyvää yötä, olet varmaan väsynyt.
Vierailija kirjoitti:
Just tota mäkin pelkään. Et tyrkytän itseä liikaa ja hän ahdistuu. En kehtaa aina ensimmäisenä laittaa viestiäkään, kun just pelkään, et se on ei-toivottua.
Mä taas toivoisin että laittaisi enemmän viestejä, mutten näköjään itse osaa silti olla aloitteellinen. Kumma juttu miten oma pää tuon asian kelaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt tunteista puhumista ja tuntunut että sanat takertuu ja jostain syystä nielaissut ne ja sanonut jotain kevyttä vaan. Miksei voisi niistä puhua. Pitäisi vaan aloittaa
Mä sit taas keskustelussa meen syvälle liiankin helposti, en tiedä, on jotenkin vapauttavaa, kun ei tarvi peitellä itsestään mitään. Välillä mietin, että onkohan se liikaa kaipaamalleni. Toisaalta, jos ei kestä tätä nyt, miten kestäisi sitä koko loppuelämän. Ja se mulla on kuitenkin haaveissa. Loppuelämä yhdessä.
Aloitin kyllä jo tunteista puhumisen, kerroin kaivanneeni. En saanut siihen mitään vastausta, niin ajattelin, että se ei ole sopivaa sanoa mitään enempää.
Se, ettei tiettyihin juttuihin saa vastausta sulkee ehkä tehokkaimmin omankin suun. Sivu
Oliko sulla jotain, mihin olisit halunnut saada vastausta ja hän ei ehkä huomannut vastata siihen?
Turusta naantalilaiselle kaipausta.
Äly, luonne, ulkonäkö. Näissä saa loistaa. Hyvä esteettinen silmä plussaa, mutta sitä voin opettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä taas toivoisin että laittaisi enemmän viestejä, mutten näköjään itse osaa silti olla aloitteellinen. Kumma juttu miten oma pää tuon asian kelaa.
No meillä niin, et oikeasti haluan yhteyden ja koko loppuelämän, niin nolaan itseni ja laitan taas viestiä, jos saan hiukankin sen suuntaista vihjettä, että hän niitä toivoo tai ajattelee samoin kuin minä.
Hyvää yötä Lauttasaareen murulle<3
Vierailija kirjoitti:
Äly, luonne, ulkonäkö. Näissä saa loistaa. Hyvä esteettinen silmä plussaa, mutta sitä voin opettaa.
Mä kaipaisin opetusta tuosta estetiikasta. Oon sellanen perusturso, etten osaa katsoa esim. vaatteista, mitkä olisi kivat. Saati sitten kodin sisustuksesta yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missäs olit tänään?
Paperisodassa. Tuu sitomaan nää viiltohaavat 🤕
Auts... siksikö et ollut siellä missä yleensä nähdään tiistaisin
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö huomenna?
Voitais kyl
Kivalle iskälle naapuriin yötä.
Antaisin Irmelille mahdollisuuden olla vuolaan rakkauteni kohde, jos hän sen tahtoisi ottaa vastaan. Nyt Irmeli on vaitonainen ja etäinen vaan.