Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1873)
Mä kaipaan seksiä kaipaamani kanssa.
Haluaisin antaa sulle hellän suukon.
Vierailija kirjoitti:
Etkö kaipaa häntä?
Välillä ikävä korventaa sisuskaluja niin, että on aika vaikea hyväksyä nykytilaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan paniikissa jos oon joskus kaipaamani kanssa suuteluetäisyydellä. Menin ihan täpinöihin pelkästä ajatuksesta.
Vierailija kirjoitti:
Välillä mietin, et uskaltaako ollenkaan kehua ulkonäköä vai näkeeköhän kaipaamani sen liian pinnallisena asiana. Musta kasvot heijastaa sitä persoonaa, johon olen rakastunut, niin siksi tykkään tosi paljon kaipaamani kasvoista. Ja no sokea olisin, jos sanoisin, ettei se kivan kokoinen syli mua kutsuisi. Lisäksi yksi ulkonäköön liittyvä juttu on meillä tunnisteena. Tykkään myös monista muista asioista, kuten hänen älystään, huomaavaisuudestaan, empatiakyvystä ja lisäksi hän käyttäytyi mua kohtaan suojelevaisesti, siihen taisin tosissaan ihastua. Tykkään myös siitä, että musta on kivaa viestiä hänen kanssaan ja jotenkin uskallan puhua hänelle vaikeistakin asioista. Tyyliin uskalsin tehdä sen heti, kun pitkän tauon jälkeen tavattiin. Sivu ehkä
Tottakai uskaltaa. Kuka nyt ei tykkäisi jos ulkonäöstä sanotaan jotain kivaa. Tietenkin myös luonne on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kaipaa häntä?
Kaipaan, mut haluaisin tuntea ihon iholla. Oon niin kauan vaan kaivannut, halunnut ja toivonut, niin haluaisin viimein osoittaa hänelle, kuinka paljon häntä rakastan. Kaipaan fyysistä läheisyyttä, mä koen, että syvä henkinen läheisyys meillä jo on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä oon ihan paniikissa jos oon joskus kaipaamani kanssa suuteluetäisyydellä. Menin ihan täpinöihin pelkästä ajatuksesta.
Luulen, että taito on tallessa, vaikka olisi jännittäväkin tilanne.
Hyvän yön suukko kaivatulle, jos täällä olet.
Vierailija kirjoitti:
Missäs olit tänään?
Paikassa, jossa olen kaivattua tavannut back in the good ole days
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönä saa tulla mun syliin. Painorajaa mukautettu hieman ylöspäin.
Mikä se oikein on?
63,1
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Etkö kaipaa häntä?
Kaipaan, mut haluaisin tuntea ihon iholla. Oon niin kauan vaan kaivannut, halunnut ja toivonut, niin haluaisin viimein osoittaa hänelle, kuinka paljon häntä rakastan. Kaipaan fyysistä läheisyyttä, mä koen, että syvä henkinen läheisyys meillä jo on.
Niin. Minä kaipaan myös sitä, että saisi tuntea sen henkisen yhteyden ilman, että välissä on tarpeetonta tilaa. Toki kaipaan myös lämpöä ja läheisyyttä älyttömästi.
Vierailija kirjoitti:
Missäs olit tänään?
Niijjust
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensi yönä saa tulla mun syliin. Painorajaa mukautettu hieman ylöspäin.
Mikä se oikein on?
63,1
Oletko vakoillut mua?
Pahimmillaan paino alkoi nelosella, mutta siitä on aikaa. 😅
Menen unten maille kaipaamaan, täällä vain sivullinen.
Minä puolestani olen huomannut, että ihastun semi-pinnallisesti aika usein. Ihmiset (naiset) ovat vaan aika ihania. Ihmisiä tulee ja menee jatkuvasti. Yhteen vain olen takertunut lopullisesti, mutta se on eri tarina se. Sivunainen