Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1873)
Jos ei löydy mulle oikiaa
niin sillon olis aika haikiaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan seksiä kaipaamani kanssa.
Etkö kaipaa häntä?
Kaipaan, mut haluaisin tuntea ihon iholla. Oon niin kauan vaan kaivannut, halunnut ja toivonut, niin haluaisin viimein osoittaa hänelle, kuinka paljon häntä rakastan. Kaipaan fyysistä läheisyyttä, mä koen, että syvä henkinen läheisyys meillä jo on.
Niin. Minä kaipaan myös sitä, että saisi tuntea sen henkisen yhteyden ilman, että välissä on tarpeetonta tilaa. Toki kaipaan myös lämpöä ja läheisyyttä älyttömästi.
Niin, onhan se hiukan ongelmallista, ettei kaikkea voi tai pysty sanomaan suoraan sille rakkaalleen. Ollaan jo puhuttu vaikeistakin asioista, niin miksei tunteista?
Kuntosalilla näkyvä tsipusten ihailu vanhempia herrasmiehiä kohtaan on läpinäkyvää. Ihan luonnollistahan tuo on.
Vierailija kirjoitti:
Missäs olit tänään?
Ajelin vähän siellä täällä.
Rakas kiljuhanheni, lennä luokseni ja lannoita nurmikkoni
Oon miettinyt tunteista puhumista ja tuntunut että sanat takertuu ja jostain syystä nielaissut ne ja sanonut jotain kevyttä vaan. Miksei voisi niistä puhua. Pitäisi vaan aloittaa
Tänään puhelimessa meinasi itse asia mennä täysin ohi, sori siitä. Keskityin kuunteleen hieman raspiseen, erittäin seksikkääseen ääneen. Mietin, miltä kuulostaisit sängyssä. Et varmaan arvaa, että tällaisia minä ajattelin. -yks lesbo
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan seksiä kaipaamani kanssa.
Se olisi varmasti todella upeaa. Kun kaikki padotut tunteet ja hellyys voisi vapautua siekailematta, kun ei omisi esteitä, kun ei tarttoso miettiä enää mitään vaan elää hetkessä ja täysillä.
Vierailija kirjoitti:
Missäs olit tänään?
Paperisodassa. Tuu sitomaan nää viiltohaavat 🤕
Vierailija kirjoitti:
Kuntosalilla näkyvä tsipusten ihailu vanhempia herrasmiehiä kohtaan on läpinäkyvää. Ihan luonnollistahan tuo on.
Jooh. Ärsyttävää joutua jatkuvasti kieltäytymään kahveista sun muusta ku haluisi vaan treenata
Vierailija kirjoitti:
Jos ei löydy mulle oikiaa
niin sillon olis aika haikiaa
Onko haku päällä ja oikia näkyvissä?
Vierailija kirjoitti:
Missäs olit tänään?
Töissä normaalisti.
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön suukko kaivatulle, jos täällä olet.
Uskalsinpas kerrankin.
Vierailija kirjoitti:
Oon miettinyt tunteista puhumista ja tuntunut että sanat takertuu ja jostain syystä nielaissut ne ja sanonut jotain kevyttä vaan. Miksei voisi niistä puhua. Pitäisi vaan aloittaa
Mä sit taas keskustelussa meen syvälle liiankin helposti, en tiedä, on jotenkin vapauttavaa, kun ei tarvi peitellä itsestään mitään. Välillä mietin, että onkohan se liikaa kaipaamalleni. Toisaalta, jos ei kestä tätä nyt, miten kestäisi sitä koko loppuelämän. Ja se mulla on kuitenkin haaveissa. Loppuelämä yhdessä.
Aloitin kyllä jo tunteista puhumisen, kerroin kaivanneeni. En saanut siihen mitään vastausta, niin ajattelin, että se ei ole sopivaa sanoa mitään enempää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä kaivatulleni !
Hyvää yötä sinnekin ja levollisia unia.
Ikävä. Eilen joku kysyi miksen pääse hänen lähellensä. En tiedä. Joulun jälkeen ei ole vaikuttanut olevan halukas näkemään ja edellinenkin näkeminen päättyi ehkä hiukan nihkeästi jälleen johtopäätökseen, että hän ei ole niin kiinnostunut kuin minä, vaikka hänelle varmasti tärkeä ihminen olenkin. Vähän omakin into viilenee kun sellainen toistuu, jokainen varmasti haluaa tuntea olevansa haluttu, eikä kukaan halua tyrkyttää sellaista, mitä toinen ei halua.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Piirsin kerran auringonnousun aikaan rantahiekkaan sydämen, sua ajatellen. Haaveissa matkustaa yhdessä paikkaan.