Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (1873)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen roikkunut tässä niin pitkään ettet voi syyttää
Mistä sua pitäis syyttää?
Että lievästi ihastuin tänään eräässä paikassa...
Vierailija kirjoitti:
Antaisin Irmelille mahdollisuuden olla vuolaan rakkauteni kohde, jos hän sen tahtoisi ottaa vastaan. Nyt Irmeli on vaitonainen ja etäinen vaan.
Irmeli istuu kiikkustuolissa takan edessä, oisko dementoitunut. Tai sitten se on vaan luontaisesti vähän varautunut ja omissa melankolisissa ajatuksissaan miettimässä kaikkea, maailmaa, elämää, tunteita, sitä mitä jos sitä antaisikin itsensä tuntea kaiken vapaasti. Vuolas rakkaus kuulostaa kaiken arvoiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Äly, luonne, ulkonäkö. Näissä saa loistaa. Hyvä esteettinen silmä plussaa, mutta sitä voin opettaa.
Mä kaipaisin opetusta tuosta estetiikasta. Oon sellanen perusturso, etten osaa katsoa esim. vaatteista, mitkä olisi kivat. Saati sitten kodin sisustuksesta yms.
Osaan kyllä, mutta priorisoin monesti muut tekijät kuten ympäristö, mukavuus, raha yms. sivusta nuorelta naiselta
Ympäristö ja mukavuus ovat osa estetiikkaa.
Mun odotukset on ihmisen kokoiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se jotenkin itserakasta, jos haluaisi tietää syvällisellä tasolla, että mistä minun ominaisuudestani kaipaamani tykkää? Ei ole sanonut tai en ole tunnistanut, jos on kertonut, niin en oikein tiedä mitä miettii. Joskus olisi kiva kuulla jotain kivaakin, tää maailma murskaa alleen ja vie synkkiin vesiin niin helposti. Oonko säälittävä, kun kaipaan kehuja?
Ei todellakaan ole itserakasta, pelkästään inhimillistä. Mitään en haluaisi enempää kuin kertoa kaivatulleni kaikki, mitä hänestä ajattelen. Tänään melkein tein niin viiden vuoden empimisen jälkeen, mutta jänistin taas. Kyllä mä olen kaivatustani puhunut nätisti joskus hälle itselleen, mutta hän ei ehkä aavista, että pinnan alla kuohuu. Isosti.
Terveisiä Helille.
Mitä tapahtui viisi vuotta sitten?
Muumimammalta terveiset.
Vähään aikaan en ole ollut täällä. Kolmas lapsenlapsi on pitänyt kiireisenä. Jos jollakin on paha mieli, haluan lähettää sinulle lämpimän halauksen keinutuolistani.
Terveisin, Muumimamma, eläkekeinutuolista käsin
Vierailija kirjoitti:
Vieläkö kaipaat Lauraa Runomies?
Aina.
Monestikin kun oon sanonut, että on ikävä, tai että hän on tärkeä tai rakas tai muuta vastaavaa, se on jäänyt siihen. Nykyään itse asiassa usein vastaa kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kaipaan seksiä kaipaamani kanssa.
Etkö kaipaa häntä?
Kaipaan, mut haluaisin tuntea ihon iholla. Oon niin kauan vaan kaivannut, halunnut ja toivonut, niin haluaisin viimein osoittaa hänelle, kuinka paljon häntä rakastan. Kaipaan fyysistä läheisyyttä, mä koen, että syvä henkinen läheisyys meillä jo on.
Niin. Minä kaipaan myös sitä, että saisi tuntea sen henkisen yhteyden ilman, että välissä on tarpeetonta tilaa. Toki kaipaan myös lämpöä ja läheisyyttä älyttömästi.
Niin, onhan se hiukan ongelmallista, ettei kaikkea voi tai pysty sanomaan suoraan sille rakkaalleen. Ollaan jo puhuttu vaikeistakin asioista, niin miksei tunteista?
Olette puhuneet siis irl vaikeista asioista? Milloin?
Mitä hän sanoi, on totta.
Mitä hän kirjoitti, on totta.
Kaikki muu on omaa tulkintaa. Ei totta.
Mä sainkin vastauksen omiin kysymyksiin tästä ketjusta just. Ihan syystä emminkin. Se siitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina.
Laura on juuri sellainen.
Vierailija kirjoitti:
Olitko itkenyt, sulla oli punaset silmät aamulla.
En, työpaikan ilma punastuttaa silmämunia.
Vierailija kirjoitti:
Mä sainkin vastauksen omiin kysymyksiin tästä ketjusta just. Ihan syystä emminkin. Se siitä.
Varmasti kannattaa omia väärät viestit
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina.
Onnea teille kahdelle :)
Kaipaukseni on yhtä hauras kuin lumihiutale, yhtä kaunis se on myös.