Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7120)
Osaatko edes lopettaa sen jälkeen, kun sulle aanotaan "lopeta"!
Vierailija kirjoitti:
Nauraa, jos oletat täältä löytäväsi jotain muuta, kuin ummehtuneita ketjuvakkareita jotka mukailevat viestejäsi "kaivattunasi".
Tunnistan thaikkunaisissa käyvän sovinistiuskiksen. On muuten ollut tekemisissä virkavallankin kanssa eri asioista. Ei ole kaivattuni. Sopii kuvaus siihen paljastelija evankelistaan.
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tie kaivattuni luo olisi jo mutkattomampi ilman rajoituksia ja esteitä. Liian kauan on pitänyt mennä kiertoteitä.
Jos kaivattu asettelee esteitä ja rajoituksia, pitäiskö sun ymmärtää siitä jotain?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nauraa, jos oletat täältä löytäväsi jotain muuta, kuin ummehtuneita ketjuvakkareita jotka mukailevat viestejäsi "kaivattunasi".
Mutta tää on mun paikka käsitellä tunteita. Ei oo muuta paikkaa missä pallotella niitä.
Pallottele vaikka päässäs.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kunpa tie kaivattuni luo olisi jo mutkattomampi ilman rajoituksia ja esteitä. Liian kauan on pitänyt mennä kiertoteitä.
Jos kaivattu asettelee esteitä ja rajoituksia, pitäiskö sun ymmärtää siitä jotain?
Ikävästi laski fiilis. Antakaa ihmisten ikävöidä. Menen nukkumaan. sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta tää on mun paikka käsitellä tunteita. Ei oo muuta paikkaa missä pallotella niitä.
Ei oo sama asia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo sama asia.
Paperia ja kynää saa kaupasta.
Vierailija kirjoitti:
Viimeistään silloin pitäisi tajuta lopettaa.
Iltaa mammoille. Olis tarjolla fazerin suklaata. Tervetuloa..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki, kohtalokin voi asetella näitä.
Oon tuntenu ainoat onnen pilkahdukset mielikuvituksen tuotteena. Olen silloin normaali ja musta oikeesti välitetään. Joku näkee silloin mussakin jotakin. Tää on osa sitä mun mielikuvitusta. Saa mut rauhoittumaan.
Vierailija kirjoitti:
Ei multa vaikka sanoinkin Lopeta. Tiedän, että hän lopettaa nopeammin kuin minä. 😅 Vähän liian nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin tiedät, koska se on keissin päämäärä.
Minä kun ajattelin, että se olisi "me". 🤓
Vierailija kirjoitti:
Missä nähdään.
Missä haluaisit?
Jos kahden tai kolmenkin ihmisen välillä on draamaa niin tämä anonyymiketju on oiva tapa moninkertaistaa se.
Vierailija kirjoitti:
Jos kahden tai kolmenkin ihmisen välillä on draamaa niin tämä anonyymiketju on oiva tapa moninkertaistaa se.
Olet oikeassa. Täällä saa draamaa ihan jopa tyhjästä, koska sitä ei syntyisi, jos asiat voisi hoitaa kasvokkain eikä rikkinäisen puhelimen kautta.
Olet suloinen, mielenkiintoinen, kiehtova, haluttava ja vaikeasti pyydystettåvå.
Kiihkeän suutelun päätteeksi avaisin ja laskisin housusi, nostaisin sut pöydälle ja levittäisin reitesi varmoin ottein.