Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (7015)

Vierailija
6961/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä ajattelen miestä jolta haluaisin riisua paidan.

En usko että on kaunista katseltavaa!

Vierailija
6962/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En pidä susta. Enole koskaan pitänyt enkä tule pitämään. En kaipaa täällå ketään

Ehkä kuitenkin kuvittelet. Ei hän täällä ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
6963/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunpa tie kaivattuni luo olisi jo mutkattomampi ilman rajoituksia ja esteitä. Liian kauan on pitänyt mennä kiertoteitä. 

Vierailija
6964/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi lasten rakkaus vanhempaansa ei täytä romanttisen rakkauden tarvetta? Etsin muualta rakkautta, jota on ja olisi koko ajan tarjolla.

Lasten ja vanhempien välinen rakkaus ei ol koskaan romanttista koska ei sen kuulu olla.

Et ymmärtänyt pointtia. Lapsen rakkaus on rakkautta siinä missä romanttinenkin rakkaus, enkä rinnastanut noita. 

Et niin vaan pidit samana suoraan niitä. Hyrh. Niitä kuvaillaan osin samoin sanoin, ei tee niistä läheisiä. :P

Vierailija
6965/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oli unelmia ja kaikkea. Sitten universumi raiskasi.

Kyllä se siitä vielä, ehkä joku päivä ymmärrät paremmin miksi.

Sinä myös. =)

Vierailija
6966/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taas on viikko mennyt ilman sua. En pääse vanhainkodissa ylpeileen, että oot ollu mun sydänkäpyseni 60 vuoden ajan. Vaikka tietty ootkin ollut ainakin mun mielessä. Rakkain.

Muista etsiä totuutta elämässäsi. Kun keräilet tarpeeksi totuuden hippuja, niin huomaat että siellä päässä odottaa suurin totuus, rakkaus.

Monet eivät löydä sinne ikinä, koska teeskentelevät, tai kuvittelevat että rakkaus on tunne... koska se ei ole mikään tunne, vaan tunteen antiteesi, totuus. Löydä sinne tiesi totuuteen, niin löydät mun luokse. Rakastan sua.

Kuka sun rakkaus on?

Hän tietää oman totuuteni, ainakin mutkan kautta. En ole varma kuinka pitkällä hän on omalla matkallaan kohti totuutta. Sieltä löytyy hänelle kohde sitten aikanaan, kun kaikki valheet, teeskentely, kuvitelmat on riisuttu pois.

Vierailija
6967/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä nähdään. 

San sä.

Vierailija
6968/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Möhömahainen karvanaama🤮🤮🤮

Vierailija
6969/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä me nyt nähtäs muuta kun siellä.

Vierailija
6970/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajuun mitä teet mutta ei sun tarvi, rakas 💕. Luulen että sil on joku muu eikä kiinnosta. 

Vierailija
6971/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taas on viikko mennyt ilman sua. En pääse vanhainkodissa ylpeileen, että oot ollu mun sydänkäpyseni 60 vuoden ajan. Vaikka tietty ootkin ollut ainakin mun mielessä. Rakkain.

Muista etsiä totuutta elämässäsi. Kun keräilet tarpeeksi totuuden hippuja, niin huomaat että siellä päässä odottaa suurin totuus, rakkaus.

Monet eivät löydä sinne ikinä, koska teeskentelevät, tai kuvittelevat että rakkaus on tunne... koska se ei ole mikään tunne, vaan tunteen antiteesi, totuus. Löydä sinne tiesi totuuteen, niin löydät mun luokse. Rakastan sua.

Rakkaus on tie, totuus, elämä. Tiestä on aloitettava? 
Sitä kautta pääsee totuuteen. Siitä kaikesta muodostuu elämä. 
Elikä kysymys kaivatulle: lähdetäänkö talsimaan yhteistä tietä pitkin? Sivusta tämä

Vierailija
6972/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän kaivatusta paljon.Kaikkea en olisi halunnut edes tietää.

Vierailija
6973/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itsestämme kiinni. 

Vierailija
6974/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ensin kai siellä, mutta jatkossa sitten kai muuallakin. 

Vierailija
6975/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli ehtinyt tulla 300 sivua, kun olen tänne viimeksi poikennut.  Terveisiä lähetän, tulit tänään mieleen. Hali myös.

Leppoisia lomapäiviä, jos sellasilla saat herkutella. 

Vierailija
6976/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedän kaivatusta paljon.Kaikkea en olisi halunnut edes tietää.

Minä tiedän kaivatun elämönhistoriasta tyyliin kaiken. Hän ei tiedä minusta mitään. Ei entisestä eikä nykyisestä elämästä. Kiinnostaako mua tai häntä tämä, no ei. Spilled milk sivu.

Vierailija
6977/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka sun rakkaus on?

Hän tietää oman totuuteni, ainakin mutkan kautta. En ole varma kuinka pitkällä hän on omalla matkallaan kohti totuutta. Sieltä löytyy hänelle kohde sitten aikanaan, kun kaikki valheet, teeskentely, kuvitelmat on riisuttu pois

Oletko nainen vai mies?

Vierailija
6978/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraako mulle naurismaan aidatkin? 

Vierailija
6979/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nauraa, jos oletat täältä löytäväsi jotain muuta, kuin ummehtuneita ketjuvakkareita jotka mukailevat viestejäsi "kaivattunasi". 

Vierailija
6980/7015 |
15.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En pidä susta. Enole koskaan pitänyt enkä tule pitämään. En kaipaa täällå ketään

Ehkä kuitenkin kuvittelet. Ei hän täällä ole.

Älä selitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi yksi neljä