Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7120)
Noiden ekojen ominaisuuksien vuoksi olet vaikeasti pyydystettävä. Noiden ekojen ominaisuuksien takia olen jaksanut sen, että olet vaikeasti pyydystettävä.
Vierailija kirjoitti:
Kiihkeän suutelun päätteeksi avaisin ja laskisin housusi, nostaisin sut pöydälle ja levittäisin reitesi varmoin ottein.
Huhhuijaa! 😘
Vierailija kirjoitti:
Jos kahden tai kolmenkin ihmisen välillä on draamaa niin tämä anonyymiketju on oiva tapa moninkertaistaa se.
Tämä! Luoja miten ahdistavaa tää välillä on. Kunpa voisi olla jossain nettipaastossa.
Vierailija kirjoitti:
Noiden ekojen ominaisuuksien vuoksi olet vaikeasti pyydystettävä. Noiden ekojen ominaisuuksien takia olen jaksanut sen, että olet vaikeasti pyydystettävä.
🔥
Super paljon pusuja sulle nainen.
Saku sammakko vois nyt hieman asettua.
Mä pysyn kaukana kaikseta draamasta.
Onneksi mikään ei ole totta täällä eikä irl 😅 ei näitä pidä ottaa liian vakavasti
Joo ei pidä liikaa miettiä mitä täällä internetissä sanoo.
Vierailija kirjoitti:
Ymmärrä jo että sulle sanotaan kymmeniä kertoja ettet sä kiinnosta niin silloin SE TARKOITTAA MYÖS SITÄ!!!!!!!
SE EI TARKOITA MITÄÄN MUUTA!
Et ole vielä kertaakaan minulle niin sanonut. Ehkä olet vastaillut vääriin viesteihin? Tai käyttänyt väärää tunnistetta.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi mikään ei ole totta täällä eikä irl 😅 ei näitä pidä ottaa liian vakavasti
mitä pelkäät?
Naisen rakkaus on niin teennäistä ja ainaisesti kohdetta vaihtavaa.
Vierailija kirjoitti:
Mä pysyn kaukana kaikseta draamasta.
Ei se aina auta vaikka pysyy, koska draama seuraa joitain ihmisiä. Mä luokittelisin itseni luokkaan mid-drama. Draama seuraa kyllä mutta parhaani teen vältelläkseni tilanteita. Eräs vanha ystäväni ja yksi sukulaiseni ovat molemmat aivan hardcore-top-drama ihmisiä ja seilaavat aivan absurdeista tilanteista toisiin.
Vierailija kirjoitti:
Olet suloinen, mielenkiintoinen, kiehtova, haluttava ja vaikeasti pyydystettåvå.
The dream is alive
:P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
mitä pelkäät?
En mitään kun ei hän minua voi tunnistaa. Niin on parempi.
Epäilen, että tunnistatkohan vielä mut pitemmän pörrötukan alta ja oletko nyt parrakas.