Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7011)
Juuh jooh ei täällä mitään kaipauksia pääse lukemaan.
Omat terveiset kaivatulle: Huomenna nähdään, olikin jo ikävä! -H
Lainaan sinua? Jos tiedät kuka minkäkin kirjoituksen takana kirjoittaa, olet rikollisissa puuhissa.
Vierailija kirjoitti:
Lainaan sinua? Jos tiedät kuka minkäkin kirjoituksen takana kirjoittaa, olet rikollisissa puuhissa.
Ilmo poliisille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmo poliisille.
Vai niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmo poliisille.
Vai niin.
Juuri niin. 👮. Ettäs tiedät.
Vierailija kirjoitti:
Jep. Edes palstan mode ei saa ip osoitetietoja käyttää vääriin tarkoituksiin ja tuoda anonyymillä palstalla tunnisteita kirjoittajista.
Koko ketju taas täynnä:
H
Ö
P
Ö
T
Y
S
T
Ä
!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmo poliisille.
Vai niin.
Juuri niin. 👮. Ettäs tiedät.
Nyt iltapuurolle ja nukkumaan penskat!
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa alkuiltaa kaivatulleni !
Kiitos samoin sinnekin.
Vierailija kirjoitti:
Suukottelin sinua unessa, rakas.
Samanlaista unta näin sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Edes palstan mode ei saa ip osoitetietoja käyttää vääriin tarkoituksiin ja tuoda anonyymillä palstalla tunnisteita kirjoittajista.
Oletteko kaikki kännissä?Lainaan henkilöä joka vastaa viestini perään.Kuka hitto haluaisi tietää teistä yhtään mitään?!Luojan kiitos, en ole missään tekemisissä.
En pidä susta. Enole koskaan pitänyt enkä tule pitämään. En kaipaa täällå ketään
Mä en yhtään tiedä minkälainen kaipaamani nainen on. Siis mitä harrastaa, minkälainen luonne on (veikkaan, että on introvertti), minkälaiset ihmissuhteet hänellä on jne. Täysi mysteeri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletteko kaikki kännissä?Lainaan henkilöä joka vastaa viestini perään.Kuka hitto haluaisi tietää teistä yhtään mitään?!Luojan kiitos, en ole missään tekemisissä.
Turha sun selitellä siellä enää!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Turha sun selitellä siellä enää!
Tästä olen itsekin samaa mieltä!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Vaaleansini_Pipo_Inho kirjoitti:
Mä en yhtään tiedä minkälainen kaipaamani nainen on. Siis mitä harrastaa, minkälainen luonne on (veikkaan, että on introvertti), minkälaiset ihmissuhteet hänellä on jne. Täysi mysteeri.
Kaipaatko jotain tiettyä naista kuitenkin?
Taas on viikko mennyt ilman sua. En pääse vanhainkodissa ylpeileen, että oot ollu mun sydänkäpyseni 60 vuoden ajan. Vaikka tietty ootkin ollut ainakin mun mielessä. Rakkain.
Muista etsiä totuutta elämässäsi. Kun keräilet tarpeeksi totuuden hippuja, niin huomaat että siellä päässä odottaa suurin totuus, rakkaus.
Monet eivät löydä sinne ikinä, koska teeskentelevät, tai kuvittelevat että rakkaus on tunne... koska se ei ole mikään tunne, vaan tunteen antiteesi, totuus. Löydä sinne tiesi totuuteen, niin löydät mun luokse. Rakastan sua.
``Mikä sä olet rajottamaan kuka saa valittaa ja kuka ei. Itse nyr turhaan siellä päätäsi auot.``Lainaan sinua..