Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6786)
Samalla tavalla kuin varjo(2d) on heijastus 3d-maailmasta niin me ollaan heijastuksia 4d ja 5d maailmoista. Miettikääpä sitä. Käsi lampun eteen, muodostuu varjo, joka seuraa käden liikettä.
Ohjatkaa mut pois täältä. Oon kuin kärpänen lampussa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ystävänpäivää sulle J.P.
Tää on sulle:
Omin. Kiitos, samoin sinne Hyvää Ystävänpäivää 💗
Arvasin, että tunnistat 💕
No, sinut tietysti 💗
Vierailija kirjoitti:
Haluan vain kertoa että meillä oli oikein kiihkeät ystävänpäivän aamurakastelut...
Menkää tekin rakkaidenne luokse ja lopettakaa täällä nyhjääminen!
Miksi itse olet täällä? 😂
Jos sun waiffi on taas kaukana voin tulla sun ystävänpäivän valentineksi m-nainen😭😅 😘😘😘
Olen kärpäsen kakka kaivatun tapetissa.
Hyvää ystävänpäivää maailman kauneimmalle naiselle.
Haluaisin tietää miksi kaivattu kokee niin suurta tarvetta välillä puolustaa tiettyjä yhteisöjä. En voi sietää sitä, että vääryyksiä vähätellään eikä myönnetä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää ystävänpäivää maailman kauneimmalle naiselle.
Anna vielä kauniin naisen tuntomerkkejä?
En myöskään pidä ilkeilystä, sikäli oon pettynyt. Odotin enemmän.
Vierailija kirjoitti:
Samalla tavalla kuin varjo(2d) on heijastus 3d-maailmasta niin me ollaan heijastuksia 4d ja 5d maailmoista. Miettikääpä sitä. Käsi lampun eteen, muodostuu varjo, joka seuraa käden liikettä.
Niin mistä maailmoista sinä puhut?
Vierailija kirjoitti:
Epäterveet rakenteet ja opit lähtee muuttumaan vasta kun ne tunnustetaan sellaisiksi. Ne ei katoa esim sillä, että korostetaan hyviä puolia "mutta kun" asenteella. Totuuden myöntäminen on viisauden alku. Myöskään totuuden esille tuojien "ampuminen" ei muuta totuutta.
Näinhän se asia on.
4D ja 5D maailma ovat kuvainnollisia asioita.
Korkeimpana pidetty 5D maailma on ollut kuvaus onnellisesta maailmasta jossa kaikki toimii hyvin ja kaikki on älykästä jne.
Ihmisen värähtelyäkin on kuvattu näillä 3D, 4D ja 5D taajuuksilla.
Ihmisen värähtelyllä on tarkoitettu juuri sitä älyllisyyttä, tietoisuutta ja onnellisuutta, hyvinvointia kokonaisvaltaisesti.
Vierailija kirjoitti:
Olen kärpäsen kakka kaivatun tapetissa.
Kunpa edes sellainenkin, jota voisi tuijotella ajatuksissaan, kun kaivattu näkyy vain haavemaailmassa.
Mitä korkeampi värähtelytaajuus, sitä hyvinvoivempi ja tietoisempi ihminen on.
Sairastumisen on kerrottu laskevan värähtelytaajuutta joka on toki loogistakin.
Hyvää ystävänpäivää Pirjo. R