Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Olen ns. unelmanainen ja omasta mielestäni olen nolla

Vierailija
11.09.2024 |

Mulla on tiimalasivartalo, isot tissit, kauniiksi ja seksikkääksi kehutut kasvot, pitkät ruskeat hiukset. Olen lyhyehkö, huumorintajuinen, kykenen keskustelemaan ja olen tunneälykäs. Pidän itseäni kamalana, vaikka listattunakin tajuan rationaalisesti että en voi olla täysin ruma. 

Äidilleni en koskaan kelvannut. Isä ei koskaan välittänyt tai sanonut mihinkään mitään. Omasta mielestäni olen täysin nolla. Äitini on kertonut, kuinka hän on hoitanut kaiken aina paremmin kuin minä. Ikinä en ole tarpeeksi siisti, tarpeeksi laittanut hiuksia, hoidan kaikki asiani huonosti, olen kaikkea liikaa tai en mitään. Äidilleni vain kulisseilla oli väliä, hän oli kontrolloiva ja jotenkin kieroutunut ihminen. 

Päädyin huonoon suhteeseen, jossa minua alistettiin, nöyryytettiin, hakattiin, seksuaalisesti pahoinpideltiin, haukuttiin ja halveerattiin. Äitini mielestä valitin turhasta ja olisi pitänyt nähdä hyvät puolet.

Nyt löysin turvallisen suhteen, mutta en usko että hyvä mies haluaisi olla kanssani, pidän itseäni rumana ja arvottomana. 

Kommentit (49)

Vierailija
1/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko sulla joku kysymys?

Vierailija
2/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Postauksen ei ollut tarkoitus olla siis pelkästään ulkonäköön liittyvä, vaikka siihen se ehkä kulminoituu. Sisäinen olemukseni ja oloni kanavoituu ulkonäkööni myös. Sisäinen kipu on todella kovaa. Näen silti valoa ja hyvää elämässäni valtavasti, mutta en koskaan itsessäni ja teoissani. 

-ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Ja pointti oli...?

Vierailija
4/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko harkinnut terapiaa? Voisit hyötyä siitä.

Vierailija
5/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vika. Paitsi että kävi tuuri ja olen hyvässä avioliitossa. 

Vierailija
6/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aha. Ja pointti oli...?

Tääkö nyt sit on tyhmin ketju täällä? Mee sitten lukemaan Puppa -aiheisia ketjuja, jos tämä risoo. 

Vierailija
7/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut sinulle parantava kokemus? Sisältäpäin nämä tietenkin korjaantuu, mutta auttoiko tämä asiaa?

Käyn terapiassa, terapeutti sanoo minun olevan täydellinen juuri näin. 

-ap

Vierailija
8/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitenkäs sinun ryhti seistessä ja kävellessä? Jos se on huono niin pilaa koko naisen.

Vierailija
9/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan kaikki nollia. Me lillutaan maailmankaikkeudessa eikä edes tiedetä miksi. Älä ota itseäsi liian vakavasti. Senkun elät vaan.

Vierailija
10/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä se hyvä mies ssnoo tähän?

Vierailija
11/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenkäs sinun ryhti seistessä ja kävellessä? Jos se on huono niin pilaa koko naisen.

Selkä suorana sentään kävelen. :) Ryhti vaikuttaa kyllä älyttömästi olemukseen!

-ap

Vierailija
12/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt kannattaisibottaa tälläinen kilttimies joka palvoisi sua.

Vierailija
13/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aha. Ja pointti oli...?

Tääkö nyt sit on tyhmin ketju täällä? Mee sitten lukemaan Puppa -aiheisia ketjuja, jos tämä risoo. 

Sanoinko niin? En, kysyin aloituksen pointtia. Puppa-juttu taas on jo niin kulunut, etten kyseisiä aloituksia edes avaa, kiitos vain.

Vierailija
14/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Päivän huvittavin "humble braggaus"

Vierailija
15/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unelmanainen on muutakin kuin vain kaunis ulkokuori. Et siis ole unelmanainen. 

Oletan että tiedostat hyvin sisäiset puutteesi ja kuvittelet etteivät muut tajuaisi sinua. 

Muista olla hyvä ihminen ja hyvätapainen sekä hyväkäytöksinen. Ota myös muut ihmiset huomioon.

Älä kuvittele että voisit nauttia vain kauneudestasi ja tiedoksesi että itsevarmat unelmanaiset eivät sinuakaan jaksa kadehtia. Onnea kuitenkin elämääsi.

Vierailija
16/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se hyvä mies sanoo asiasta?

Vierailija
17/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä ole mikään unelma nainen ap. Olet narsisti.

Vierailija
18/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ns. herkkänahkaiset narsistit kehuvat itseään juuri noin. Ja pelkäävät kuollakseen jätetyksi tulemista.

Vierailija
19/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oliko sulla joku kysymys?

Tämä on taas näitä pahoja naisia joka syyttelee äitiänsä siitä että yritti kasvattaa suorempaan. Pitää itseään nollana koska tietää että toimii väärin ja oletettavasti sisäinen maailma on ilkeä ja täynnä negatiivisuutta sekä pahuuttakin.

Vierailija
20/49 |
11.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko tämä ollut sinulle parantava kokemus? Sisältäpäin nämä tietenkin korjaantuu, mutta auttoiko tämä asiaa?

Käyn terapiassa, terapeutti sanoo minun olevan täydellinen juuri näin. 

-ap

On se ollut korjaava kokemus. Kannustanut hoitamaan omat asiat kuntoon, kun tuntee että joku rakastaa ja välittää.