Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6754)
Vierailija kirjoitti:
Tänään baariin
Ei todellakaan.
Saa olla lapsellinen jos on hyväntahtoinen. Pahantahtoisuutta en siedä, edea anonyymisti netissä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään baariin
Ei todellakaan.
Kyllä kyllä. Puku ja skraga päälle ja joraamaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tänään baariin
Ei todellakaan.
Kyllä kyllä. Puku ja skraga päälle ja joraamaan.
Ei taida auttaa.
Hyvää ystävänpäivää..-Anneli💖
I m swimming in the pool and bikini girls are steering at me.
En nyt nimenomaisesti tätä palstakaveria arvioi, mutta yleisesti nämä muka subit tai kiltit ja herkät miehet voivat olla yllättävän vaativia ja itsekkäitä naista kohtaan. Vähän ironista kun ensin laitetaan nainen jalustalle. :D Ei toki kaikki, mutta kokemusta on.
Mä tulkitsen tuon ny niin, että sain sydämen takaisin 💖😄
Vierailija kirjoitti:
Pupu, ikävä sua! 🧡
So, let s fuck!
Vierailija kirjoitti:
Saa olla lapsellinen jos on hyväntahtoinen. Pahantahtoisuutta en siedä, edea anonyymisti netissä.
Just tuollaista tyhmyyttä en siedä. Vittuilu netissä, anonyymina tai ei, ei ole pahansuopuutta nähnytkään, ja itse otan sen täysin huumorilla.
Kyllä se oikea pahansuopuus löytyy sieltä tosielämän maireiden hymyjen takaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Just tuollaista tyhmyyttä en siedä. Vittuilu netissä, anonyymina tai ei, ei ole pahansuopuutta nähnytkään, ja itse otan sen täysin huumorilla.
Kyllä se oikea pahansuopuus löytyy sieltä tosielämän maireiden hymyjen takaa.
Veetuilu ja ilkeily on eri asioita, toista voi tapahtua hyvässä sävyssä, toista ei.
Vierailija kirjoitti:
Taidan inhottaa sua.
Miksi käyttää aikansa inhoamiseen kun sen voi käyttää johonkin hyödylliseenkin.
Vierailija kirjoitti:
Ohisp@skaa ja ilkeilyä ketju täynnä. Kaikki kivat viestit jää pimentoon. Lukekaa ketjun otsikko!
Johtuisiko siitä ettei näitä terveisiä ole tarkoitettu hyvällä? Jos olisi, niin ei olisi ongelmia lähettää niitä suoraan ihmisille.
Teki hienoja tauluja, kuuluu sukuun, mutta ei sentään ole minä.