Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (6955)
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Uskotko saavasi kaivatulta huomenna ystävänpäiväviestin?
Voitan todennäköisemmin loton pääpotin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Voitan todennäköisemmin loton pääpotin.
Sama, täytyykin laittaa lotto.
Kaivatullani myös pullottaa. Rintsikoiden alta. Isot pumpkin tits. Lol. Love you still. Vähä pe fiiliksissä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ois vaikee ylipuhua.
Nimi alle.
Mister Fantastico
Sanat voivat hetkellisesti päästä loppumaan sanavarastosta. Siksi kierrätän nyt entisiä. Ikävöin ja rakastan sinua. Nuku hyvin.
Laitan sulle ystävänpäivän terveiset aamulla, kun sulla on kuitenkin päivä täynnä kaikkea kivaa ohjelmaa, joten aamu on paras.n
Hanipöölle hyvää yötä ja kauniita unia. 💕
Unihaleja ja pusuja sinulle. 🤗😚
Haluaisin viekkuusi. 🥺🥰
Mun kilpirauhanen on alkanut kasvattamaan kokoaan. Se painaa mun henkitorvea. Mä menin syömään tänään vahingossa ruokaa missä oli jodioitua suola. Nyt on ihan hirveä olo. Mulla oli jo paniikki kohtauskin.
-M.K.K
Vierailija kirjoitti:
Sanat voivat hetkellisesti päästä loppumaan sanavarastosta. Siksi kierrätän nyt entisiä. Ikävöin ja rakastan sinua. Nuku hyvin.
Voin opettaa pari uutta sanaa. Aloitetaan helposta Supercalifragilisticexpialidocious
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Gallup:
Enpä usko. En myöskään näe yhtään ystävää huomenna, sillä aion pysytellä vaan kämpillä.
Minun pitäisi nähdä kavereita, mutta haluaisin jäädä kämpille lämpimään. Ei huvittaisi bilevaatteissa juoksennella kaupungilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ois vaikee ylipuhua.
Nimi alle.
Mister Fantastico
Kas, kun ei Fantom. Täten ylipuhun sinut. 🤝
Pitääpä alkaa kuuntelemaan heidän musiikkiaan. Ihan vain koska bändin nimen teoreetikoista kolmella on jotain järkevää sanottavaa. Freud nyt oli yksi lipsahdus...
Ihanaa myöhäisiltaa rakas, taas valomerkki tuli liian aikaisin.
Stalkkaan sun VSCO:ta usein ja paljon.
Hyvät yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
Se eilinen viesti oli realistinen, mutta se vaikutti hieman mielialaan.
Rakastan siua nainen, toivottavasti siulla olna kiva päivä, omani oli outo - olin koko ajan lähtemässä ulos aurinkoon lenkille, vaan nukahin kyökkiin istuallein ratiota kuunnellessain. Lopulta siirryin pariks tunniksi ettonnelle leposijalle ja heräsin puolen kaheksan maissa, ei enää kehtuuttana lähteä minnekään, täällä vainen haaveilna siusta nainen. Oisitpa täällä. Hyvää yötä lounaaseen.
Nimi alle.