Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7298)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä jäi rakastelematta.
Ei sellaista tehdä työpaikalla keskellä päivää eikä varsinkaan petetä puolisoja tai hajoteta perheitä. Tämä selvä?
Ei kuulu sinulle. Kaivatun ja mun välinen asia.
Kyllä muuten kuuluu. Löyhä moraali sinulla.. Luepa 10 käskyä huolella, siellä on kaksi jotka liittyy juurikin tähän asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se kirpaisee kun mahtavat kulissit repaistaan liitoksistaan ja luonto päästetään uusiutumaan.
Paska kommentti. Kertoo kaiken olennaisen sinusta ja moraalistasi
Miten vain. Aika moni elää narsistisessa valheessa, eikä aidossa rakkaudessa.
Lapsukaiset hei, ihmiset osaa itse hoitaa asiansa. Mukavaa päivää kaikille kaipaajille!.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se kirpaisee kun mahtavat kulissit repaistaan liitoksistaan ja luonto päästetään uusiutumaan.
Paska kommentti. Kertoo kaiken olennaisen sinusta ja moraalistasi
Miten vain. Aika moni elää narsistisessa valheessa, eikä aidossa rakkaudessa.
Kuten sinä vai?
Kuvasi tuli somessa vastaan. En muistanut kuinka omahyväiseltä osaat näyttää. Ja kierolta.
Hyvää huomenta rakas, ihanaa päivää sulle! 🧡
Vierailija kirjoitti:
Kuvasi tuli somessa vastaan. En muistanut kuinka omahyväiseltä osaat näyttää. Ja kierolta.
Ja silti vaan kaipaat! 🥰
Aurinkoa ja iloa tähän päivään kaivatulleni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä jäi rakastelematta.
Ei sellaista tehdä työpaikalla keskellä päivää eikä varsinkaan petetä puolisoja tai hajoteta perheitä. Tämä selvä?
Ei kuulu sinulle. Kaivatun ja mun välinen asia.
Kyllä muuten kuuluu. Löyhä moraali sinulla.. Luepa 10 käskyä huolella, siellä on kaksi jotka liittyy juurikin tähän asiaan.
Kai sinä sen verran ymmärrät, että meillä on useita uskontoja ja ateisteja, jotka eivät usko samoin kuin sinä. Älä siis tyrkytä käskyjäsi muille.
Älkäätte tuomitko, ettei teitä tuomita.
Hyvä että oot vaivautunut kysymään jne.
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Lapsukaiset hei, ihmiset osaa itse hoitaa asiansa. Mukavaa päivää kaikille kaipaajille!.
Oikein. Eikä tulisi edes mieleenikään syytellä tai syyllistää varsinkaan kaivattua tai vaatia häneltä mahdottomia.
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja keneltä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä ja keneltä?
Oho. Onks jääny kysymättä no kysy nyt jo ihmeessä. Tai vaikene iäksi.
Vierailija kirjoitti:
Aurinkoista aamupäivää kaivatulleni !
Kiitos samoin sinnekin, kevättalven valoa ja kimaltavia hankia.
Vierailija kirjoitti:
Sitä minäki.
Mitä vattua tämäkin tarkoittaa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oikein. Eikä tulisi edes mieleenikään syytellä tai syyllistää varsinkaan kaivattua tai vaatia häneltä mahdottomia.
Lässyti lää
Hyvää viikonloppua E-nainen! Sinua muistelen silloin kun ehdin. Olet tärkeä, vaikka et itse enää minua muistaisi. -toinen nainen