Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Mun pää lyö tyhjää kun ollaan siinä vierekkäin ja sitten kun lähden johonki muualle, niin heti tulee mieleen 9000 juttua mitä olisin voinu sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Meiltä jäi rakastelematta.
Ollaan tehty sitä unessa
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä Piipii.
Hyvää huomenta, kulta. Saatoin tänään olla jalkeilla sinua aikaisemmin. 🤗
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet naimisissa. Toisen omaa ei saa havitella.
Mitä sinä kaipaat ketään jos olet naimisissa?
Onko vähän tyhjä liitto?
Opettele lukemaan.
Joukko ihmisiä noussut väärällä jalalla tähän ihanan valoisaan aamuun.
Terveiset yhdelle ihanalle J-miehelle tähän aika lähelle <3 Mukavaa viikonloppua!
Lämmin halaus sinulle Turkuun muuttanut upea opettajanainen.
Olet 🔥
Huomenta. Unessa oltiin vieraina jonkun häissä. Kysyit multa, haluttaisko mua naida. Vastasin, että haluisin rakastella, mutta nyt ei sovi.
Rakastan sua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä jäi rakastelematta.
Ei sellaista tehdä työpaikalla keskellä päivää eikä varsinkaan petetä puolisoja tai hajoteta perheitä. Tämä selvä?
Ei kuulu sinulle. Kaivatun ja mun välinen asia.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittakaa omaa ja toisten parisuhteita! Hetken ihastumisen takia toiselta ihmiseltä voi mennä ihan kaikki turvaverkot. Koti, auto, "sukulaiset", "ystävät", itsekunniotus, terveys jne. Kaikki samassa rytinässä.
Siinä, kun elätte ihastumisen huumassa - jätetty yrittää selviytyä. Maksaa liian isoa asuntoa, liian isoa autoa ja sitä kaikkea mikä hankittiin kahdelle ihmiselle - kahden ihmisen tuloilla. Vain kaikkein vahvin pystyy särkyneen sydämen kanssa pitämään kaiken kasassa.
Älä petä, äläkä auta pettämisessä.
Voi härregyyd! On tää surkea palsta.
Vierailija kirjoitti:
Kunnioittakaa omaa ja toisten parisuhteita! Hetken ihastumisen takia toiselta ihmiseltä voi mennä ihan kaikki turvaverkot. Koti, auto, "sukulaiset", "ystävät", itsekunniotus, terveys jne. Kaikki samassa rytinässä.
Siinä, kun elätte ihastumisen huumassa - jätetty yrittää selviytyä. Maksaa liian isoa asuntoa, liian isoa autoa ja sitä kaikkea mikä hankittiin kahdelle ihmiselle - kahden ihmisen tuloilla. Vain kaikkein vahvin pystyy särkyneen sydämen kanssa pitämään kaiken kasassa.
Tiedetään
Vierailija kirjoitti:
Millaiset sukulaiset ja ystävät jättää sen takia, että itse tulet jätetyksi? Tosi ystävä tai sukulainen auttaa hädässä. Kannattaako tuollaisia muutenkaan pitää elämässä?
Vierailija kirjoitti:
Minulle yhdentekevää kenenkään pettämiset. Jokainen vastaa omasta tontistaan.
[Pysyn tästä ketjusta etäällä].
Geneettinen Muotovalio Mies:
Rakas, Rakkaampi, Rakkain. 🧡
> > S.i.n.ä.
...
Handut muualta, jos niitä näkyy.
Ilmiannan tämän ja poistun.
[Toisella puolella en kirjoita.
'Uløstedude' näyttää taas kirjoitelleen
fantasioitaan (naisena esiintyen?).
Emme tiedä varmasti, onko hän n vai m,
voi olla vaikka 70-v. muistisairas.
Antaa minun puolestani olla, en
välitä syyntakeettoman tai kylmän sàdïstïpsykøpaatin puheesta, sanansa painoarvo on minulle nolla].
Hyvää vkl.
E
Kunniavieras
Vierailija kirjoitti:
Että oikein auto, voi Herran lettas sentään! Kenenkään ihmisen ei tarvitse elää rakkaudettomassa helvetissä vasten tahtoaan! Mieti vähän mitä päästät "suustasi" totuutena, vaan jokaisella on oikeus onneen!
Eri
Ainahan se kirpaisee kun mahtavat kulissit repaistaan liitoksistaan ja luonto päästetään uusiutumaan.
Vierailija kirjoitti:
Amen, erittäin hyvä mielipide tämä. Itsekin samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Ainahan se kirpaisee kun mahtavat kulissit repaistaan liitoksistaan ja luonto päästetään uusiutumaan.
Paska kommentti. Kertoo kaiken olennaisen sinusta ja moraalistasi
Ei ole enää vaimoa, ei vuosiin.