Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7269)
My favorite goodbye and hardest hello, Emily 🤭 😘 Ihan rehellisesti haluan vain unohtaa, enkä IKINÄ palata ketjuun.
Vierailija kirjoitti:
😘 JUAN
Miksi kutsut mua tällä nimellä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meiltä jäi rakastelematta.
Ei sellaista tehdä työpaikalla keskellä päivää eikä varsinkaan petetä puolisoja tai hajoteta perheitä. Tämä selvä?
Ei kuulu sinulle. Kaivatun ja mun välinen asia.
Kyllä muuten kuuluu. Löyhä moraali sinulla.. Luepa 10 käskyä huolella, siellä on kaksi jotka liittyy juurikin tähän asiaan.
Ei kuulu sinulle. Et ole osapuoli eikä asia vaikuta sinuun mitenkään. Eikä harhasi liity meihinkään mitenkään. Käske itseäsi vaan, älä muita.
Vierailija kirjoitti:
😘 JUAN
Juu määki juan ku on perjantai
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
😘 JUAN
Miksi kutsut mua tällä nimellä
Kirjainleikkiä
Raatorehellisesti kysyttynä: Miten kukaan, joka on joskus kokenut aitoja sydänsuruja uskaltaa/haluaa enää ikinä koskaan missään tilanteessa rakastua? Jos vaarana on että ikinä uudestaan sattuu näin paljon niin suljen mun sydämen ikuisesti :/
Vierailija kirjoitti:
Raatorehellisesti kysyttynä: Miten kukaan, joka on joskus kokenut aitoja sydänsuruja uskaltaa/haluaa enää ikinä koskaan missään tilanteessa rakastua? Jos vaarana on että ikinä uudestaan sattuu näin paljon niin suljen mun sydämen ikuisesti :/
Onko rakastuminen sinusta valinnan asia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ei ala minkäänlaiseen suhteeseen sellaisen tyypin kanssa johon saattaisi kovemmin ihastua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei sellaista tehdä työpaikalla keskellä päivää eikä varsinkaan petetä puolisoja tai hajoteta perheitä. Tämä selvä?
Kyllä muuten kuuluu. Löyhä moraali sinulla.. Luepa 10 käskyä huolella, siellä on kaksi jotka liittyy juurikin tähän asiaan.
Ei kuulu sinulle. Et ole osapuoli eikä asia vaikuta sinuun mitenkään. Eikä harhasi liity meihinkään mitenkään. Käske itseäsi vaan, älä muita.
Mikä vatun harha?
Vierailija kirjoitti:
Kun käy asiat läpi niin fiilikset tasaantuvat. Lähinnä ei tule lähdettyä parisuhteisiin kovinkaan helposti, pitää olla oikea ihminen sellaiseen. Loukkaamista ei siedä koska on itsevarmuutta. Koen asian hyvänä ja vahvistavana koko elämän kannalta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On. Ei ala minkäänlaiseen suhteeseen sellaisen tyypin kanssa johon saattaisi kovemmin ihastua.
Tässä on sitten sinulla se kehityskohta koska tämä tie vie väärään suuntaan jota kadut myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
😘 JUAN
Jos vastaavaa kirjainleikkiä, sen pitäisi olla JULÄ. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä vatun harha?
Tää:
Ei sellaista tehdä työpaikalla keskellä päivää eikä varsinkaan petetä puolisoja tai hajoteta perheitä.
Hopan omistajat, puppufacet, jne. joutaa kierrätykseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olo vaan pahenee. Hautaanko minut haluat kaikkivaltiain?
Paras ratkaisu sulle.
Niinhän se on, mutta en ymmärrä miksi sitä ennen pitää kärsiä näin paljon niin fyysisesti kuin henkisestikin.
Kerrohan mistä on kyse.
En voi nyt. En halua, että mua tunnistetaan.
Voi silti yrittää ymmärtää, ymmärrys auttaa asettumaan toisen asemaan.