Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (5635)
Väsynyt kaipaamaan. Keskityn jatkossa elämään. Se on kuitenkin niin lyhyt.
Vierailija kirjoitti:
Pelkään sinussa sitä, kun homma lähtee käpälästä. Saatat sanoa ja tehdä ihan mitä vain.
En livenä. Palstapersoona on rajattomampi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i TUN AI VO TO N I D I OO TT I
LÄPPÄ TUU OTTAA POSKEETää on tää CP vammane pikku runkku
Älä sekoita vammaisia tähän
Vierailija kirjoitti:
Pelkään sinussa sitä, kun homma lähtee käpälästä. Saatat sanoa ja tehdä ihan mitä vain.
Mitä sä oikein haet tällä? Jotain tunnustusta?
Vierailija kirjoitti:
Miksi pelätä ennakkoon jotain, mikä ei välttämättä tapahdu.
Mulle just sanottiin eilen, että olen pelottava. Samassa huoneessa, jossa kaivatun ja mun välillä tapahtui magic. Pitää varmaankin katsoa peiliin.
Vierailija kirjoitti:
En tekisi niin. En ole pahantahtoinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
V i TUN AI VO TO N I D I OO TT I
LÄPPÄ TUU OTTAA POSKEETää on tää CP vammane pikku runkku
Älä sekoita vammaisia tähän
RUNKKAAN SUN KUVIL
Minkä takia huudat täällä kuin joku kossiivi?
Mulle sanottiin tänään, että olen kaunis ja erään toisen taholta, että olen rakas. Ihanaksikin minua sanottiin kolmannen kertomana. Nämä kaikki tuntui kohtuulliselta sen jälkeen kun olin saanut kuraa niskaan. Literally.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa ei ole nyt kiva käydä, kun näkee ne kaikki ystävänpäivätäkyt. Itku nousi kurkkuun, koska mulla ystävänpäivä assosioituu rakkauteen.
Mulla se assosioituu kauppiaiden ahneuteen. Ystävät on läsnä joka päivä sydämessä. Ja niitä ei oo monta. Todellisia sielunkumppaneita nimittäin.
Et ymmärtänyt pointtia.
Vierailija kirjoitti:
Kaupassa ei ole nyt kiva käydä, kun näkee ne kaikki ystävänpäivätäkyt. Itku nousi kurkkuun, koska mulla ystävänpäivä assosioituu rakkauteen.
Ainakaan et ole mun kaipaamani, jolle kaikki muistamiset on kaupallista p skaa
Vai mitä J
Vierailija kirjoitti:
Väsynyt kaipaamaan. Keskityn jatkossa elämään. Se on kuitenkin niin lyhyt.
Olet keskittynyt siihen tähänkin asti.
Veikkaan, että aika moni kantaa kumppanilleen kulki ystävänpäivänä. En näe siinä minkäänlaista ahneutta.