Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4502)
Vierailija kirjoitti:
Höpisijä on hyvä ja häipyy omaan paikkaansa.
Cogito ergo sum.
Vierailija kirjoitti:
Sanon niinku Petäistö: en luota kuin ihan muutamiin ihmisiin tässä feikissä maailmassa.
Ai Helena Petäistö
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpisijä on hyvä ja häipyy omaan paikkaansa.
Et sinä nyt minua komentele edelleenkään.
En minä, vaan Hän joka on minussa.
Vierailija kirjoitti:
Koska tulet kyläilemään?
Kunpa nähtäis pian
Vierailija kirjoitti:
Koska tulet kyläilemään?
Tulen heti kun pyydät. Viikonloppuna?
Öitä, kaikki palstan paskiaiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sanon niinku Petäistö: en luota kuin ihan muutamiin ihmisiin tässä feikissä maailmassa.
Ai Helena Petäistö
Ihan vaikka, molemmat nobodyja mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Maslowin tarvehierarkian tärkeimmät pilarit ovat perustarpeet kuten ruoka ja asunto niin taide-elämyksestä ja urheiluelämyksestä nauttiminen tekee meistä ihmiset.
Ja joku jolla on rahaa kuin roskaa ei saa edes nautintoa noista!
Ei se nyt ihan näin mene.
Mietin vaan ootkohan siellä huomenna. Jos tietäisin ettet ole niin peruisin sen omalta osaltani. Mutta tulen paikalle koska on edes pieni mahdollisuus että olet siellä.
Sami S siili haluisitko hivellä ihoa, mistä sheivasin hiukset, korvien etumuksilta?
Vierailija kirjoitti:
Kesällä kerran tavattiin
Muistat väärin se oli talvi
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Maslowin tarvehierarkian tärkeimmät pilarit ovat perustarpeet kuten ruoka ja asunto niin taide-elämyksestä ja urheiluelämyksestä nauttiminen tekee meistä ihmiset.
Sille voi silti riittää nautintoon sellainen pehmeä nainen, joka ymmärtää sitä monin eri tavoin.
Kaipaan sun ihanan pehmeää ääntä, kaipaan sun katsetta, kaipaan sun tiukkaa halausta, kaipaan sun suudelmia, kaipaan sun naurua, kaipaan sun koko olemusta. Kaipaan ihan kaikkea sinussa 🤍
Aivan mieletön grazy skating man äsken Lady Gagan Judaksen tahdissa!
Vierailija kirjoitti:
Säikähitkö pahasti sillon mun viestistä? Nousiko syke? Mikä fiilis siitä tuli? Toivottavasti mun vuoro pian yllättyä positiivisesti
Kummastelin kyllä miksi lähetit viestin kun et edelleenkään halunnut esimerkiksi tavata.
Mutta en mä sitten varmaan kelpaa tai mitään merkitse.
Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sille voi silti riittää nautintoon sellainen pehmeä nainen, joka ymmärtää sitä monin eri tavoin.
Niin juuri. Vaikka en minä mikään kroisos ole. Sivusta
Emilialle yöt ja pieni poskipusu.
Joo. Vähän sama kun huomaat että sinä olet aina se, joka tekee työt, niin alkaahan se pännimään. Toinen ei tee mitään näkemisten eteen. Ottaa vain sen, mitä ylityöllistetty hölmö antaa. Ja lopulta jää ihmetteleen, mihin se hölmö yhtäkkiä hävisi.
N-> m