Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (7657)
Aamupäivän halaus menee upealle opettajanaiselle joka on muuttanut Turkuun 🤗
Mukavaa pikkulauantaita kaivatulleni !
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa pikkulauantaita kaivatulleni !
Samoin sinnekin viikon kevennystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vaikka Maslowin tarvehierarkian tärkeimmät pilarit ovat perustarpeet kuten ruoka ja asunto niin taide-elämyksestä ja urheiluelämyksestä nauttiminen tekee meistä ihmiset.
Ja joku jolla on rahaa kuin roskaa ei saa edes nautintoa noista!
Ei se nyt ihan näin mene.
Miten menee? Tarviiko aina lisää, jotta se tuntuis? -sivu
Vierailija kirjoitti:
Ero on niiiiiin vaikea omassa tapauksessa erityisesti.
Siksi sitä ei tulekaan.
Ei pahalla, mutta en voi olla nauramatta tälle jutulle, vaikka kovasti yritin.
Vierailija kirjoitti:
Mietin vaan ootkohan siellä huomenna. Jos tietäisin ettet ole niin peruisin sen omalta osaltani. Mutta tulen paikalle koska on edes pieni mahdollisuus että olet siellä.
En oo ikinä keskiviikkoisin. Huomenna vasta.
Ei koskaan alkaa näyttää todennäköiseltä
Vierailija kirjoitti:
Jos se päätöksesi on niin se on
Kissanpennulleni mukavaa (työ?-)päivää. Olet heti aamusta mielessä, vaikka olen tänään sairaslomalla. -kissaemo
En ole kateellinen mutta käyn kiinni kaikkeen mikä triggeröi ja painan alas. Hyvin pyyhkii.
Olen kuitenkin samaa mieltä siinä että kirjailijankin täytyisi saada työstään korvaus ja täytyisi saada olla juuri sellainen kirjailija kuin on. Vastuu on kuitenkin siitä mitä haluaa työkseen tehdä, kaikesta ei makseta maltaita.
Hengen asiat otetaan liian vakavasti, yhdessä ei osata keskustella mistään eikä haluta ymmärtää muita. Erikoinen maailman aika.
Voin kirjoittaa myös yksittäisiä lauseita, se ei ole mikään ongelma.
Toivoisin että asioista puhumista ei otettaisi tuputuksena.
Muiden puhuminen tai tekeminen ei ole minulta pois, se on osa elämääni. Opin siitäkin.
Minullakin olisi haluja kirjoittaa, olen haaveillut siitäkin mutta en vielä tiedä kuuluuko tämä osa haaveitani tulevaisuuteeni. En osaa tehdä väkisin asioita, sellainen ei tunnu oikealta.
Olen tottunut siihenkin että haaveilen asioista jotka eivät koskaan toteudu joten otan kaikki haaveeni avoimesti vastaan. Tiedän että innostun helposti monenlaisista asioista. Haaveileminen kuuluu elämästä nauttimiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun päätös vaan toisen
Parhaillaan haaveilu opettaa myös asioita.
Mutta vaikka olisin haaveissani suuri tähti lavalla, tämä ei välttämättä käytännössä toteutuisi.
Aina voi kuitenkin kokeilla erilaisia asioita jotka kiinnostavat. Siten oppii itsestään lisää.
On sellainenkin seikka olemassa että vaikka nyt kokeilisit jotakin joka ei toimi, se ei kuitenkaan tarkoita etteikö se toimisi joskus myöhemmin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei oo mun päätös vaan toisen
Aivan. Olet kaikkesi tehnyt
Muista olla avoin ja rehellinen omasta potentiaalistasi.
Sinussa ei ole mitään vikaa vaikka et osaisi aina kaikkea. Sinun ei tarvitse osata kaikkea.
Varsinkin kun on ihminen joka innostuu helposti kaikenlaisesta, on huomattava helpotus havaita ettei osaakaan aivan kaikkea tai pystykään ihan kaikkeen.
Löydä asioista positiivisiakin puolia. Muista huumorintajuisuutesi.
Ero on niiiiiin vaikea omassa tapauksessa erityisesti.