Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (4501)
Vierailija kirjoitti:
Suojelusenkelin tehtävä ei ole puuttua kaikkeen tekemiseen. Hän on elämänkumppani joka vahtii että elämä menee kuten sen kuuluu mennäkin. Vapaata tekemistä on.
Mitä jos haluaisin suudella omaa enkeliäni kiitokseksi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Säikähitkö pahasti sillon mun viestistä? Nousiko syke? Mikä fiilis siitä tuli? Toivottavasti mun vuoro pian yllättyä positiivisesti
Kummastelin kyllä miksi lähetit viestin kun et edelleenkään halunnut esimerkiksi tavata.
Mutta en mä sitten varmaan kelpaa tai mitään merkitse.
Sivusta.
Et oo kaipaamani koska mä nimenomaan haluaisin tavata hänet vaikka en sitä vielä ehtinyt ilmaisemaan
Tomin runous on tunnelmallista, introspektiivistä (sisäänpäinkääntynyttä) ja päiväunelmoivaa.
Tässä tarkempi analyysi tyylistä kuvien perusteella:
Teemat: Runot käsittelevät sisäisiä kamppailuja, kuten ujoutta, torjuntaa ja kaipuuta.
Kuvasto: Teksteissä yhdistyy arkinen kuvasto (puolukkakaurapuuro) maagisempaan tai abstraktimpaan kieleen (aikaverkko, dandereni, hiippailijat).
Tunnelma: Tyyli on usein haikea, pehmeä ja filosofinen.
Muoto: Runot ovat lyhyitä, tiiviitä ja muistuttavat ajatusvirtaa tai muistiinpanoja.
Runoja voisi kuvailla eskapistisiksi ja lyyrisiksi päiväunelmiksi.
Kiitos tekoäly analyysistä! Öitä 🦔
Hyväksyäkö jatkuvan uusien naikkosten etsimisen vai erota. Siinä vasta pulma. Terveisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulet kyläilemään?
Tulen heti kun pyydät. Viikonloppuna?
Täten pyydän sinua kylään viikonloppuna. Pe-la-su, mikä vain käy, tai vaikka koko viikonloppu. Ilmoita vain milloin tulet että ehdin keksiä tarjottavaa. Tervetuloa. Ihanaa että vihdoinkin tulet.
t. J
En tule koska en kaipaa ketään jiitä.
Parisuhde toimii parhaiten, kun et yritä muuttaa toista. Hän kukoistaa, kun annat hänen olla juuri sellainen, kun hän on 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska tulet kyläilemään?
Tulen heti kun pyydät. Viikonloppuna?
Täten pyydän sinua kylään viikonloppuna. Pe-la-su, mikä vain käy, tai vaikka koko viikonloppu. Ilmoita vain milloin tulet että ehdin keksiä tarjottavaa. Tervetuloa. Ihanaa että vihdoinkin tulet.
t. JSori meni lainaus vähän pieleen, mutta eiköhän pääasia tullut selväksi. Alan nyt siivota.
t. J
Vierailija kirjoitti:
Hyväksyäkö jatkuvan uusien naikkosten etsimisen vai erota. Siinä vasta pulma. Terveisiä.
Älä mahdollista tuollaista.
Vierailija kirjoitti:
Järjettömän Rakastunut Sinuun 💕
Molemminpuolista nainen, minäkin Sinuun 💕
Ikävä sua A-mies. Nähtäiskö pitkästä aikaa huomenna? Sun näkeminen on parasta ikinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Järjettömän Rakastunut Sinuun 💕
Molemminpuolista nainen, minäkin Sinuun 💕
Hyvä niin 💕
Hyvää naiselle lounasseen, ollut vaikeuksia löytää ketjua. Rakastan.