Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3985)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi että olen sitten se seksuaalisin horoskooppimerkki 😏
Skorpioni?
Kyllä
Kyllä teidän seksuaalisuuttanne ohjaavat ihan muut tekijät kuin tähtien asento. Sry to break the news. Voi myös katsoa omaa lapsuuttaan. Tulitko hyväksytyksi, saitko tarpeeksi huomiota, erosivatko vanhempasi, jättivätkö kaverisi? Tuliko kehostasi keino säädellä tunteita ja saada huomiota? Tämä ei ole vitsi, vaan todellisia huomioonotettavia asioita. Toki esim. syntymätemperamentti, nepsyoireet yms. voivat myös selittää yliseksuaalista käytöstä. T. Psykiatri sivusta
Ahdasmielinen olet. Anna meidän olla seksuaalisia. Sivusta
Palstan nunnat ja munkit täällä kateellisina huutelee meille seksuaalisille skorpioneille.
Vierailija kirjoitti:
Osuvin kuvaus ehkä charanavi.
Ai niin, se japanilainen horoskooppi. Aika hyvin muuten osuu.
Olen kivikovana sulle, kulta rakas nainen.
Hyvää ja ihanaa iltapäivää rakkaalle naiselle.
Kylän miehetkö täällä puhuu horoskoopeista 🤭
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Kiitos sinnekin samoin ja aurinkoakin vielä.
Ootkohan sä hyvä ajamaan? Jäin taas jumiin autoni kanssa, eikä ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Voisit tulla pelastamaan neidon pulasta. Terkkuja vaan kaipaamalleni. :)
Vierailija kirjoitti:
Olen kivikovana sulle, kulta rakas nainen.
Just kun mietin, miten ihana olis rakastella kaivatun kanssa pitkään just nyt🥰- sivulunttu
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Oisitpa täällä, niin voitais riisua toisiamme ja tutustua paremmin. Kuin kaipaamalleni.
Vierailija kirjoitti:
Kivaa päivää, pupu! 🧡
Älä viitsi kääntää veistä haavassa ghostaaja.
Vierailija kirjoitti:
Oot ihana ja söpö. 🧡
Sinä olet tyhjiä sanoja netissä.
Vierailija kirjoitti:
Oot ihana ja söpö. 🧡
Niin sinäkin. 🤩🧡
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oot ihana ja söpö. 🧡
Sinä olet tyhjiä sanoja netissä.
Sinä olet ilkeä ja paha
Yhdelle naiselle reipasta alkuviikkosta. Söpöt ja ihanat jätän sanomatta, koska rakastan sua myös silloin kun et ole niin ihana. En ole ikinä kokenut valinnaksi sua, en silloinkaan kun tunteiden korkeimmat piikit on ohitettu. Aina ole katsonut sua ja sun tekemisiä ihaillen, koska ei ole toista noin ainutlaatuista ihmistä kaikkine puolineen.
Aina olet mulle tärkein.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakasteluttas.
Oisitpa täällä, niin voitais riisua toisiamme ja tutustua paremmin. Kuin kaipaamalleni.
Kuvittelen, ehkä voimmekin.
Kivaa päivää, pupu! 🧡