Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4020)
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi että olen sitten se seksuaalisin horoskooppimerkki 😏
Skorpparit leuhkivat olevansa, muttei se pidä paikkaansa, ette vaan ole tutustuneet oinasmiehiin. Pukkeja luonnostaan ja luonnoltaan. Tulisia ja kiihkeitä rakastajia.
Vierailija kirjoitti:
Paha suustaan saa sanoa mitä sattuu, koska sattuu sanomaan pahasti omana itsenään.
Maailmassa ei ole täydellisiä ihmisiä. Jokainen voi loukata joskus tarkoituksella tai sitten vahingossa valitsemalla sanansa väärin. Myös joskus on väärinymmärryksiä ja joku vitsi voidaan käsittää väärin. Ja pitääkö kaikesta edes ottaa itseensä?
P-R-O-B-L-E-M-S as expected, yippi yee!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni?
Kyllä
Kaivatun horoskooppimerkki tunnistettu
Vierailija kirjoitti:
Kullan hinta romahti, sinun arvosi on pysyvästä sorttia, vaikken siitä pääsekään nauttimaan. Nuku hyvin.
Katsohan tarkemmin. Kullan YTD on +15% ja nousu on oikeasti vasta aluillaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Paha suustaan saa sanoa mitä sattuu, koska sattuu sanomaan pahasti omana itsenään.
Maailmassa ei ole täydellisiä ihmisiä. Jokainen voi loukata joskus tarkoituksella tai sitten vahingossa valitsemalla sanansa väärin. Myös joskus on väärinymmärryksiä ja joku vitsi voidaan käsittää väärin. Ja pitääkö kaikesta edes ottaa itseensä?
Jokainen möläyttää joskus jotain typerää tai sanoo ilkeästi. Vasta sellainen vuosia jatkunut pahuuksien tekeminen paljastaa ihmisen todellisen luonteen, jos siinä on vähänkään suunnitelmallisuutta näkyvissä. Haluaa toiselle pahaa, puhuu tästä pahaa ja kohtelee mahdollisimman huonosti ja yrittää kaivaa kuoppaa toiselle, vaikka muuta esittää ja siten valheellinen edistääkseen pahuuttaan. Sellainen halu tuhota toinen tekee ihmisestä pahan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni?
Kyllä
Te skorpionit ootte aina tollasia! Sivusta tuhma neitsyt
Vierailija kirjoitti:
"Paina minut sinetiksi sydäntäsi vasten, pane sinetiksi ranteesi nauhaan. Rakkaus on väkevä kuin kuolema, kiivas ja kyltymätön kuin tuonela. Sen hehku on tulen hehkua, sen liekki on Herran liekki. Suuret vedet eivät voi sitä sammuttaa, virran tulva ei vie sitä mukanaan."
Laul. l. 8
Tää on tosi kaunis
Vierailija kirjoitti:
Mikäköhän J on horoskoopiltaan 🧐? En pahemmin piittaa mistään horoskoopeista enkä oo kysynyt. Maailman mukavin ihminen vois olla vaikka leijona. Ainakin näyttää vähän hyväntuuliselta leijonalta, kultaiselta savannin kuninkaalta.
Vai onko leijonat usein narsisteja? Monta kilttiä leijonaa tunnen, ehkä yhden vähän ilkeän, mutta se on masentunut, joten kuulunee asiaan.
Sivusta. Olen leijona, mutta aika kesy, kehuttukin miellyttäväksi. En karjahtele, ellei joku astu hännän päälle. Ulkonäkökin muuttumassa pikku hiljaa yhä leijonamaisemmaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokainen möläyttää joskus jotain typerää tai sanoo ilkeästi. Vasta sellainen vuosia jatkunut pahuuksien tekeminen paljastaa ihmisen todellisen luonteen, jos siinä on vähänkään suunnitelmallisuutta näkyvissä. Haluaa toiselle pahaa, puhuu tästä pahaa ja kohtelee mahdollisimman huonosti ja yrittää kaivaa kuoppaa toiselle, vaikka muuta esittää ja siten valheellinen edistääkseen pahuuttaan. Sellainen halu tuhota toinen tekee ihmisestä pahan.
Ei möläytä tai sano ilkeästi kaikki edes joskus. Nuorena jo huomasin että kaikesta kun loukkaannutaan ja on hyvin herkkää porukkaa sekä ilkeitä ihmisiä niin tein ihan tietoisen päätöksen keskittyä kohteliaisuuteen koska en rakasta turhaa draamaa. Voin vannoa olevani kohtelias asiallinen ihminen ja tarvittaessa jopa hyvin sensitiivinen. Kaikessa voi kehittyä. Toki edelleenkin sanon painokkaammin tai suoremmin aina kun on tarve mutta se on hyvin harvinaista ja hyvä niin koska valitettavasti siitä tulee joskus itsellekin mielipahaa joka johtuu siis niistä tilanteista eli minua on vaadittu sanomaan painokkaammin tai suoremmin. Vaatiminen tapahtuu ilkeydellä ja kovapäisyydellä. Sivusta.
Ei nuo horoskoopit sano kyllä mitään. Esimerkiksi luetellut sairaudet eivät osu kohdalleni ollenkaan. Myös monia keskeisiä ominaisuuksiani uupuu kuvauksestani ja niitä löytyisi muista horoskooppimerkeistä. En todellakaan aina ole myöskään mikään perhanan täydellisyyden tavoittelija.
Kaivattuni horoskooppi on kuuma kakkonen.
Terveiset sille!
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sille!
Aika p*rseestä noi terveiset xD
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Terveiset sille!
Aika p*rseestä noi terveiset xD
Ei kun p*rseelle!
Sehän se on naisen kaunein osa..
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo horoskoopit sano kyllä mitään. Esimerkiksi luetellut sairaudet eivät osu kohdalleni ollenkaan. Myös monia keskeisiä ominaisuuksiani uupuu kuvauksestani ja niitä löytyisi muista horoskooppimerkeistä. En todellakaan aina ole myöskään mikään perhanan täydellisyyden tavoittelija.
Sama. Kukaan ei usko, että oon oinas. Oinaita pidetään mahtailevina, itsekkäinä ja muita pomottavina tuittupäinä, mutta mua haukutaan ylikiltiksi, lampaaksi ja räsynukeksi. Suuttua kyllä osaan, mutta onneksi sitä tapahtuu normaalioloissa harvoin, ei edes joka vuosi. Ja kaunaa osaan kantaa, mihin oinaiden ei pitäisi kyetä, kun sylkevät kaiken saamansa kuran ulos itsestään. Rapua muistutan aika paljon enemmän kuin oinasta.
Vierailija kirjoitti:
Minä taas olen sitten varmaan sitä merkkiä, mitä nuo elostelijat eniten himoitsee.
Jaha, sitä on vaan kesken työpäivän luettu viestejä! 😄
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama. Kukaan ei usko, että oon oinas. Oinaita pidetään mahtailevina, itsekkäinä ja muita pomottavina tuittupäinä, mutta mua haukutaan ylikiltiksi, lampaaksi ja räsynukeksi.
No ihmiset nyt vaan ei tiedä taas mistään mitään. Oinas on kuohittu pässi, eli lampaaksi luonnehtiminen on varsin osuvaa.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa aina uskoa irl-juttuja vaan.
Irl juttujen takia täällä ollaan. Valitettavasti. Yksipuoliset tunteet 2020>
Oikeasti hän on kiinnostunut naisista, joten siksi sängyssä on hiljaista.