Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (3986)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo horoskoopit sano kyllä mitään. Esimerkiksi luetellut sairaudet eivät osu kohdalleni ollenkaan. Myös monia keskeisiä ominaisuuksiani uupuu kuvauksestani ja niitä löytyisi muista horoskooppimerkeistä. En todellakaan aina ole myöskään mikään perhanan täydellisyyden tavoittelija.
Sama. Kukaan ei usko, että oon oinas. Oinaita pidetään mahtailevina, itsekkäinä ja muita pomottavina tuittupäinä, mutta mua haukutaan ylikiltiksi, lampaaksi ja räsynukeksi.
No ihmiset nyt vaan ei tiedä taas mistään mitään. Oinas on kuohittu pässi, eli lampaaksi luonnehtiminen on varsin osuvaa.
Eiks horoskoopit ole tähtikuvioita?
Vierailija kirjoitti:
Seuraavaksi kuulemme luontoja siitä, kuinka jokainen on vastuussa omista tunteistaan.
Tämä on totta ja epätotta samaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitatte vaan himot rakkauteen.
Rakkaus ei olemikään tuli vaan syvää kiintymystä jossa toinen hyväksytään sellaisenaan.
Jos sun pitöö yhtään muuttua, se ei olerakkautta vaan olet luonnehäiriöisen seurassa.
Kyllä omia ominaisuuksia voi työstää toisen mieliksi tai haitaksi. Joskus, jos se on arvoista.
Mutta perusluonne harvemmin muuttuu. Silleen ikävää, että toinen voi syntyä tai oppia valehtelevaksi psykoksi tai narsistiksi ja joku toinen empaatikoksi. Psyko ei voi itselleen mitään eikä narsistikaan kovin paljon, mutta empaatikko voi, ja saa siksi kuraa näiltä niskaan. Sitten pitää opetella narsistiksi. Lapsuuden vaille jäämisen selvitymisstrategioita sekä ylikiltteys että narsismi.
Se on jokaisen oma valinta millaiseksi tulee. Samoin kuin tuossa tunteiden vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
"Paina minut sinetiksi sydäntäsi vasten, pane sinetiksi ranteesi nauhaan. Rakkaus on väkevä kuin kuolema, kiivas ja kyltymätön kuin tuonela. Sen hehku on tulen hehkua, sen liekki on Herran liekki. Suuret vedet eivät voi sitä sammuttaa, virran tulva ei vie sitä mukanaan."
Laul. l. 8
Niitä sinettejä näkyy nykyään vasemmassa nimettömässä, enkä pysty edes katsomaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sekoitatte vaan himot rakkauteen.
Rakkaus ei olemikään tuli vaan syvää kiintymystä jossa toinen hyväksytään sellaisenaan.
Jos sun pitöö yhtään muuttua, se ei olerakkautta vaan olet luonnehäiriöisen seurassa.
Kyllä omia ominaisuuksia voi työstää toisen mieliksi tai haitaksi. Joskus, jos se on arvoista.
Mutta perusluonne harvemmin muuttuu. Silleen ikävää, että toinen voi syntyä tai oppia valehtelevaksi psykoksi tai narsistiksi ja joku toinen empaatikoksi. Psyko ei voi itselleen mitään eikä narsistikaan kovin paljon, mutta empaatikko voi, ja saa siksi kuraa näiltä niskaan. Sitten pitää opetella narsistiksi. Lapsuuden vaille jäämisen selvitymisstrategioita sekä ylikiltteys että narsismi.
Se on jokaisen oma valinta millaiseksi tulee. Samoin kuin tuossa t
Ei empaatikko opettelemalla tule narsistiksi vaan pimeäksi empaatikoksi. Siihen tarvitaan ensin narsisti, jota vastaan empaatikon on pidettävä puoliaan. Voivat olla tosi ilkeitä, koska empaattisella puolellaan huomaavat tai houkuttelevat ihmiset kertomaan kaikenlaista itsestään ja muista ja sitten ottavat oppia narsistilta siitä, miten tuhota toinen tämän heikkouksien avulla.
Aivottomat häiriköt
taas ketjussa mellastaa
ällöttävää👋
Osuvin kuvaus ehkä charanavi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi että olen sitten se seksuaalisin horoskooppimerkki 😏
Skorpioni?
Kyllä
Kyllä teidän seksuaalisuuttanne ohjaavat ihan muut tekijät kuin tähtien asento. Sry to break the news. Voi myös katsoa omaa lapsuuttaan. Tulitko hyväksytyksi, saitko tarpeeksi huomiota, erosivatko vanhempasi, jättivätkö kaverisi? Tuliko kehostasi keino säädellä tunteita ja saada huomiota? Tämä ei ole vitsi, vaan todellisia huomioonotettavia asioita. Toki esim. syntymätemperamentti, nepsyoireet yms. voivat myös selittää yliseksuaalista käytöstä. T. Psykiatri sivusta
Älä ole noin tosikko. Tuskin kukaan ottaa horoskooppeja niin tosissaan. Itseeni tosin oman horoskoopin kuvaus sopii hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni?
Kyllä
Kyllä teidän seksuaalisuuttanne ohjaavat ihan muut tekijät kuin tähtien asento. Sry to break the news. Voi myös katsoa omaa lapsuuttaan. Tulitko hyväksytyksi, saitko tarpeeksi huomiota, erosivatko vanhempasi, jättivätkö kaverisi? Tuliko kehostasi keino säädellä tunteita ja saada huomiota? Tämä ei ole vitsi, vaan todellisia huomioonotettavia asioita. Toki esim. syntymätemperamentti, nepsyoireet yms. voivat myös selittää yliseksuaalista käytöstä. T. Psykiatri sivusta
Ei kai missään sanota että Skorpioni olisi jotenkin YLIseksuaalinen. En minä ainakaan ole sellaista horoskooppimerkki nähnyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei nuo horoskoopit sano kyllä mitään. Esimerkiksi luetellut sairaudet eivät osu kohdalleni ollenkaan. Myös monia keskeisiä ominaisuuksiani uupuu kuvauksestani ja niitä löytyisi muista horoskooppimerkeistä. En todellakaan aina ole myöskään mikään perhanan täydellisyyden tavoittelija.
Sama. Kukaan ei usko, että oon oinas. Oinaita pidetään mahtailevina, itsekkäinä ja muita pomottavina tuittupäinä, mutta mua haukutaan ylikiltiksi, lampaaksi ja räsynukeksi.
No ihmiset nyt vaan ei tiedä taas mistään mitään. Oinas on kuohittu pässi, eli lampaaksi luonnehtiminen on varsin osuvaa.
Tuo sivusta^
Kuulostat suloiselta ihmiseltä rapuoinas 😊
Vierailija kirjoitti:
Aivottomat häiriköt
taas ketjussa mellastaa
ällöttävää👋
Sinähän voit omalta osaltasi parantaa ketjun ilmapiiriä kirjoittamalla asiallisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Skorpioni?
Kyllä
Ahdasmielinen olet. Anna meidän olla seksuaalisia. Sivusta
Pyllyni on aina ihan kostea, ja nyt huomasin kun olen vuorannut sen talouspaperilla, että siihen on tarttunut kakkaa! Ja paperi haisee pahalta, vähän kakalla, mutta myös jollekin muulle...🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni horoskooppi on kuuma kakkonen.
Terveiset sille!
Aika p*rseestä noi terveiset xD
Ei kun p*rseelle!
Sehän se on naisen kaunein osa..
Minulla kyllä on silmät ja miesten mielestä rinnat 🤭
Vierailija kirjoitti:
Pyllyni on aina ihan kostea, ja nyt huomasin kun olen vuorannut sen talouspaperilla, että siihen on tarttunut kakkaa! Ja paperi haisee pahalta, vähän kakalla, mutta myös jollekin muulle...🤔
Kun on lusikalla annettu, ei voi kauhalla vaatia.
Mukavaa iltapäivää kaivatulleni !
Kaivattuni, näin meistä unta. Näimme ulkona ja halasimme koska emme olleet nähneet pitkään aikaan. Halasimme pitkään ja nuuhkuttelimme tosiamme. Sanoit, että meillä on liikaa vaatteita päällä. Suutelin sinua ja valtoimenaan pursuavat hiuksesi jäivät huultemme väliin. Oli aika masentavaa herätä.
Mikään ei oikein innosta. Innostaa lähinnä sinä. Mutta sinä et halunnut minua. Vielä ihan ymmärrettävistä syistä. Silti kaipaan.
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni, näin meistä unta. Näimme ulkona ja halasimme koska emme olleet nähneet pitkään aikaan. Halasimme pitkään ja nuuhkuttelimme tosiamme. Sanoit, että meillä on liikaa vaatteita päällä. Suutelin sinua ja valtoimenaan pursuavat hiuksesi jäivät huultemme väliin. Oli aika masentavaa herätä.
Herääminen on aina vaikeinta, myös päiväfantasioinnissa.
Mä kommentoin vaan tollasia terveisiä, mutta hyvä jos molemmat p*rseilee niin hyvin sujunnee.