Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (3956)

Vierailija
3461/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään olisi hyvä ilta ensisuudelmalle, kun kerran näemme.

Vierailija
3462/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle naiselle reipasta alkuviikkosta. Söpöt ja ihanat jätän sanomatta, koska rakastan sua myös silloin kun et ole niin ihana. En ole ikinä kokenut valinnaksi sua, en silloinkaan kun tunteiden korkeimmat piikit on ohitettu. Aina ole katsonut sua ja sun tekemisiä ihaillen, koska ei ole toista noin ainutlaatuista ihmistä kaikkine puolineen.

Aina olet mulle tärkein.

Olipa kaunista. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3463/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en uskalla suudella sua, vaikka mitään muuta kun sua ja hellyyttä en ookaan miettinyt viime viikkoina.

Vierailija
3464/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oot ihana ja söpö. 🧡

Sinä olet tyhjiä sanoja netissä.

Sinä olet ilkeä ja paha

Minä olen empaattinen ihminen joka yritti yhteyttä ja yhteyksiä irl koko elämäni ajan.

Vierailija
3465/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ootkohan sä hyvä ajamaan? Jäin taas jumiin autoni kanssa, eikä ollut ensimmäinen eikä viimeinen kerta. Voisit tulla pelastamaan neidon pulasta. Terkkuja vaan kaipaamalleni. :)

Aoita autoliittoon tai hinausfirmaan.

Vierailija
3466/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yhdelle naiselle reipasta alkuviikkosta. Söpöt ja ihanat jätän sanomatta, koska rakastan sua myös silloin kun et ole niin ihana. En ole ikinä kokenut valinnaksi sua, en silloinkaan kun tunteiden korkeimmat piikit on ohitettu. Aina ole katsonut sua ja sun tekemisiä ihaillen, koska ei ole toista noin ainutlaatuista ihmistä kaikkine puolineen.

Aina olet mulle tärkein.

Kauniita sanoja. Milloin olet hänestä kuullut viimeksi? 

Vierailija
3467/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varokaa ettei lapset näe.

Vierailija
3468/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina olet mulle tärkein.

Älä anna noita kehuja narsistille, hän käyttää niitä sinua vastaan. Huono käytös ei ole hyväksyttyä ja sellaista ei pidä katsoa sormien läpi.

Arvatenkin kyseisen nainen on herttainen ja söpö, kauniskin?

Moni käyttää julmasti ulkoista olemustaan aseenaan elämässä.

Sivu.

Vierailija
3469/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olet mulle tärkein.

Olipa kaunista. 

Mielistelevää. Kannattaa kertoa nämä sanat sellaiselle joka ne todella ansaitsee.

Itse tein saman virheen ihastuneena.

Vierailija
3470/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olet mulle tärkein.

Kuulo- ja näköaisti eivät ole oleellisia tässä tilanteessa. Aikaa on taas kulunut. Sen voin paljastaa.

Vierailija
3471/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi että olen sitten se seksuaalisin horoskooppimerkki 😏

Skorpioni?

Kyllä 

minunkin kaivattu on skorpioni ja olen myös itsekin, tätä kaivattu ei varmaan tiedä.

Vierailija
3472/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olet mulle tärkein.

Kuulo- ja näköaisti eivät ole oleellisia tässä tilanteessa. Aikaa on taas kulunut. Sen voin paljastaa.

Puhutaanko vuosista vai kuukausista, kun olette olleet yhteydessä? Etkö sano noita koskaan hänelle oikeassa elämässä? 

Vierailija
3473/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin saan mun kaivatusta sellaisen tunteen että hän on skorpioni. On jotenkin ihan sen tyylinen 🥵

Vierailija
3474/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hellistä hellisin halausta kaipaan.

Vierailija
3475/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos sujauttaisin sun kenkään mun puhelinnumeron?

Vierailija
3476/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missähän pääset kenkään käsiksi? 

Vierailija
3477/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missähän pääset kenkään käsiksi? 

Tietyssä paikassa 😉

Vierailija
3478/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mäkin saan mun kaivatusta sellaisen tunteen että hän on skorpioni. On jotenkin ihan sen tyylinen 🥵

Mitä tarkoitat?

Vierailija
3479/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aina olet mulle tärkein.

Olipa kaunista. 

Mielistelevää. Kannattaa kertoa nämä sanat sellaiselle joka ne todella ansaitsee.

Itse tein saman virheen ihastuneena.

Love bombing on pelkkää manipulointia, narsku äänessä.

Vierailija
3480/3956 |
09.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Skorpioni pettää. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi yksi