Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (4062)
Narsistilta tai hovilta en ota käskyjä vastaan. Teen just niin kuin haluan, ja sehän teitä ärsyttää.
Vierailija kirjoitti:
Narsistilta tai hovilta en ota käskyjä vastaan. Teen just niin kuin haluan, ja sehän teitä ärsyttää.
Heh. Olen sinua askeleen edellä. Olen masokistisoitunut.
Sanot minulle aivojeni sisällä vihaisesti, että tämä on mun syy.
Unnuttajat unnuttaa oman päänsä kanssa. Välillä lentää pissa omaan silmään.
Vierailija kirjoitti:
Unnuttajat unnuttaa oman päänsä kanssa. Välillä lentää pissa omaan silmään.
Muuten joo, mutta ei voi lentää kun olen tyttö.
Mä oon miettinyt monesti että rakkaus on kuin tuli. Ja silloin kun se liekki on liian suuri, se polttaa ja tuhoaa mitä vaan. Se on pelottavaa. Silloin ne henkilöt molemmat ehkä välttelee sitä räjähtelyä kun ne tietää sen, ja se korventaa ihmistä hyvin kivuliaalla tavalla vaikka lämmittääkin syvästi. Kenenkään ei ikinä pitäisi olla kateellinen sellaisesta koska se tuo tuskaa jota ei pysty selittämään. Sellaisesta voi lukea kirjoista ja katsoa elokuvista, mutta tragedia se on. Ja kun kokee sellaista, ymmärtää myös miten arvokasta sopivan lämpöinen liekki on. Sellainen, mikä ei korvenna sisuksia ja polta kaikkea ympäriltä. Uskon että liian ison liekin kokeneet ihmiset jos ketkä ymmärtävät sen ja osaavat arvostaa sitä. Että on normaali olotila ja normaali tunne. Ne huokaisevat siitä että on lämpöä muttei se polta. Ne eivät siksi ole hakemassa koko ajan jotain parempaa ja parempaa kuten ihmiset yleensä. Vaan osaavat pysähtyä siihen normaaliin lämpöön, joka voisi kehittyä syvemmäksi, ja olla kiitollisia että siinä tuntuu hyvältä eikä se polta itseä karrelle. Se on syvää kiitollisuutta. Olisi kiva jos sitäkin joku arvostaisi. Mutta enemmän tuntuu siltä että muut ihmiset ottaa sen heikkoutena, että "nyt tuo tykkää musta eikä halua parempaa ja voin pitää sen ja itse etsiä parempaa tai tehdä mitä vaan". Joutuu joksikin oudoksi pelinappulaksi mikä ei tunnu kivalta. Se on sitten kai jotenkin yllättävää että on helppo irrottaa. Tietenkin on, koska tuli on jo polttanut koko sielun pohjia myöten.
En kuitenkaan ketään ole halunnut satuttaa mutten pidä yhtään siitä tunteesta että toinen kuvittelee mun olevan loukussa. En ole koskaan loukussa, vaan jos jossain olen, olen siinä siksi että olen itse halunnut olla. Eikö olisi kaunis asia että arvostaisi toisen ihmisen vapaata luonnetta eikä kuvittelisi että se on hiiri omassa labyrintissaan, kun ei se ole. Mäkin yritän suhtautua muihin ihmisiin niin että arvostan sitä että ne on vapaita ja tekevät omia valintojaan joita kunnioitan. Et ole nappula mun pelissä enkä mäkään sun ja niin se on.
Tää on niin väärä paikka mun vuodatukselle eikä tästä seuraa mitään hyvää että kirjoittaa tänne, missä kaikki sotkeutuu muiden viesteihin ja tulee ties mitä ekstrasotkua jota pitää välttää miten vaan, mutta halusin nyt kuitenkin lähettää nämä terveiset jollekin, koska tunsin pienen piston sydämessä että oonko käyttäytynyt tarpeeksi inhimillisesti häntä kohtaan. Sillähän ei ole mitään merkitystä mitä toinen tekee, ainoastaan omaa käyttäytymistään kannattaa arvioida ja jos jätän pois oletukset toisen käyttäytymisestä ja mietin vain omaani niin varmaan vähän inhimillisyyttä puuttunut itseltäni ja liian kylmää ollut. Joten pyydän anteeksi ja lähetän terveiset että tykkään susta ja oot kiva ihminen. Eikä haittaa sekään jos sä et tykkää musta. Mä silti kyllä pidän susta ja sun seurassa irl on ollut mukava olla viime aikoina. Yritin nyt olla olematta ihan täysi jääpala tai m*lkku ja korjata hieman omaa virheellisyyttäni tässä, jos sillä mitään merkitystä on, mutta ainakin omatuntoni on vähän parempi ja toivon että sä olet iloinen ja sulla on kaikki hyvin elämässäsi. Varmasti onkin kyllä ja tuskin tätä edes luet.
Jos lähetän sydämen ystävälle ystävänpäivänä ja hänen miehensä huomaa. Mitä siitä seuraa?
Vierailija kirjoitti:
Jos lähetän sydämen ystävälle ystävänpäivänä ja hänen miehensä huomaa. Mitä siitä seuraa?
Mitä siitä seurais että ihmisillä on ystäviä? Jos on normaali empaattinen mies eikä mielipuolinen hullu.
Emilialle, salarakkaalleni, mukavaa alkanutta viikkoa! Olet rakas.
Vierailija kirjoitti:
Kai sydänystävälle voi sellaisen lähettää, tuskin mies edes huomaa.
Kenelle tuo pitkä terveinen oli?
Vierailija kirjoitti:
Mä oon miettinyt monesti että rakkaus on kuin tuli. Ja silloin kun se liekki on liian suuri, se polttaa ja tuhoaa mitä vaan. Se on pelottavaa. Silloin ne henkilöt molemmat ehkä välttelee sitä räjähtelyä kun ne tietää sen, ja se korventaa ihmistä hyvin kivuliaalla tavalla vaikka lämmittääkin syvästi. Kenenkään ei ikinä pitäisi olla kateellinen sellaisesta koska se tuo tuskaa jota ei pysty selittämään. Sellaisesta voi lukea kirjoista ja katsoa elokuvista, mutta tragedia se on. Ja kun kokee sellaista, ymmärtää myös miten arvokasta sopivan lämpöinen liekki on. Sellainen, mikä ei korvenna sisuksia ja polta kaikkea ympäriltä. Uskon että liian ison liekin kokeneet ihmiset jos ketkä ymmärtävät sen ja osaavat arvostaa sitä. Että on normaali olotila ja normaali tunne. Ne huokaisevat siitä että on lämpöä muttei se polta. Ne eivät siksi ole hakemassa koko ajan jotain parempaa ja parempaa kuten ihmiset yleensä. Vaan osaavat pysähtyä siihen normaal
Lyhyemmin sanottuna haluat siis tyytyä.
Hyvää huomenta ja toivottavasti viikkosi on hyvä 🥰 Haluaisin antaa sulle halauksen.
Runkkauksen hyötyjä:
- voi harrastaa missä vaan ja milloin vaan
- ei tarvitse välineitä, mutta pystyy myös hifistelemään
- tuntuu hyvältä
- auttaa painon hallinnassa. Jos runkkaa esim 5 kertaa viikossa ja joka kerta lentää noin 1 dl, tekee se viikossa 5dl. Eli paino laskee runkkaamalla 0,5kg viikossa, yhteensä 2kg kuukaudessa.
Runkkauksen huonoja puolia:
- ei mitään
Vierailija kirjoitti:
Runkkauksen hyötyjä:
- voi harrastaa missä vaan ja milloin vaan
- ei tarvitse välineitä, mutta pystyy myös hifistelemään
- tuntuu hyvältä
- auttaa painon hallinnassa. Jos runkkaa esim 5 kertaa viikossa ja joka kerta lentää noin 1 dl, tekee se viikossa 5dl. Eli paino laskee runkkaamalla 0,5kg viikossa, yhteensä 2kg kuukaudessa.
Runkkauksen huonoja puolia:- ei mitään
Väärin! En mä ainakaan voi harrastaa missä vain. On ihan kohteliasta olla runkkamatta esim. bussissa, työmaaruokalassa, torilla jne.
Tiedän, tiedän! Olen ehkä vähän estynyt.
Vierailija kirjoitti:
Terveen itsetunnon omaava mies kestää sen kyllä.
Muuttumaton tämäkin - sinua
Lämmin hali
Erinomaisesti sanoitettu