Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kommentit (2528)
Vierailija kirjoitti:
Kultakimpale. Vähintään kappale rautaa.
Rautavuori, sen eessä ihmismieli antatuu
Oon niin "i can fix her"-kompleksinen, mutta ottaisin sen pahan naisen mun syliin. Onneksi en mitään perhettä ikinä haluaisi.
Anne, toivottavasti nähdään kesällä, niinkuin yleensä. M
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa edes mennä Kaisan puheille. Ei tule kuuloonkaan. n
Jos oot se ainoa ihminen jota Kaisa on koskaan purrut ni sit ymmärrän tunteen, muiden kohdal ei ymmärrystä tipu
Kaisa puree kaikkia, ilkeä akka on.
Sais purra mua. Mut kattoo mieluummin, että oon NPC-tason feiluri ja hän on Goddess-tason nainen. T. AvPD-mies
Suahan se puri, senkin hölmö 😊 ja älä sano noin tulee paha mieli koska toi ei oo totta.
Pure mua se tee, yö kylmä pakenee
Nn
Vierailija kirjoitti:
En edes muista milloin joku nainen olisi laittanut privaviestin ilman että siinä on kyse jostain käytännön asiasta tai palveluksen haluamisesta tmv. Siis niin, että hän olisi vaan ajatellut mua ja halunnut viestitellä mun kanssa ilman mitään erityistä syytä.
Oletko sinä laittanut muuta kuin kuivia asiaviestejä? Vai odotatko, että sinulle laitetaan ensin joku kiva viesti?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot se ainoa ihminen jota Kaisa on koskaan purrut ni sit ymmärrän tunteen, muiden kohdal ei ymmärrystä tipu
Sais purra mua. Mut kattoo mieluummin, että oon NPC-tason feiluri ja hän on Goddess-tason nainen. T. AvPD-mies
Suahan se puri, senkin hölmö 😊 ja älä sano noin tulee paha mieli koska toi ei oo totta.
Siis onko Hän muka kiinnostunut musta? 😳
Vierailija kirjoitti:
G: Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?
Haudassa
Lol Danderellaki on joku Kaisa. 💀
Vierailija kirjoitti:
Et taida tykätä minusta niin paljon kuin minä sinusta. Hajotan tässä itseni jos jatketaan.
Mieti pari kertaa uudelleen, niin saatat tulla toisenlaiseen päätelmään. Olen roikkunut tässä vuosia ihan huvikseni ja itkenyt purollisen kyyneleitä vuoksesi?
Vierailija kirjoitti:
En edes muista milloin joku nainen olisi laittanut privaviestin ilman että siinä on kyse jostain käytännön asiasta tai palveluksen haluamisesta tmv. Siis niin, että hän olisi vaan ajatellut mua ja halunnut viestitellä mun kanssa ilman mitään erityistä syytä.
On vaikea ottaa yhteyttä ilman syytä vain, jotta voi kysellä kuulumisia, vaikka haluja olisikin. Mulla ainakin meni monta vuotta ennen kuin uskalsin. Että ehkä sullakin joku nainen vaan jännittää viestin laittamista tai laittaa kysymyksen käytännön asiasta, vaikka haluaisi oikeammin olla sun kanssa yhteydessä, mut ei vaan saa sitä sanottua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu että oot kyllä hidas NPC jos nyt vasta kaiken jälkeen hokaat sen 🤣😉💖
Jos sanoo tarpeeksi monta kertaa kaivatun nimen niin ilmestyykö hän kuin Bloody Mary? 😁
Vierailija kirjoitti:
Rumasta ei saa kaunista mutta kauniista saa ruman. Älä anna kehosi mädäntyä ja sielusi rapautua.
Kuule, se mätänee joka tapauksessa, eikä siitä kukaan ole muutoinkaan kiinnostunut.
Kaipaan itseäni sellaisena kuin olin ennen. Viestit eivät kulje ennen aikakonetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höyläisin Liisaa, mutta ei hän minusta välitä. Häpeäisi minua. En kelpaisi hänen vanhemmilleen. Panisin silti, jos tilaisuus tulisi.
Liisa tais jo järkyttää vanhempansa ruotuun miesvalinnallaan joskus, että turhaan tollasii murehdit jos niitä joskus muinoin murehdit. Eikä sulla mitään murehdittavaa ollut edes, oikeesti.
En tiedä mitään hänen miesvalinnoistaan. 🤷🏼
Vierailija kirjoitti:
Kultakimpale. Vähintään kappale rautaa.
Pidä häntä kuten kultakimpaletta, mutta älä laita kassakaappiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vttu että oot kyllä hidas NPC jos nyt v
No siis, mun aivot jäi pohtimaan kerran yhtä kysyttyä laskutoimitusta, johon hän kommentoi kuin proviisori konsanaan oikean vastauksen. Ite tarkistin laskimella jälkikäteen 🙈
Vierailija kirjoitti:
Kuinkahan nopeesti tulis pakit jos laittaisin tuon elviksen biisin kaivatulle 😭😅
Itse tykkään elviksestä 😄
Mutta Erkki twistaa vain..
Ja Kake naimisissa Heinolassa on..
Pave riisui rintsikat Kaijan..
Älä usko Tuijaa Tuija sua huijaa