Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍

Vierailija
11.12.2025 |

Kaipaus kukoistakoon !

Kommentit (2528)

Vierailija
2221/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua vajota tämmöisiin mielenmaisemiin. Oon iloinen ihminen. Positiivinen. Tämmöinen saa negatiivista vibaa aikaiseks. Miksköhän susta ei kuulu 🤔

Valitettavasti peilistä löytyy se syy yleensä. 

Jäätyneistä putkista löytyi syy. Just sain viestiä kuvien kera. En ole tehnyt tai sanonut mitään sellaista miks pitäis katsoa peiliin. Kysymys kuuluu, miks olet noin ilkeä.

Vierailija
2222/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset harvoin edes tervehtii mua vaikka tuntisivatkin. Eihän siitä voi vetää muuta johtopäätöstä kuin sen, että on jotenkin niin nolo tai vastenmielinen, ettei seurassa haluta näyttäytyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
2223/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan itseäni sellaisena kuin olin ennen. Viestit eivät kulje ennen aikakonetta.

Millainen olit ennen?

Vierailija
2224/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuinkahan nopeesti tulis pakit jos laittaisin tuon elviksen biisin kaivatulle 😭😅

Itse tykkään elviksestä 😄

Joo, tarkoitin laulun sanoja. Jos tässä alkumetreillä tuon linkasis puhelimeen niin jotakuta vois ahdistaa 😅

Vierailija
2225/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tiedä etkä taida haluta tietääkään, millaiselta kaikki on tuntunut. Mietipä toisin päin.

Vierailija
2226/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huijaat, päänsisäisiä laskutoimituksias korkeintaan ollu ne :) nyt muistat tän mitä sanoin, vaikka elämä onki mitä on. 

Vierailija
2227/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua vajota tämmöisiin mielenmaisemiin. Oon iloinen ihminen. Positiivinen. Tämmöinen saa negatiivista vibaa aikaiseks. Miksköhän susta ei kuulu 🤔

Valitettavasti peilistä löytyy se syy yleensä. 

Jäätyneistä putkista löytyi syy. Just sain viestiä kuvien kera. En ole tehnyt tai sanonut mitään sellaista miks pitäis katsoa peiliin. Kysymys kuuluu, miks olet noin ilkeä.

Ei ollut minulta tuo peilikommentti.

Sivu

Vierailija
2228/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huijaat, päänsisäisiä laskutoimituksias korkeintaan ollu ne :) nyt muistat tän mitä sanoin, vaikka elämä onki mitä on. 

Se oli dandere...

Vierailija
2229/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et tiedä etkä taida haluta tietääkään, millaiselta kaikki on tuntunut. Mietipä toisin päin.

Olen miettinyt erittäin paljon. Ja olen pahoillani, että koskaan aloin tänne kirjoitella. Tämä on ainoa paikka, josta hän on voinut saada selville nämä kammottavat, väärät (!) tunteeni. Mutta irlinä pidin kyllä aina coolini. Erisivu n

Vierailija
2230/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskaltaisitko minun asemassani? Kun sinusta ei edes tiedä, mitä lopulta haluat.

Vierailija
2231/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen miettinyt erittäin paljon. Ja olen pahoillani, että koskaan aloin tänne kirjoitella. Tämä on ainoa paikka, josta hän on voinut saada selville nämä kammottavat, väärät (!) tunteeni. Mutta irlinä pidin kyllä aina coolini. Erisivu n

Että oikein kammottavat väärät tunteet. Kuinka kauan aiot jatkaa tuota kammottavaa itsepetosta? n sivusta

Vierailija
2232/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nainen, olen kipeenä ja kaipaisin hunajavettä.

Entä puuroa?

Vierailija
2233/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli dandere...

Niin

Vierailija
2234/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on hepitön helmikuu. Sitten on munaton maaliskuu.

Vierailija
2235/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laastarin tarvitsen sydänkipuun.

Voin ojentaa sellaisen muurin ainoasta aukosta, jos löydän sen vielä.

Vierailija
2236/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Että oikein kammottavat väärät tunteet. Kuinka kauan aiot jatkaa tuota kammottavaa itsepetosta? n sivusta

Kunnes pääsen tästä ketjusta eroon jotenkin. Taitaa olla seitsemäs vuosi ketjussa enemmän tai vähemmän. 

Vierailija
2237/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uskaltaisitko minun asemassani? Kun sinusta ei edes tiedä, mitä lopulta haluat.

En uskaltais. Mä en uskalla edes omasta asemasta kun pelkään sitä sotkua. Mua ei haittais edes jos olis omia sotkuja mut en haluu just sulle sellasta. Tulee huono olo ajatuksesta vaikka ikävä kova

Vierailija
2238/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En kehtaa edes mennä Kaisan puheille. Ei tule kuuloonkaan. n

Jos oot se ainoa ihminen jota Kaisa on koskaan purrut ni sit ymmärrän tunteen, muiden kohdal ei ymmärrystä tipu

Kaisa puree kaikkia, ilkeä akka on.

Tuo on sivusta ): 

No, ei oo. Tunnen vaan Kaisan sua paremmin.

Jos olet se sama aikaisempi, joka puhui jostain Kaisan existä yms. täysin minulle ufoa draamaa Niin emme tunne ja en jaa ajatuksiasi.  - ap

En oo sama. Mut silti tunnen sen sua paremmin.

Vierailija
2239/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minä osasin jo nopeasti havaita millainen hän on. Älä ala-arvioi minua. Kuitenkin, näen myös ihmisisissä enemmän ja olen tehnyt taustatutkimusta ja pohtinut asioita sekä kokenut paljon hengellisellä tasolla... Luotathan. nn

Vierailija
2240/2527 |
07.02.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älä usko Tuijaa, Tuija sua huijaa!