Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (2528)
Vierailija kirjoitti:
Huijaat, päänsisäisiä laskutoimituksias korkeintaan ollu ne :) nyt muistat tän mitä sanoin, vaikka elämä onki mitä on.
Siis olin huono prosenttilaskuissa, joudun miettimään ne erikseen, että lasken oikein. Olin parempi reaaliaineissa ja niissä luma-aineissa, joissa käsitteiden määrittely oli olennaista. Eräänlainen kielifilosofi siis. Lukion filosofian esseenkin kirjoitin Wittgensteinin hengessä eli purin kysymyksen käsiteanalyysiin. Sellainen olisin miehenä.
Mut siis haluatko jutella joskus mun kanssa oikeassa elämässä? Ollaan oltu samassa tilassa, mut tehokkaasti vältelty toisiamme. Mikä on sun motiivina tässä? Ite haluan tutustua, jos olet kiinnostunut. Tunteet ulapalla, aika asosiaalinen apaattisuus ollut vallalla tässä näin.
Vierailija kirjoitti:
Jos sanoo tarpeeksi monta kertaa kaivatun nimen niin ilmestyykö hän kuin Bloody Mary? 😁
Juu, älä turhaan mainitse kaivattusi nimeä 🤣
Vierailija kirjoitti:
Uskaltaisitko minun asemassani? Kun sinusta ei edes tiedä, mitä lopulta haluat.
Musta tuntuu että haluaisin sut. Kaikki tai ei mitään. Vuosiin tuntuu tältä. En uskonut et näin vois tuntua. Kirjoitettu kuin hälle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En halua vajota tämmöisiin mielenmaisemiin. Oon iloinen ihminen. Positiivinen. Tämmöinen saa negatiivista vibaa aikaiseks. Miksköhän susta ei kuulu 🤔
Onko unohtunut, miksi ei kuulu? Muistele sanojasi.
Voin auttaa sen verran että ette ole puhuneet koskaan, edes täällä. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omistaa vintillä suht suorat piuhat.
Kulkeeko niissä virta tiettyyn oikeaan suuntaan?
Ja se oikea suunta on?
Vierailija kirjoitti:
Se on hepitön helmikuu. Sitten on munaton maaliskuu.
Mulla ei ollut hepitön helmikuu 😁🤩🥰😜
Vierailija kirjoitti:
Et taida tykätä minusta niin paljon kuin minä sinusta. Hajotan tässä itseni jos jatketaan.
Tykkäät hänestä niin paljon että kerrot sen meille kaikille mielummin kuin hänelle. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huijaat, päänsisäisiä laskutoimituksias korkeintaan ollu ne :) nyt muistat tän mitä sanoin, vaikka elämä onki mitä on.
Siis olin huono prosenttilaskuissa, joudun miettimään ne erikseen, että lasken oikein. Olin parempi reaaliaineissa ja niissä luma-aineissa, joissa käsitteiden määrittely oli olennaista. Eräänlainen kielifilosofi siis. Lukion filosofian esseenkin kirjoitin Wittgensteinin hengessä eli purin kysymyksen käsiteanalyysiin. Sellainen olisin miehenä.
Mut siis haluatko jutella joskus mun kanssa oikeassa elämässä? Ollaan oltu samassa tilassa, mut tehokkaasti vältelty toisiamme. Mikä on sun motiivina tässä? Ite haluan tutustua, jos olet kiinnostunut. Tunteet ulapalla, aika asosiaalinen apaattisuus ollut vallalla tässä näin.
Mä yritin parhaani että pysyn kaukana mut tapahtui se lipsahdus ja huomaan sitten jatkuvasti miten ilostuttaa ja oon kaivannut ja tulee niin lämpöinen olo seurassa. Kaipaus motiivina. Mut oon vältellyt yv ja irl koska oon aivan varma että lähtis käsistä hetkessä. Ei mitenkään mahdollista että oltais järkeviä. Liian pelottavaa koska elämä. Saan itseni tehokkaasti luopumaan ajatuksesta realiteeteillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omistaa vintillä suht suorat piuhat.
Kulkeeko niissä virta tiettyyn oikeaan suuntaan?
Ja se oikea suunta on?
Jos kyse lähettimen piuhoista, niin onko kaivatun kuuluvuusalueelle vai onko toiminto mykistetty.
Girl oon ihan varma et jos mun kaivattu eksyisi tänne niin harmittelisi miksei aiemmin!
Siis, jos sä sanot "moi!" niin sulle ei vastata??? Mä aina lopetan tervehtimisen, jos toinen ei vastaa kunnolla. Siis kun lähietäisyydellä ollaan ja katseet kohtaa. Ei ihmisiä tarvi kerjätä tykkäämään. Oikeat ihmiset kyllä löytyvät sun elämään.