Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (2527)
Vierailija kirjoitti:
G: Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?
Se on salaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki menee pieleen miehes tai muiden kanssa ja tulee hetki, että tarviit jonkun niin oon täällä.
😢miks tää on ainoo asia koko maailmas mikä joka kerta itkettää..
Naiselta naiselle se oli. Oon sanonut tätä mun exälleki (mies). Tämä kuuluu mun elämänfilosofiaan ja persoonaan. 😅 Ehkä en onnistu saavuttamaan ja ylläpitämään suhteita, mutta mulla on silti paljon annettavaa.
Höyläisin Liisaa, mutta ei hän minusta välitä. Häpeäisi minua. En kelpaisi hänen vanhemmilleen. Panisin silti, jos tilaisuus tulisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen oppinut että olen olemassa vain sitä varten, että miehet voivat hyväksikäyttää minua.
Minäpäs olen oppinut että en taida tarvita miehiä parisuhteeseen tai seksiin vaan haluan naisen. Olen tavannut maailman ihanimman naisen.
nn
Missäpäin Suomea? Oletko kertonut tämän hänelle?
Luulen että hän arvaa... Toisen meistä pitäisi vain rohkaistua tekemään kunnollinen aloite.
Rumasta ei saa kaunista mutta kauniista saa ruman. Älä anna kehosi mädäntyä ja sielusi rapautua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa edes mennä Kaisan puheille. Ei tule kuuloonkaan. n
Jos oot se ainoa ihminen jota Kaisa on koskaan purrut ni sit ymmärrän tunteen, muiden kohdal ei ymmärrystä tipu
Kaisa puree kaikkia, ilkeä akka on.
Tuo on sivusta ):
No, ei oo. Tunnen vaan Kaisan sua paremmin.
Jos olet se sama aikaisempi, joka puhui jostain Kaisan existä yms. täysin minulle ufoa draamaa Niin emme tunne ja en jaa ajatuksiasi. - ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki menee pieleen miehes tai muiden kanssa ja tulee hetki, että tarviit jonkun niin oon täällä.
😢miks tää on ainoo asia koko maailmas mikä joka kerta itkettää..
Naiselta naiselle se oli. Oon sanonut tätä mun exälleki (mies). Tämä kuuluu mun elämänfilosofiaan ja persoonaan. 😅 Ehkä en onnistu saavuttamaan ja ylläpitämään suhteita, mutta mulla on silti paljon annettavaa.
Tiedän, sulla on kultainen sydän <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa edes mennä Kaisan puheille. Ei tule kuuloonkaan. n
Jos oot se ainoa ihminen jota Kaisa on koskaan purrut ni sit ymmärrän tunteen, muiden kohdal ei ymmärrystä tipu
Kaisa puree kaikkia, ilkeä akka on.
Sais purra mua. Mut kattoo mieluummin, että oon NPC-tason feiluri ja hän on Goddess-tason nainen. T. AvPD-mies
Vierailija kirjoitti:
En halua vajota tämmöisiin mielenmaisemiin. Oon iloinen ihminen. Positiivinen. Tämmöinen saa negatiivista vibaa aikaiseks. Miksköhän susta ei kuulu 🤔
Valitettavasti peilistä löytyy se syy yleensä.
Vierailija kirjoitti:
Et taida tykätä minusta niin paljon kuin minä sinusta. Hajotan tässä itseni jos jatketaan.
Mä pelkään tätä kaivatun suhteen myös paljon. Kun tuntuu, että mulla on niin paljon voimakkaammat tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Et taida tykätä minusta niin paljon kuin minä sinusta. Hajotan tässä itseni jos jatketaan.
Mitenhän sitä tykkäämistä voisi sitten mitata?
T. Tykkääjä
Vierailija kirjoitti:
En halua vajota tämmöisiin mielenmaisemiin. Oon iloinen ihminen. Positiivinen. Tämmöinen saa negatiivista vibaa aikaiseks. Miksköhän susta ei kuulu 🤔
Kohtelu ja yksipuoliset tunteet.
Vierailija kirjoitti:
Olisi vain pitänyt tyytyä huonoon ihmissuhteeseen, jos se kerran on minulle oikeaksi päätetty. On hullua alkaa haaveilla sellaisesta, jonka ei ole mahdollista edes tulla toteen.
Ehkä voisit ensin hankkiutua siitä huonosta suhteesta pois, niin vaikuttaisit siltä että oikeasti haluat muutosta.
Vierailija kirjoitti:
Rumasta ei saa kaunista mutta kauniista saa ruman. Älä anna kehosi mädäntyä ja sielusi rapautua.
Takaapäin höylätessä ei kasvoillla ole niin väliä. Anaaliseksi pitää sielun virkeänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieti hetki, miten meni niinku omasta mielestäsi.
Luuletko, etten olisi miettinyt miljoona kertaa? Mieti ite. Jälkiviisastelu ei auta millään tavalla.
Asiat ovat kuitenkin keskusteltavissa ja sovittavissa.
Tästä olen 100% samaa mieltä.
Vierailija kirjoitti:
Höyläisin Liisaa, mutta ei hän minusta välitä. Häpeäisi minua. En kelpaisi hänen vanhemmilleen. Panisin silti, jos tilaisuus tulisi.
Liisa tais jo järkyttää vanhempansa ruotuun miesvalinnallaan joskus, että turhaan tollasii murehdit jos niitä joskus muinoin murehdit. Eikä sulla mitään murehdittavaa ollut edes, oikeesti.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi omistaa vintillä suht suorat piuhat.
Kulkeeko niissä virta tiettyyn oikeaan suuntaan?
No, ei oo. Tunnen vaan Kaisan sua paremmin.