Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 😍
Kaipaus kukoistakoon !
Kommentit (2527)
Kuinkahan nopeesti tulis pakit jos laittaisin tuon elviksen biisin kaivatulle 😭😅
Mutta eipä se sovinto muuta tässä kuviossa mitään muuta kuin sen, että asiat on sovittu. Sitten voi tervehtiä ja olla kuten joskus aikaisemmin. Tuskin sun vaimos ilahtuisi siitä, että pidettäisiin yhteyttä.
Jos kaikki menee pieleen miehes tai muiden kanssa ja tulee hetki, että tarviit jonkun niin oon täällä.
Vierailija kirjoitti:
G: Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?
USAssa. Suomessa käyn kesäisin.
Vierailija kirjoitti:
Laastarin tarvitsen sydänkipuun.
Ei se siihen auta.
Vierailija kirjoitti:
G: Missä näet itsesi viiden vuoden päästä?
Sinkkuna. Siveydessä. Kattomassa femdomia. Aidon AvPD-"miehen" elämä on yleensä aikamoinen kärsimysnäytelmä yksinäisyyttä ja itsenöyryytystä.
En edes muista milloin joku nainen olisi laittanut privaviestin ilman että siinä on kyse jostain käytännön asiasta tai palveluksen haluamisesta tmv. Siis niin, että hän olisi vaan ajatellut mua ja halunnut viestitellä mun kanssa ilman mitään erityistä syytä.
Vierailija kirjoitti:
En kehtaa edes mennä Kaisan puheille. Ei tule kuuloonkaan. n
Jos oot se ainoa ihminen jota Kaisa on koskaan purrut ni sit ymmärrän tunteen, muiden kohdal ei ymmärrystä tipu
Et taida tykätä minusta niin paljon kuin minä sinusta. Hajotan tässä itseni jos jatketaan.
Nainen lauloi barbie girl-kappaleen kapakassa ja rakastuin heti.
Itse lauloin rakastuit luuseriin.
Lähdettiin taksilla panemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos oot se ainoa ihminen jota Kaisa on koskaan purrut ni sit ymmärrän tunteen, muiden kohdal ei ymmärrystä tipu
Kaisa puree kaikkia, ilkeä akka on.
Vierailija kirjoitti:
Tuntemani Kaisa kattoo mua kieroon, jos kehtaan katsoa häntä.
Jos sillä on katsastusta.
Vierailija kirjoitti:
Jos kaikki menee pieleen miehes tai muiden kanssa ja tulee hetki, että tarviit jonkun niin oon täällä.
😢miks tää on ainoo asia koko maailmas mikä joka kerta itkettää..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaisa puree kaikkia, ilkeä akka on.
Tuo on sivusta ):
Tuntemani Vuokko nyrpistää mulle naamaansa, jos kehtaan katsoa häntä.