Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Löysitkö kumppanisi sattumalta vai pitikö etsimällä etsiä?

Vierailija
08.12.2025 |

Rakkaus ei löydy etsimällä vaan se löytyy kun sitä vähiten odottaa. 

Pitääkö väite paikkansa? 

Kuinkas se teillä meni? 

Kommentit (176)

Vierailija
41/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 39v mies enkä vieläkään ole löytänyt. Baareista aikoinaan löytyi vain yhden illan juttuja, eikä muualtakaan ole löytynyt. Kyllä mä numeroa tyrkytin ja vaihdoin, mutta aina yleensä naisen toimesta loppunut kun ghostaavat. Naisia aina piirittää niin moni mies, että heti kun löytävät ulkoisesti paremman, niin jättävät muut kuin nallin kalliolle. Olen satavarma, että naisena olisin pariutunut jo ajat sitten. En ole lihava, käyn salilla säännöllisesti yms.

Miesten suurimmat kilpailijat deittimarkkinoilla eivät ole toiset miehet, vaan naisten hyvä ja rauhallinen elämä, johon eivät kaipaa häiriötä.

Ei häiriöitä toki, mutta rahaa ja tekijää monille eri asioille. Hieno auto myös plussa....

Vierailija
42/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa ainakin kumppanin ja seksi milloin vaan. Naisilla on todella helppoa

Tämä on totta! Lukee näitä kommenttejakin, niin YKSIKÄÄN NAINEN ei ole joutunut tekemään MITÄÄN saadakseen miehen, riittää että ovat olemassa ja odottavat! Niin helppoa se on! Ja sit kun faktat kertoo, niin joku nainen tulee aina haukkumaan ja kertomaan valheita.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myöhästyin junasta, menin ottamaan juoman kuppilaan ja siellä hän istui. Ainut vapaa paikka oli hänen pöydässä, siitä se lähti. 

Vierailija
44/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen 39v mies enkä vieläkään ole löytänyt. Baareista aikoinaan löytyi vain yhden illan juttuja, eikä muualtakaan ole löytynyt. Kyllä mä numeroa tyrkytin ja vaihdoin, mutta aina yleensä naisen toimesta loppunut kun ghostaavat. Naisia aina piirittää niin moni mies, että heti kun löytävät ulkoisesti paremman, niin jättävät muut kuin nallin kalliolle. Olen satavarma, että naisena olisin pariutunut jo ajat sitten. En ole lihava, käyn salilla säännöllisesti yms.

*En ole lihava, käyn salilla säännöllisesti yms.*

Naisia viehättää miehen mukavuus ja hyvä itsetunto.

Vierailija
45/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

*En ole lihava, käyn salilla säännöllisesti yms.*

Naisia viehättää miehen mukavuus ja hyvä itsetunto.

Onko tuo hyvä itsetunto jokin kaikkeen pätevä asia? Onko sinulla hyvä itsetunto, jos pitää alkaa tekemään jotain teknistä ropaamista? Entäpä luuletko, että hyvä itsetunto ihmisten suhteen kehittyy, jos on joutunut nuoresta pitäen kokemaan kiusaamista ja syrjintää? No eipä naiset näitä tällaisia asioita koskaan ajattele, sillä ovat päässeet sosiaalisissa tilanteissa aina helpolla ja vaikka eivät olisikaan, niin aina suuri tukijoukko, suuri määrä verorahaa jolla yksinomaan naisia autetaan! Miesten täytyy aina selviytyä itse ja kukaan ei auta yhtikäs missään! Te naiset ette pärjäisi miehen kengissä päivääkään!

Vierailija
46/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naiset saa ainakin kumppanin ja seksi milloin vaan. Naisilla on todella helppoa

Tämä on totta! Lukee näitä kommenttejakin, niin YKSIKÄÄN NAINEN ei ole joutunut tekemään MITÄÄN saadakseen miehen, riittää että ovat olemassa ja odottavat! Niin helppoa se on! Ja sit kun faktat kertoo, niin joku nainen tulee aina haukkumaan ja kertomaan valheita.

Ruikuta vielä vähän lisää niin jospa se nainen sitten sullekkin löytyisi.

Vierailija
47/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa piipahdettiin hänen kaverinsa luona. Siellä oli käväisemässä myös sen kaverin kaveri. Jos me oltaisiin oltu 10 minuuttia aikaisemmassa tai myöhemmässä, emme olisi tavanneet. Nähtiin sitten sattumalta pari kuukautta myöhemmin ja siitä se lähti.

Vierailija
48/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumppani tuli ja otti minut. Ei auttanut ämpyily

Vierailija
49/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käy silloin kun vähiten odottaa. Tapasin mun kaverin kaverin ja ihastuin. Toisella kerralla tavatessa mies tuli mun luo. 

Vierailija
50/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisia aina piirittää niin moni mies, että heti kun löytävät ulkoisesti paremman, niin jättävät muut kuin nallin kalliolle. "

Silloin et ole saanut naista rakastumaan itseesi jos se noin vain vaihtaa heti toiseen. Ja se taas on usein sitä että et pysty luomaan sitä tarpeellista henkistä yhteyttä että nainen ihastusi ja rakastuisi juuri sinuun.

Sivusta lisään, että on baareissa ja yökerhoissa paljon sellaisiakin naisia joita ei piiritä yksikään mies. Sellaista lähestymällä välttäisi ainakin tuon kilpailutilanteen jossa ei koe olevansa vahvoilla. Silloin se jatko olisi vain itsestä ja naisesta kiinni.

"Sivusta lisään, että on baareissa ja yökerhoissa paljon sellaisiakin naisia joita ei piiritä yksikään mies"

Tällaisia ei ole olemassakaan, paitsi jos kyseessä on joku kissank...

Minun ympärillä ei miehet ole pyörineet. Olin ihan siisti ulkoasultani ja normaalipainoinen, mutta ujo ja varautunut vieraiden seurassa. Iloisilla ja puheliailla kavereilla ei ollut pulaa seurasta.

Vierailija
51/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Naisia aina piirittää niin moni mies, että heti kun löytävät ulkoisesti paremman, niin jättävät muut kuin nallin kalliolle. "

Silloin et ole saanut naista rakastumaan itseesi jos se noin vain vaihtaa heti toiseen. Ja se taas on usein sitä että et pysty luomaan sitä tarpeellista henkistä yhteyttä että nainen ihastusi ja rakastuisi juuri sinuun.

Sivusta lisään, että on baareissa ja yökerhoissa paljon sellaisiakin naisia joita ei piiritä yksikään mies. Sellaista lähestymällä välttäisi ainakin tuon kilpailutilanteen jossa ei koe olevansa vahvoilla. Silloin se jatko olisi vain itsestä ja naisesta kiinni.

"Sivusta lisään, että on baareissa ja yökerhoissa paljon sellaisiakin naisia joita ei piiritä yksikään mies"

Tällaisia ei ole o

"Minun ympärillä ei miehet ole pyörineet. Olin ihan siisti ulkoasultani ja normaalipainoinen, mutta ujo ja varautunut vieraiden seurassa. Iloisilla ja puheliailla kavereilla ei ollut pulaa seurasta."

Miten tämä on muka mahdollista? Olen itse ujo mies, mutta kännissä aikoinaan yritin pokailla naisia. Olen siis puhunut ujoillekin naisille, enkä todellakaan ole ainut! En usko väitettäsi. Miehet eivät syrji ujoja naisia, mutta naiset kyllä syrjivät ujoja miehiä!

Vierailija
52/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paskansin housuuni ja jouduin selviytymisasemalle, siellä tapasimme toisemme sitten.

Vierailija
53/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miesten suurimmat kilpailijat deittimarkkinoilla eivät ole toiset miehet, vaan naisten hyvä ja rauhallinen elämä, johon eivät kaipaa häiriötä.

Ei häiriöitä toki, mutta rahaa ja tekijää monille eri asioille. Hieno auto myös plussa....

Hölön pölön...mulla on itsellä rahaa ja hieno auto. Itse teen naisena myös niin paljon eri asioita, että jos jotain vaikeampaa tarvitaan, niin sitten tarvitaan joka tapauksessa ammattimies (tai -nainen). 

Kyllä ne on miehet nykyään, jotka aika herkästi luulee voivansa siipeillä. 

Vierailija
54/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajatuksena oli löytää se oikea. Etsiminen oli hakuammuntaa. Lopulta löysin netistä erään, jonka kanssa sain kokea elämäni onnen. Yli vuosikymmen vierähti, sitten tuli ero. Oli sen arvoista.

Vierailija
55/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä naisten pokailu on minun mielestä vastenmielinen tapa. Kyllä sen huomaa, kun miehellä seisoo silmät päässä ja hän käy kysymässä jokaiselta naiselta lähetsä. En ole ikinä harrastanut yhden illan juttuja. Jos joku suht selvinpäin tuli juttusille, niin äkkiä se lähti pois, kun en saanut juttelua aikaiseksi. Noin kävi hyvin harvoin, minun varautuneisuus piti miehet kaukana. 

Vierailija
56/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tuo hyvä itsetunto jokin kaikkeen pätevä asia? Onko sinulla hyvä itsetunto, jos pitää alkaa tekemään jotain teknistä ropaamista? Entäpä luuletko, että hyvä itsetunto ihmisten suhteen kehittyy, jos on joutunut nuoresta pitäen kokemaan kiusaamista ja syrjintää? No eipä naiset näitä tällaisia asioita koskaan ajattele, sillä ovat päässeet sosiaalisissa tilanteissa aina helpolla ja vaikka eivät olisikaan, niin aina suuri tukijoukko, suuri määrä verorahaa jolla yksinomaan naisia autetaan! Miesten täytyy aina selviytyä itse ja kukaan ei auta yhtikäs missään! Te naiset ette pärjäisi miehen kengissä päivääkään!

---

Voin niin kuvitella, miten ryöpytät tämän roskan treffikumppanin niskaan. Ja taas ihmetellään, kun treffikumppani ghostasi.

Vierailija
57/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Kerrankin joku joka ehkäpä puhuu asiaa! Naisille tosiaan ulkonäkö = luonne, joten hyvännäköisellä miehellä on naisten mukaan automaattisesti hyvä luonne ja huononnäköisellä huono. Tosin naisten mukaan jo objektiivisesti keskiverto 5/10 mies on ruma, joten aika moni keskiverto mies jää ilman naista. "

Keskivertomiehen pitää olla vain ihan oikeasti mukava ja hyväluonteinen. Silloin ei vain saa niin helposti perseilyä anteeksi. Ei siinä muuta eroa ole.

Uskotko edes itsekkään tuohon paskaan?

Vierailija
58/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällaisia ei ole olemassakaan, paitsi jos kyseessä on joku kissank...selta haiseva ja yli 100 kg matami, joka ei pidä ollenkaan huolta itsestään. Mutta eihän nyt sellainen ole oikea yhdellekään miehelle joka pitää kiloistaan ja lihaskunnostaan huolta.

---------------------------------------------- 

Jaa-a, en tiedä kumpi huvittaa enemmän, tuo uliseva incel, joka on itkenyt jo useammassa kommentissa, vai täysin perusteettomasti itsestään liikaa luuleva suomalainen perusjuntti. Kaunista.

Vierailija
59/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle polveni

notkauttanut Mies

satoi kuin

manna taivaalta.

Juuri Oikeaan Aikaan.

Orgaanisesti, täysin ilman 

etsimistä. 🥰

Ainoani ketjussa. 👋

Vierailija
60/176 |
09.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleisellä tasolla vaan: Luin joskus jonkun psykologin haastattelun, jossa hän sanoi, että ihminen löytää ihmisen silloin, kun hänellä on siihen "sisäinen tilaus" tms. (Älkää kysykö tarkkaa sanamuotoa, kuka psykologi ja missä lehdessä, en muista.) Siis niin, että ei ole "osui kohdalle, kun vähiten odotti" vaan niin, että ainakin alitajuisesti on haku päällä. Minun kohdalla piti paikkansa. Yhdessä vuodesta 2001.