Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Löysitkö kumppanisi sattumalta vai pitikö etsimällä etsiä?

Vierailija
08.12.2025 |

Rakkaus ei löydy etsimällä vaan se löytyy kun sitä vähiten odottaa. 

Pitääkö väite paikkansa? 

Kuinkas se teillä meni? 

Kommentit (232)

Vierailija
221/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei tarvinnut nuorena etsiä ja nyt vanhempanan kaiken kokeneena ei niitä vaan niin löydykään

Vierailija
222/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies oli markkinalöytö. Lyöttäytyi yllättäen jostain "takavasemmalta" seuraan, ja siitä se lähti... 🖤

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vahinko se oli. En kännipäissäni saanut kumia kulliin.

Vierailija
224/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies löytyi Tinderistä, ekalla deitillä klikkasi täysillä ja ollaan oltu 9 vuotta yhdessä. Mulla ei ollut ihmeempiä vaatimuksia, etsin mukavaa miestä joka tykkää reissata eikä halua lapsia. 

Vierailija
225/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 39v mies enkä vieläkään ole löytänyt. Baareista aikoinaan löytyi vain yhden illan juttuja, eikä muualtakaan ole löytynyt. Kyllä mä numeroa tyrkytin ja vaihdoin, mutta aina yleensä naisen toimesta loppunut kun ghostaavat. Naisia aina piirittää niin moni mies, että heti kun löytävät ulkoisesti paremman, niin jättävät muut kuin nallin kalliolle. Olen satavarma, että naisena olisin pariutunut jo ajat sitten. En ole lihava, käyn salilla säännöllisesti yms.

Miesten suurimmat kilpailijat deittimarkkinoilla eivät ole toiset miehet, vaan naisten hyvä ja rauhallinen elämä, johon eivät kaipaa häiriötä.

Juu, naiset eivät kykene rakastamaan

Vierailija
226/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

B2, Seksiteffit, Treffit, panokaverihaku, Kontula

Vierailija
227/232 |
18.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin etsimässä kirpparilta takkia, löysinkin kumppanin. Takkia ei koskaan löytynyt.

Vierailija
228/232 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lukion tokalla kohdattiin. Istuttiin vierekkäin luokassa.

Nyt 31 v naimisissa!

Koulutus kannattaa

Vierailija
229/232 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen 39v mies enkä vieläkään ole löytänyt. Baareista aikoinaan löytyi vain yhden illan juttuja, eikä muualtakaan ole löytynyt. Kyllä mä numeroa tyrkytin ja vaihdoin, mutta aina yleensä naisen toimesta loppunut kun ghostaavat. Naisia aina piirittää niin moni mies, että heti kun löytävät ulkoisesti paremman, niin jättävät muut kuin nallin kalliolle. Olen satavarma, että naisena olisin pariutunut jo ajat sitten. En ole lihava, käyn salilla säännöllisesti yms.

Miesten suurimmat kilpailijat deittimarkkinoilla eivät ole toiset miehet, vaan naisten hyvä ja rauhallinen elämä, johon eivät kaipaa häiriötä.

Tuo saattaa olla totta jossain 50+ ikäluokassa, mutta kokonaisuutena naiset kyllä deittailevat vähintään lyhyempiä jaksoja (joskus vain tunteja) halutessaan ja siihen väliin on kyllä jon

Ei ensitreffit ole mitään deittailua eikä satunnainen seksi myöskään. Mutta on ne niitä tilanteita, joissa mies voisi sosiaalisilla kyvyillään herättää kiinnostuksen. Hauska seura on se millä herättää naisen kiinnostuksen. Joku maailma on minulle velkaa naisen  jurnuttaja on tosi ikävää seuraa ja paljastaa kyllä itsensä, vaikka ei suoraan puhuisikaan noita juttuja. Sen huomaa miehestä jos on oikeasti sitä tyyppiä, joka nauttii naisten seurasta ja sellaisilla miehillä on vientiä. Ja toki toisin päinkin. Nainen joka viihtyy miesten kanssa ja on hauska, tuskin joutuu olemaan yksin.

Vierailija
230/232 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sattumalta, työpaikalla tavattiin. Olin elellyt sinkun hurlumhei-elämää jo jonkin aikaa ja päättänyt, että nyt loppuu hölmöily ja miehiin en vilkaisekaan. Ei mennyt kauaa kun tapasin nykyisen puolisoni, ja yhdessä ollaan edelleen yli 25 vuoden jälkeen. 

Vierailija
231/232 |
19.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juu, naiset eivät kykene rakastamaan

Ei enää aikuisena siten, että ottaisi riesakseen miehen josta on hirvittävästi vaivaa ja vähän iloa. Rakkaus lakkaa olemasta aivan umpisokea kun tuon on kokenut kerran tai pari.

Vierailija
232/232 |
20.12.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sohvan tori .fi kautta. Laitoin perään tekstarin ja kysyin kahville.

Yli 12v yhdessä, naimissa ja lapsia.

-Sohvamies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yhdeksän viisi