Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19573)
Gallup: MitÀ kotijumppavehkeitÀ on kÀytössÀ?
Aloitan, jumppapallo ja painot
PÀÀsin neljĂ€stĂ€ miehestĂ€ eroon. TĂ€nÀÀn ensimmĂ€inen pĂ€ivĂ€, kun kukaan ei ole laittanut viestiĂ€. Niin kappas, viides, vanha sÀÀtö otti yhteyttĂ€ ja kyselee kuulumisia đ„”đ€Ż
Vierailija kirjoitti:
Painot, leuanvetotanko, voimarulla, jumppamatto ja hyppynaru.
Vierailija kirjoitti:
Muutama six pack
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi kiva pÀÀstÀ oikeasti jonkun miehen kainaloon. En jaksa, mutta vaan on pakko, stressaa paljon.
Jonkun? Eli kuka tahansa random kelpaa? Ei hemmetti đ€Š
Mun mielestĂ€ nĂ€mĂ€ kommentit ---> đ€Šđ» on tyhmempiĂ€ kuin yhdenkÀÀn aloittajan viesti. Kuuluu kategoriaan --> đ€Łđ€Łđ€Ł. MitĂ€ random miehessĂ€ on vikaa jos 2 aikuista on samalla taajuudella ja haluaa kainalossa lĂ€hekkĂ€in kölliĂ€ vĂ€hĂ€n. sivusta
Oisko molemmat sulta?
EnhÀn mÀ oikeesti koskaan oo ollu todellisessa kosketuksissa elÀmÀÀn. Vaan pÀÀni sisÀllÀ.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettÀ nuotiot on sammuneet. Mun osalta.
Kenelle?
ElÀmÀ on vaan illuusio, joten todellisen ja epÀtodellisen raja on keinotekoinen
Vierailija kirjoitti:
2-5kg kĂ€sipainot, medium kuminauha, nyrkkeilysĂ€kki. Haluaisin ostaa tangon ja painot maastavetoon. Ja raskaampia kĂ€sipainoja. 5kg ei riitĂ€ enÀÀ kyykkÀÀmiseen, niin viimeeks kyykkĂ€sin 15kg nyrkkeilysĂ€kki sylissĂ€. HĂ€tĂ€ keinot keksii đ Tai köyhĂ€llĂ€ on halvat huvit, hullulla ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
PÀÀsin neljĂ€stĂ€ miehestĂ€ eroon. TĂ€nÀÀn ensimmĂ€inen pĂ€ivĂ€, kun kukaan ei ole laittanut viestiĂ€. Niin kappas, viides, vanha sÀÀtö otti yhteyttĂ€ ja kyselee kuulumisia đ„”đ€Ż
SinÀ se jaksat yrittÀÀ. Mutta haaveissa ei kannata tinkiÀ. Jospa tuo joskus olisi totta.
MikÀ olis hyvÀ tunnussana, kun nÀhdÀÀn?
Mun sydĂ€n sanoo, ettĂ€ vastoin kaikkia jĂ€rjen lakeja ja sÀÀntöjĂ€, sun kanssa mĂ€ voin olla rohkea tĂ€ssĂ€ ja tĂ€nÀÀnkin. Siksi kerroin sinulle.Mutta kun katson sinuun, huomaan ettĂ€ sĂ€ tĂ€risetkin. Ja muhun sattuu, koska en tiedĂ€ voinko luottaa itseeni enkĂ€ halua, ettĂ€ aiheutan sulle mitÀÀn pahaa tĂ€llĂ€ sydĂ€men tyngĂ€llĂ€ni, joka on sattumoisin tulessa. Joten mĂ€ vaikenen, ja se tuntuu siltĂ€ ettĂ€ tukehdun.Mutta jos se auttaa sua, niin pidĂ€tĂ€n henkeĂ€ni vaikka loppuun saakka. Toivon vain niin paljon, ettĂ€ tietĂ€isin edes aavistuksen siitĂ€ mitĂ€ ajattelet. Niin se olisi helpompaa. Voisin haudata tuhkaan pienen sydĂ€meni ja keskittyĂ€ siihen mikĂ€ meidĂ€t yhteen toi. En vaan enÀÀ sydĂ€messĂ€ni todella usko, ettĂ€ tĂ€mĂ€ tapa vie meitĂ€ perille. Vaikka tiedĂ€n ettĂ€ osaat reitin sinne hyvin, luulen ettĂ€ meillĂ€ on pitempi matka kuljettavana ja haluaisin kantaa sinut sinne kuin pienen rakkaan linnun. Rakkauteni sinuun avasi minulle todellisen rakkauden merkityksen. Jos saisin painaa huuleni otsallesi ja sulkea kĂ€tesi kĂ€siini, jÀÀdĂ€ ihaniin silmiisi asumaan avautuisi myös portti taivaaseen. En kuitenkaan vaadi, enkĂ€ liioin odota sinulta mitÀÀn. Rakastan sinua vain ihan hirmuisen paljon ja joudun ehkĂ€ löytĂ€mÀÀn yksin tavan pĂ€rjĂ€tĂ€ tĂ€mĂ€n kanssa. TĂ€mĂ€ sattuu vielĂ€ silloinkin kuin elĂ€mĂ€nlankani katkeaa, mutta voin aina palata muistoon hymystĂ€si ja naurustasi ja olla hetken maailmaan onnellisin olentođ€Huomenna hymyysi sulan jos sen saan taas nĂ€hdĂ€.
Vierailija kirjoitti:
Sun huonetoverin nimi.
Vierailija kirjoitti:
Oma kroppa, tosin en harrasta mitÀÀn jumppailuja tÀllÀ hetkellÀ. Vuosia kantelin muksuja, se kÀy jumpasta jo kun nostelee ja kantelee. KÀvelyt/juokseminen riittÀÀ noin muuten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luulen, ettÀ nuotiot on sammuneet. Mun osalta.
Kenelle?
Kaikille niille miehille, joiden kanssa oli sÀpinÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun huonetoverin nimi.
Siis Kalervo, no okei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
SinÀ se jaksat yrittÀÀ. Mutta haaveissa ei kannata tinkiÀ. Jospa tuo joskus olisi totta.
T se vaa yrittÀÀ pÀÀstĂ€ miesaddiktiostaa đ Mun mussukka đđ„
Kaipaan jumppapalloani ketju?
En ryhdy enÀÀ kuin hellÀÀn, arvostavaan, romanttiseen, luotettavaan, intohimoiseen <3 mitÀ nÀitÀ nyt on.