Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19410)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Me ei nÀhdÀ pitkiin aikoihin. En pÀÀse paikalle, eikÀ sinua muualla voi edes nÀhdÀ. Joten voit huoletta mennÀ ilman pelkoa, ettÀ joutuisit törmÀÀmÀÀn.
Aika arvoituksellista.
Ei ole mitÀÀn arvoituksellista. On vain velvollisuuksia.
Vierailija kirjoitti:
Vihaakohan sÀ mua, kun kÀÀnnyit poispÀin? En mÀ halua ahdistaa ketÀÀn. Anteeksi, ettÀ mulla on niin typerÀ sydÀn.
Jos mulle, niin en ole havainnut sinua. Mietin kyllĂ€, ettĂ€ jos kaivattu nyt kulkee tĂ€stĂ€, hĂ€n luulee, ettĂ€ kÀÀnnyin tarkoituksellisesti. Jos nĂ€kisin, katsoisin tietysti. đ
Salin söpöimmĂ€lle kultakutrilleđđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katseet parasta
Niin on. đđ„° VĂ€hĂ€n hĂ€keltynyt katse kaivatulta on parasta. Ja se kun hĂ€n vielĂ€ vĂ€hĂ€n punastuu.
EikÀ ole. Olen se punastuja joka ei tiennyt yhtÀÀn missÀ mentiin niiden tuijotuskisojen jÀlkeen. Hitostako minÀ tiesin mitÀ hÀn niillÀ tarkoitti kun tilanteet oli virallisemmat eikÀ voinut kysyÀkÀÀn. Ainoa mitÀ tiedÀn oli ettÀ minÀ ihastuin, todennÀköisesti yksipuolisesti, ja poljen siinÀ suossa edelleen. En tykkÀÀ yhtÀÀn.
Vahvasti sama.
-sivusta
Se hellistÀ hellin mies. <3
MitĂ€ jos jommankumman puoliso pÀÀttĂ€isikin alkaa yhtĂ€kkiĂ€ kulkemaan lasten harrastuksissa? đ€
LÀhekkÀin, vartalot vastakkain halataan vaikka koko ilta. ;)
Vierailija kirjoitti:
MitĂ€ jos jommankumman puoliso pÀÀttĂ€isikin alkaa yhtĂ€kkiĂ€ kulkemaan lasten harrastuksissa? đ€
Ei ole tuommoisista kyse.
Vierailija kirjoitti:
No kĂ€ry kĂ€vis. Puoliso kyllĂ€ tuntee puolisonsa, joten bongais ilmapiirin samantien đ Ja ei ihmettelis enÀÀ miks tĂ€llĂ€ydyt extraa lapsen harrastuksiin.
Luulen, ettÀ meillÀ olis hellÀÀ ja intohimoista.
Kuuma ilmapiiri kun ollaan nÀhty jossain.
VÀrinÀÀ ilmassa, jota ei voi nÀyttÀÀ.
Vierailija kirjoitti:
Kuin myös.
Luulen, ettÀ nuotiot on sammuneet. Mun osalta.
Vierailija kirjoitti:
Parempi niin đ luonnollinen tunteiden kuoleminen.
Vierailija kirjoitti:
Se oli odotettavissa, koska siltÀ se on jo pitkÀÀn vaikuttanut suuntaani.
EhkÀ mÀ oon vaan psykoottinen.
Vierailija kirjoitti:
Kun alkutunnustelut ensin tehty.
Vihaakohan sÀ mua, kun kÀÀnnyit poispÀin? En mÀ halua ahdistaa ketÀÀn. Anteeksi, ettÀ mulla on niin typerÀ sydÀn.