Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (19573)
Vierailija kirjoitti:
NÀhdÀÀn huomenna.
đ§Ąđ
Sun kihartuvat punertavat hiukset. đ„°
Me ei nÀhdÀ pitkiin aikoihin. En pÀÀse paikalle, eikÀ sinua muualla voi edes nÀhdÀ. Joten voit huoletta mennÀ ilman pelkoa, ettÀ joutuisit törmÀÀmÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt olisi kiva pÀÀstÀ oikeasti jonkun miehen kainaloon. En jaksa, mutta vaan on pakko, stressaa paljon.
Jonkun? Eli kuka tahansa random kelpaa? Ei hemmetti đ€Š
Mun mielestĂ€ nĂ€mĂ€ kommentit ---> đ€Šđ» on tyhmempiĂ€ kuin yhdenkÀÀn aloittajan viesti. Kuuluu kategoriaan --> đ€Łđ€Łđ€Ł. MitĂ€ random miehessĂ€ on vikaa jos 2 aikuista on samalla taajuudella ja haluaa kainalossa lĂ€hekkĂ€in kölliĂ€ vĂ€hĂ€n. sivusta
``En tiedÀ mikÀ sussa oikein kiinnosti
mut heti mulla silloin kyllÀ vÀlÀhti ettÀ empÀhÀn pistÀis
vastaankaan kuljeskelemista ihan kahdestaan
Nyt on styylattu kuukaus niin jykevÀÀ on rakkaus...``
MillehÀn sitÀ alakais? Lainaan pohjoispohjalaisten ilmaisutapaa. PitÀÀ tehdÀ jonkinlainen henkiinjÀÀmissuunnitelma, mitÀ olen vÀltellyt jo monta kuukautta. En ole uskaltanut katsoa tulevaisuuteen, kun kaikki on tuntunut aika lailla pÀivÀstÀ toiseen kipuamiselta. Pelottaa liikaa, mutta jos asioita jÀsentÀÀ, niin ehkÀ sitten ei pelota niin paljon. Sattuu myös. TÀytyy toivoa, ettÀ laskuvarjo aukeaa ja ettÀ alastulo onnistuu. Sen jÀlkeen olen uudella planeetalla.
JÀrkyttÀvÀ IikÀvÀ, enkÀ nÀÀ sua ikÀnÀ
Muruseni muikkuseni,
đ§Ąnuppunen
Vierailija kirjoitti:
Voitas ta-va-ta. đł
Vierailija kirjoitti:
Me ei nÀhdÀ pitkiin aikoihin. En pÀÀse paikalle, eikÀ sinua muualla voi edes nÀhdÀ. Joten voit huoletta mennÀ ilman pelkoa, ettÀ joutuisit törmÀÀmÀÀn.
Aika arvoituksellista.
Ei tietoa nÀkemisestÀ, niin eri paikoissa liikutaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voitas ta-va-ta. đł
Mun puolesta kyllÀ, mutta vÀlttelet mua kuin ruttoa.
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Hajareisin sylissÀni istuisit, rakkaani.
Huomenna emme nÀe joten voimme koko pÀivÀn haaveilla toisistamme.
MeillÀ on "treffit" kaukalon laidalla.
Olet niin rakas, rakas. Se vaan on niin.