Voin sanoa työttömille, että ei se työssäkäyntikään niin helppoa ole
Todella usein on töiden jälkeen niin veto pois, ettei juuri mitään enää jaksa tehdä. Kaikki vapaa-ajan suunnitelmat pitää toteuttaa ja suunnitella lyhyille vapaille ym. Että ei tämäkään mitään niin herkkua useinkaan ole.
Kommentit (49)
Kuvitteletko, ettei työttömät olisi koskaan olleet töissä ja tiedä mitä se on?
Kyllä mielummin olisin töissä käyvä, kuin työtön.
Sinulla on vapaus koska tahansa vaihtaa paikkaasi työttömän kanssa.
Itse osa-aikatyössä ja palkan lisäksi saan tukia. On tämä mukavempaa kuin silloin kun olin rakennusalan purkuihommissa 7 vuotta koloaikatyössä. Ei jaksanut töiden jälkeen yhtään mitään juurikaan tehdä. Kaikki muut tekemiset ajoittui vapaille viikonlopulle ja lomille ja paikat meni vielä kaiken lisäksi hajalle siinä työssä siinä määrin etten enään samoihin hommiin voi palata.
Toki kokoaikatyötä haen mutta harvoin sellaisia paikkoja tulee vastaan mihin voin hakea. Nyt 46 olen ja muutenkin jotenkin sitä väsyy helpommin kuin nuorempana esim. jos syön mahan täyteen en jaksa tehdä mitään vaan lähes poikkeuksetta alkaa väsyttämään. Siksi en ennen töitä syö jotta jaksan paremmin mutta kahvia on saatava.
Oletko Ap ihan pösilö,itse olen tehnyt 30 vuotta töitä,nyt melkein vuoden työttömänä joten todellakin tiedän mitä töiden tekeminen on.
Ai minä 58-v työtön en ole koskaan ollut töissä?
Vierailija kirjoitti: Kuvitteletko, ettei työttömät olisi koskaan olleet töissä ja tiedä mitä se on? Kyllä mielummin olisin töissä käyvä, kuin työtön. Sinulla on vapaus koska tahansa vaihtaa paikkaasi työttömän kanssa.
Juuri näin. Työtön ei voi koska tahansa mennä töihin koska se edellyttää sitä että joku palkkaa mutta työssä oleva voi koska tahansa irtisanoutua.
Vierailija kirjoitti:
Itse osa-aikatyössä ja palkan lisäksi saan tukia. On tämä mukavempaa kuin silloin kun olin rakennusalan purkuihommissa 7 vuotta koloaikatyössä. Ei jaksanut töiden jälkeen yhtään mitään juurikaan tehdä. Kaikki muut tekemiset ajoittui vapaille viikonlopulle ja lomille ja paikat meni vielä kaiken lisäksi hajalle siinä työssä siinä määrin etten enään samoihin hommiin voi palata.
Toki kokoaikatyötä haen mutta harvoin sellaisia paikkoja tulee vastaan mihin voin hakea. Nyt 46 olen ja muutenkin jotenkin sitä väsyy helpommin kuin nuorempana esim. jos syön mahan täyteen en jaksa tehdä mitään vaan lähes poikkeuksetta alkaa väsyttämään. Siksi en ennen töitä syö jotta jaksan paremmin mutta kahvia on saatava.
Naisten logiikka= en syö mitään niin jaksan 🤦🏻🤦🏻🤦🏻
Uskomattoman typerä aloitus. Luuletko rääpäle, etten minä ja suurin osa muista työttömistä ole koskaan tuota kokenut? Olen tehnyt 40 vuotta todella raskasta työtä ja nyt ekaa kertaa työttömänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luitko edes tekstiä? Ollut rakennusalalla purkuhommissa. Veikkaan, että on mies 98% varmuudella.
Voin sanoa työssäkäyville, että ei se työttömyyskään niin helppoa ole. Ja muutenkin vaikeuksia on käytännössä kaikilla, oli töitä tai ei, ei ne pelkästään työllisyydestä riipu. Onnihan olisi tietysti, jos saisi kivan työn, josta maksetaan hyvin, mutta aika itsestäänselvää.
Vierailija kirjoitti:
Oletko Ap ihan pösilö,itse olen tehnyt 30 vuotta töitä,nyt melkein vuoden työttömänä joten todellakin tiedän mitä töiden tekeminen on.
Ei kiinnosta. AP
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen mies ja tuo on ihan faktaa mun kohdalla että jaksan paremmin pelkän kahvin voimalla. Toki syön mutta vasta kotona kun ei enään tarvitse töihin mennä. Ei sitä kukaan muu tiedä miten jaksan parhaiten kuin minä itse.
Tiedän sen mutta silti haluan töitä. Työhistoriaa on 32 vuoden ajalta.
Vierailija kirjoitti:
Uskomattoman typerä aloitus. Luuletko rääpäle, etten minä ja suurin osa muista työttömistä ole koskaan tuota kokenut? Olen tehnyt 40 vuotta todella raskasta työtä ja nyt ekaa kertaa työttömänä.
Olisi kannattanut käydä ne koulut loppuun
Persun trolleja.Krpä pystyssä istuu ja höpisee.
Kumman mielestäsi sitten pitää olla HELPPOA, työttömänä vaiko työllisenä olo, en ymmärrä kummankaan helppoutta.
Näinhän se ap.menee ei terve ruumis työtä kaipaa.
Tää aloitus kertoo kaiken työttömiä vihaavien aivoista. Eivät tajua edes sitä, että työtön on voinut olla joskus töissä. Nää samantyyppiset aivottomat ihmiset on nyt hallituksessa perseilemässä ja vihaamassa työttömiä.
Juuri näin. Jos on nyt työtön, on aina ennenkin ollut työtön eli täysin pihalla työelämän realiteeteista. Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kannattanut käydä ne koulut loppuun
Meinaat siis että korkeasti koulutettu ei voi koskaan saada potkuja? tai jos saa niin heti on uusi virka tarjolla.
Työttömänä joutuu tekemään 9 euron töitä. Raskaita ovat nekin ja palkka on todella huono.