Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Ihanaa joulun odotusta sinulle rakas. đ€
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta! PidÀthÀn itsestÀsi huolta? Joskus harmittaa, kun toisen ihmisen identiteetti on pelkkÀ työ. Arvostan kyllÀ, mutta olisit ihan hyvÀ, vaikka pitÀisit joskus vapaan viikonlopun.
Joillakin aloilla sattuu olemaan viikonloppupainotteista työtÀ. Tervetuloa todellisuuteen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀÀ huomenta! PidÀthÀn itsestÀsi huolta? Joskus harmittaa, kun toisen ihmisen identiteetti on pelkkÀ työ. Arvostan kyllÀ, mutta olisit ihan hyvÀ, vaikka pitÀisit joskus vapaan viikonlopun.
Ei minulta tÀmÀ
Tuiki tÀrkeÀ ilmoitus tÀmÀ tÀÀllÀ anonyymipalstalla
Emilia, rakkaani <3 Joko nÀhtÀis? T. Mies menneisyydestÀ
MinkÀlainen WA-joulutervehdys sopii varatulle rouvalle?
Vierailija kirjoitti:
MinkÀlainen WA-joulutervehdys sopii varatulle rouvalle?
"pehmeissÀ, karvattomissa pusseissa odottaa lÀmmin ja hieman tahmea lahja.. rÀÀÀÀh"
En nyt tiedÀ mitÀ sanoisin, mutta olipa mukavaaaaa :))
Loukkaavaa on puhua tai laskea huumoria mielenterveydestÀ ongelmiin viitaten, jos ei tunne ihmistÀ kunnolla. Joskus on hyvÀ pitÀÀ mölyt mahassa niin sanotusti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
MitÀ toivot pikkujoululta?
SehÀn lopetti jo
KyllÀ tÀÀllÀ luuraan yhÀ, en vain enÀÀ tarinoi ja signeeraa.
Mulle oli jÀÀnyt pÀÀhÀn ajatus, ettÀ sun tarina olisi pÀÀttynyt kivasti, ja sen takia katosit. Harmi, jos ei.
Katosin, koska asiat menivÀt vielÀ pahempaan suuntaan. Sivusta
ĂlĂ€ oleta ja luule. Ota selvÀÀ, jos et tiedĂ€ ja haluat tietÀÀ. Juorut harvoin pitÀÀ paikkansa.
On ihmisiÀ jotka etsivÀt syitÀ loukkaantua mistÀ tahansa. IkÀviÀ ihmisiÀ.
Vierailija kirjoitti:
MÀ en oo semmonen. MÀ olen rento! Mutta toki mulla on rajani kuten kaikilla pitÀisi varmaan olla.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikki etsi syytÀ vaan ne vaan loukkaantuu, voi olla vaikka heikko itsetunto taustalla tms.
Kaipasin kauan tervettÀ itsekkyyttÀ ja nyt olen saavuttanut sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
NÀitÀ on paljon nykyisin.
Usein nÀistÀ löydetÀÀn hyvÀ syy loukkaantua. Ajatuksen aihetta ehkÀ mutta tuskin kuitenkaan. :P
Haluaisin olla jalkojesi vÀlissÀ ja katsella silmiÀsi. nn
MeistÀ ei kumpikaan ole loukkaantuja, vaan molemmat samaan tyyliin suoria vaikka onkin sensitiivisiÀ!
MikÀ saa sut epÀilemÀÀn ettei hÀn pidÀ tai ettÀ hÀnen identiteetti koostuu vain työstÀ? Taidat viettÀÀ 24/7 aikaa hÀnen kanssaan?