Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Olis ollut huomattavasti helpompaa, jos voitaisiin olla sellaisissa hyvÀntuulisissa fiiliksissÀ, vaikka kaikki pÀÀttyikin nÀin. MeidÀn olis hyvÀ unohtaa tÀÀ pska pervoilu mitÀ harrastettiin, ja olis hyvÀ, jos voitaisiin kohdata asiallisesti rennoissa hyvÀntuulisissa fiiliksissÀ muidenkin nÀhden. Sellasissa kuin aina ennenkin. T
Vierailija kirjoitti:
En murehdi ikÀeroja.
LisÀÀntymisikÀiset ne murehtii.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna hÀn on kahdeksantoista vuotias.
đ€Ź
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Oot mun elÀmÀn rakkaus. Ihminen jonka kanssa on hyvÀ olla ja hiljentyÀ ajattomuuteen. Koska silloin kun ollaan yhdessÀ, ne hetket on hitaita ja kauniita. Me voitaisiin tehdÀ ja toteuttaa vaikka mitÀ kaksin. Laatia yhdessÀ kaiken kattava suunnitelma, jossa olis seikkailua yhdistettynÀ maailman hellinpiin solmuhaleihin.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetinmoisia lame asseja maailma tÀys.
Et kuulosta itsekÀÀn kovin fressiltÀ.
No en kai mÀ tÀllaisella palstalla kÀvisi, jos olisin totally fresh?Oisko niin, ettÀ jos suhtautuu ihmisiin lÀhtökohtaisesti avoimen hyvÀksyvÀsti, kohtaa mukavia ihmisiÀ?
Ei, on kokeiltu. Silloin avaa pÀÀsyn jos vaikka minkÀlaiselle vaikuttajalle. Tai idiootille.
Vierailija kirjoitti:
MÀ luulen ettÀ mÀ ja sÀ oltais sovittu hyvin yhteen mutta sulle meidÀn suuri ikÀero oli jonkin sortin ongelma.
20v mua nuorempana sinulla on koko elÀmÀ vielÀ kokematta. En ottaisi sinulta sitÀ kaikkea pois, mitÀ itse olen jo saanut kokea. Niin rakas kuin olitkin. <3
NÀÀ oli nÀitÀ nn juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna hÀn on kahdeksantoista vuotias.
đ€Ź
Olen tÀstÀ hyvin onnellinen. Vapaudun vastuusta.
Vierailija kirjoitti:
MÀ luulen ettÀ mÀ ja sÀ oltais sovittu hyvin yhteen mutta sulle meidÀn suuri ikÀero oli jonkin sortin ongelma.
Ootko se nuorempi vai vanhempi osapuoli?
En pidÀ viesteistÀ, joissa uhkaillaan Asiat voidaan sanoa asiallisesti. T. MinÀ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En murehdi ikÀeroja.
LisÀÀntymisikÀiset ne murehtii.
Eli miehet lÀpi koko elÀmÀnsÀ.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai lepakoilla ole mitÀÀn merkitystÀ?
MitÀ jos elÀmÀni tarkoitus on peiliyys eli toisten reflektointi omasta lÀhtökohdasta ja samaistumisesta kÀsin? Eli empatia, mielikuvituksellisuus? Silloinhan se kirjallinen ja haaveileva "analysointi" on mun elÀmÀn ydinainesta. Muut tuovat maustetta pullataikinaan.
Voisinpa silitellÀ sinua mies varoen rauhalliseen yöuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli muuttunut?
No ei oo. TÀÀllÀ on trolleilla hÀtÀ jos sattuu ettÀ jotkut tÀssÀ kohta puoliin onnistuu ja pÀÀsee tÀÀltÀ palstalta oikeaan elÀmÀÀn. HirveÀ hÀtÀ sekoitella! No eipÀ se meitÀ estÀ! EivÀt sinne ulotu onneksi.
Olen muuten huomannut saman. Jos jollakin meinaa onnistaa IRL niin trolli rupeaa sekoilemaan :D SitÀ harmittaa kun muilla on elÀmÀÀ ja sillÀ ei ole muuta kuin sÀÀlittÀvÀ trollaus
Vierailija kirjoitti:
MitÀ jos elÀmÀni tarkoitus on peiliyys eli toisten reflektointi omasta lÀhtökohdasta ja samaistumisesta kÀsin? Eli empatia, mielikuvituksellisuus? Silloinhan se kirjallinen ja haaveileva "analysointi" on mun elÀmÀn ydinainesta. Muut tuovat maustetta pullataikinaan.
MitÀ tÀmÀ niin kuin tarkoittaa?
IkÀvÀ. Olet rakas.
HyvÀÀ yötÀ, tÀrkeÀ<3
Harmittaa mitkÀ kaikki hellittelynimet menee roskikseen.
Kummalle?