Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đź’—
Kommentit (28822)
Olis ollut huomattavasti helpompaa, jos voitaisiin olla sellaisissa hyväntuulisissa fiiliksissä, vaikka kaikki päättyikin näin. Meidän olis hyvä unohtaa tää pska pervoilu mitä harrastettiin, ja olis hyvä, jos voitaisiin kohdata asiallisesti rennoissa hyväntuulisissa fiiliksissä muidenkin nähden. Sellasissa kuin aina ennenkin. T
Vierailija kirjoitti:
En murehdi ikäeroja.
Lisääntymisikäiset ne murehtii.
Vierailija kirjoitti:
Huomenna hän on kahdeksantoista vuotias.
🤬
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua. Oot mun elämän rakkaus. Ihminen jonka kanssa on hyvä olla ja hiljentyä ajattomuuteen. Koska silloin kun ollaan yhdessä, ne hetket on hitaita ja kauniita. Me voitaisiin tehdä ja toteuttaa vaikka mitä kaksin. Laatia yhdessä kaiken kattava suunnitelma, jossa olis seikkailua yhdistettynä maailman hellinpiin solmuhaleihin.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetinmoisia lame asseja maailma täys.
Et kuulosta itsekään kovin fressiltä.
No en kai mä tällaisella palstalla kävisi, jos olisin totally fresh?Oisko niin, että jos suhtautuu ihmisiin lähtökohtaisesti avoimen hyväksyvästi, kohtaa mukavia ihmisiä?
Ei, on kokeiltu. Silloin avaa pääsyn jos vaikka minkälaiselle vaikuttajalle. Tai idiootille.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että mä ja sä oltais sovittu hyvin yhteen mutta sulle meidän suuri ikäero oli jonkin sortin ongelma.
20v mua nuorempana sinulla on koko elämä vielä kokematta. En ottaisi sinulta sitä kaikkea pois, mitä itse olen jo saanut kokea. Niin rakas kuin olitkin. <3
Nää oli näitä nn juttuja
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huomenna hän on kahdeksantoista vuotias.
🤬
Olen tästä hyvin onnellinen. Vapaudun vastuusta.
Vierailija kirjoitti:
Mä luulen että mä ja sä oltais sovittu hyvin yhteen mutta sulle meidän suuri ikäero oli jonkin sortin ongelma.
Ootko se nuorempi vai vanhempi osapuoli?
En pidä viesteistä, joissa uhkaillaan Asiat voidaan sanoa asiallisesti. T. Minä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En murehdi ikäeroja.
Lisääntymisikäiset ne murehtii.
Eli miehet läpi koko elämänsä.
Vierailija kirjoitti:
Ei kai lepakoilla ole mitään merkitystä?
Mitä jos elämäni tarkoitus on peiliyys eli toisten reflektointi omasta lähtökohdasta ja samaistumisesta käsin? Eli empatia, mielikuvituksellisuus? Silloinhan se kirjallinen ja haaveileva "analysointi" on mun elämän ydinainesta. Muut tuovat maustetta pullataikinaan.
Voisinpa silitellä sinua mies varoen rauhalliseen yöuneen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieli muuttunut?
No ei oo. Täällä on trolleilla hätä jos sattuu että jotkut tässä kohta puoliin onnistuu ja pääsee täältä palstalta oikeaan elämään. Hirveä hätä sekoitella! No eipä se meitä estä! Eivät sinne ulotu onneksi.
Olen muuten huomannut saman. Jos jollakin meinaa onnistaa IRL niin trolli rupeaa sekoilemaan :D Sitä harmittaa kun muilla on elämää ja sillä ei ole muuta kuin säälittävä trollaus
Vierailija kirjoitti:
Mitä jos elämäni tarkoitus on peiliyys eli toisten reflektointi omasta lähtökohdasta ja samaistumisesta käsin? Eli empatia, mielikuvituksellisuus? Silloinhan se kirjallinen ja haaveileva "analysointi" on mun elämän ydinainesta. Muut tuovat maustetta pullataikinaan.
Mitä tämä niin kuin tarkoittaa?
Ikävä. Olet rakas.
Hyvää yötä, tärkeä<3
Harmittaa mitkä kaikki hellittelynimet menee roskikseen.
Kummalle?