Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miten löytää rakastaja?

Vierailija
30.07.2024 |

Hiljaista ollut pitkään makkarissa. Haluja on minulla. En minä tälläiseen aikanaan lähtenyt. Puoliso ei halua erota tai hakea apua. Loputtomasti ei mielestäni voi myöskään olettaaa että odotan. Kait minullakin jotain arvoa on?

Nyt vinkit kehiin mistä löytää rakastaja ja miten tehdä se salassa. En puolisoani haluaisi kuitenkaan loukata.

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinder

Vierailija
2/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

stadiukm(ät)hotmail.com

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroa ensin, etsi sitten. Muuten et voi välttyä loukkaamasta.

Vierailija
4/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samassa tilanteessa. Käytännön järjestelyt vaan hankalat - pitäisi asua suht lähellä, jolloin voisi tehdä vaikkapa yhteisiä lenkkejä. "Kavereiden" kanssa "baariinkaan" kun ei viitsi lähteä liian usein.

M57

Vierailija
5/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi tietää ja ihan samasta syystä kun ap

Vierailija
6/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

TINDEEER, mutta toisaalta kokeilkaa jotain muuta, jotta ette vie minulta panoja. 6krt on noin vuodessa pidetty ns. seksitreffit ja kolmesta on tullut ns. fwb kavereita.

Vierailija
7/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa suhteessa ja sopikaa asiasta avoimesti. Me ollaan sovittu että saa käydä vieraissa kun nyt halumme eivät enää kohtaa. Toinen haluaa, toinen iän myötä ei. Erota emme halua, seksi ei ole sen arvoinen asia. Tai on, mutta siitä voidaan sopia. Meillä siis niin päin että minä nainen haluan, miehen halut on moninaisista syistä hiipuneet. Ei vaan toimi enää.

Vierailija
8/25 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä erosin ja haluan tavata uuden naisen. Oli sitten  sunnuntaityttöystävä, viikonloppuheila, FWB tai millä termillä nyt kukin haluaa tulla esitellyksi. Loppuelämäksi vaikka jos hyvin käy. 

Tinderissä olen, mutta hiljaista on vielä ollut.

Vierailija
9/25 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua jo on loukattu puolison toimesta laiminlyömällä. Ei lasten takia haluaisi perhettä tuhota ja puolisoa edelleen rakastan.

Vierailija
10/25 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kyllä minua jo on loukattu puolison toimesta laiminlyömällä. Ei lasten takia haluaisi perhettä tuhota ja puolisoa edelleen rakastan.

Puhukaa, puhukaa. Tehkää jotain kivaa, unohda lapset. Mun vaimo luuli, etten halua häntä tai rakasta häntä. Se lapsiarki koski myös minua eikä vain häntä. Vaimo vaan kontrolloi seksiä koska sitä oli ja millaista. Lapset olivat aina samassa sängyssä tai ihan vieressä, joten ei sitä voinut mitään kovin estotonta seksiä harrastaa ja vuosien myötä siitä tuli tylsää. olisin halunnut vaihtelua, mutta vaimo halusi kontrolloida kotona kaikkea.

Sitten kun jäät kiinni pettämisestä, se perhe tuhoutuu varmasti ja lapsetkin näkevät sinut ihan eri valossa.

Vierailija
11/25 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaa. Miehiä kiinnostaa kuulemma aina pelkkä seksi, mutta silti rakastajaa on vaikea löytää. Yhden illan ja parin viikon virityksiä kyllä saa, mutta en jaksa sellaisia. Tahtoisin luotettavan rakastajan pidemmäksi ajaksi. 

Ulkonäössäni ei pitäisi olla mitään perustavan laatuista vikaa, koska vientiä kyllä riittää. Mutta miehille tuntuu olevan liian haastavaa sitoutua edes rakastajaksi, jota tapaisi pari kertaa kuussa. 

Vierailija
12/25 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä minä odotan yhtä ja tiettyä. KAIKKI KÄY, mutta miestä ei vaan kuulu, ei edes soita. Alkaa jo tympimään enkä tiedä mitä pahaa kohta keksin pannakseni sille vähän tulta pepun alle. Kertokaa jos tiedätte mitä tehdä tässä tilanteessa!

Vierailija
13/25 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaiselle olis kyllä tarvetta, jostain syystä halut ei kohtaa...

Ei vaimon kanssa voisi sopia mistään avoimesta suhteessta, salaa olen päättänyt löytää vastaavassa tilanteessa olevan naisen, jolle sopii tällainen juttu.

Ehottoman vaitiolotaitoinen ja toista kunnioittava, niillä eväin voisi antautua sala suhteeseen.

M55Tku

Vierailija
14/25 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vastaus riippuu siitä onko avaaja nainen vaiko mies, ja jos nainen niin iästä ja BMI:stä.

Vierailija
15/25 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me ollaan avoimessa suhteessa, kun vaimolla on spesiaalitarpeita. En oikeastaan kaipaa muita kuin vaimoa, ja meillä onkin aktiivinen seksielämä. Ajattelin kuitenkin, etten halua olla aisankannattaja. Olen ollut Tinderissä ilman naamakuvaa. Löysin sieltä mukavan 5-kymppisen avoimessa suhteessa olevan naisen, jonka kanssa synkkaa hyvin ja sekstaillaan silloin tällöin. En kaipaa montaa panokaveria.

Eli Tinderiin vain tiliä. Laita kuvia, joista köy vartalon muodot ilmi. Victoriamilan oli törkeä huijaus ja täynnä botteja. Siitä sitten vain juttelemaan. Esim. Telegram käy kuvien vaihtoon. Yritä suojella henkilöllisyytesi mahdollisimman pitkään. Varo sekopäitä.

En aio keneenkään rakastua tai perhettä hajottaa, mutta onhan sekin jo mukava, kun voi jutella suhdeasioista jne. Kohottaa itsetuntoa, kun on vientiä.

Nytkin minulla on Tinderissä 13 matchia, mutta en aio niihin ottaa yhteyttä ja piilotin jo tilini.

Vierailija
16/25 |
01.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minuakin kiinnostaa. Miehiä kiinnostaa kuulemma aina pelkkä seksi, mutta silti rakastajaa on vaikea löytää. Yhden illan ja parin viikon virityksiä kyllä saa, mutta en jaksa sellaisia. Tahtoisin luotettavan rakastajan pidemmäksi ajaksi. 

Ulkonäössäni ei pitäisi olla mitään perustavan laatuista vikaa, koska vientiä kyllä riittää. Mutta miehille tuntuu olevan liian haastavaa sitoutua edes rakastajaksi, jota tapaisi pari kertaa kuussa. 

Hep, minä täällä. Ei ongelmaa. Vm -73

Vierailija
17/25 |
03.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löysin kaveri miehestä rakastajan. Se oli yllättävää ja olin sillai aika suorapuheinen ja sanoin että kiinnostaako seksi kanssani. Tapaillaan säännöllisesti ja sääntö on ettei mitään rakkaus juttua tehdä tästä.

Vierailija
18/25 |
04.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse joskus 10 v sitten seurustelin ja samalla minulla oli useampi tyttöystävä joihin kävin tyydyttävässä korkeaa libidoniani. Homma toimi hyvin. Sitten muutin ja hommasin vain yhden naisen jonka kanssa vain harrastan seksiä.vähän tylsäähän se on mutta tottuuhan siihenkin

Vierailija
19/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistäpäin haet? 🙈

Vierailija
20/25 |
07.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Navan alta. Ei kakkosta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän