Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10441/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluatko ettÀ laitan sinulle viestin? Ja millaisen? Vai olenko hiljaa kunnes nÀhdÀÀn?

Jos olet mies, ÀlÀ laita mitÀÀn v*tun viestiÀ naiselle. HÀnen tussunsa kuivuu vÀlittömÀsti, jos hÀn tietÀÀ sinun olevan kiinnostunut.

Jos olet nainen, niin voit kysyĂ€ kuulumisia ja laittaa hymiön perÀÀn.  Jopa ehdottaa yhteistĂ€ hetkeĂ€.

Ei se poista mitÀÀn kiinnostusta ettÀ mies laittaa viestiÀ. Se mahdollistaa vaan kommunikointia eikÀ niistÀ viesteistÀ voi kiinnostuksen tasoa pÀÀtellÀ ellei suoraan sano

Vierailija
10442/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HellÀ hipaisu poskellesi, nuku hyvin

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10443/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MÀ laittaisin viestin, jos tietÀisin, et se on (edelleen) toivottua.

Tuo itse asiassa selviÀÀ sillÀ, kun laittaa den viestin. Vastaus tai sen puute ja viriÀvÀ viestittely kertoo kuinka on.

Hyvin kiteytetty, eli mun ei passaa ainakaan laittaa viestiÀ. Sivusta toki

Vierailija
10444/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötĂ€, kauniita unia. đŸ€—đŸ§Ą

Vierailija
10445/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. Oot mun elÀmÀn rakkaus. Ihminen jonka kanssa on hyvÀ olla ja hiljentyÀ ajattomuuteen. Koska silloin kun ollaan yhdessÀ, ne hetket on hitaita ja kauniita. Me voitaisiin tehdÀ ja toteuttaa vaikka mitÀ kaksin. Laatia yhdessÀ kaiken kattava suunnitelma, jossa olis seikkailua yhdistettynÀ maailman hellinpiin solmuhaleihin.

Kenelle?

Naiselle, jota ihailen, arvostan, himoitsen ja johon mulla olla hellimmÀt tunteet.

Miehet eivÀt tunnusta tÀtÀ kovinkaan helposti, mutta tunnen monia iÀllÀ olevia miehiÀ jotka eivÀt ikinÀ ole pÀÀssyt yli jos ovat kerran rakastaneet jotain naista. VielÀ useampi osa miehistÀ ei siitÀ ikinÀ hiisku. TekevÀt itsemurhan ennemmin tai ovat naisen kanssa yhdessÀ joita eivÀt rakasta.

Siksi en tule ikinÀ hankkimaan lapsia, enkÀ me

Nyt oli niin surullinen viesti ettÀ tuli huono olla

Vierailija
10446/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko ettÀ laitan sinulle viestin? Ja millaisen? Vai olenko hiljaa kunnes nÀhdÀÀn?

Haluan. Omanlaisesi. ÄlĂ€.

Vierailija
10447/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita vaan. Sellanen missÀ osoitat, ettÀ tÀÀ on edelleen molemminpuolista.

Vierailija
10448/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ jos elÀmÀni tarkoitus on peiliyys eli toisten reflektointi omasta lÀhtökohdasta ja samaistumisesta kÀsin? Eli empatia, mielikuvituksellisuus? Silloinhan se kirjallinen ja haaveileva "analysointi" on mun elÀmÀn ydinainesta. Muut tuovat maustetta pullataikinaan.

MitÀ tÀmÀ niin kuin tarkoittaa?

Olen erÀÀnlainen psykologi.

En ymmÀrrÀ kokonaiskuvaa. ElÀtkö asiakkaittesi kautta tÀtÀ elÀmÀÀ?

ElÀmÀntapani on reflektiivisesti elÀÀ eli tÀtÀ maailmaa verrata sisÀiseen skeemaani eli omiin kokemuksiini. Olen peilaileva persoona. Se johtuu suuresta herkkyydestÀ ja ujoudesta. Lapsena pidin sitÀ vain liian suurena

Kuulostaa ihan hyvĂ€ltĂ€. 

EthÀn ole liian hyvÀuskoinen? Tai onko sinulla suhtautumisongelmia tai asenteellisuutta? Monilla on, ne vaikuttavat heikentÀvÀsti ymmÀrrykseen jota mainitsemissasi työnkuvissa olennaisesti tarvitaan. Jos siis on niin nÀitÀ kannattaa työstÀÀ.

Vierailija
10449/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Laittaisin viestiÀ, jos yhteystiedot olis. <3

Vierailija
10450/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Etsin kunnes löydÀn sut ihana.

Vierailija
10451/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko tunnustaa syntini.

Ole hyvÀ.

Olen yllĂ€pitĂ€nyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nĂ€yttĂ€nyt vihreetĂ€ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedĂ€ miks nĂ€in tein. Pelleilin ? 

No ei kai se niin vakavaa ole - etenkin, jos tiedostat tehneesi vÀÀrin. Joskus vÀlit vain muodostuvat flirteiksi ja sitten sitÀ vaan tottuu siihen leikkiin, ja molemmat vie sitÀ aina hieman pidemmÀlle vaikkei olisi mitÀÀn aikomusta edetÀ oikeaan suhteeseen.

Vierailija
10452/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ei minusta ole elÀmÀÀn tÀmmöisessÀ maailmassa. PelkkiÀ tylsimyksiÀ pÀivittÀin ja liian harvoin kaivattua. Pah.

Vierailija
10453/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tuo itse asiassa selviÀÀ sillÀ, kun laittaa den viestin. Vastaus tai sen puute ja viriÀvÀ viestittely kertoo kuinka on.

Toki nÀin. Mutta etukÀteistieto, ettÀ viesti olisi toivottu laskisi kynnystÀ laittaa sitÀ viestiÀ ensimmÀisenÀ.

Vierailija
10454/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mun tuurilla vaihdoit työpaikkaa eikÀ enÀÀ nÀhdÀ.

Vierailija
10455/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on ihan saakelisti kuormaa (josta et kaikkea edes tiedÀ) ja sulla on ihan saakelisti kuormaa (enkÀ vÀlttÀmÀttÀ edes kaikkea tiedÀ), joten siksi nyt ei ole ehkÀ aika tehdÀ mitÀÀn. Mutta aika tulee vielÀ. m~>n

Ihan hyvÀ vaihtoehto on myös tukea toinen toistaan. Mutta eihÀn se tietenkÀÀn onnistu, jos ei ole tunnetaitoja.

Vierailija
10456/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Toki nÀin. Mutta etukÀteistieto, ettÀ viesti olisi toivottu laskisi kynnystÀ laittaa sitÀ viestiÀ ensimmÀisenÀ.

Tietenkin sun viesti olisi toivottu, höppÀnÀ

Vierailija
10457/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HYJKU<3

Vierailija
10458/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pate đŸ˜„đŸ˜„

Vierailija