Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Sinun sivu oli.
Multa sulle đ
Analysoi vÀhemmÀn, elÀ enemmÀn.
ElÀmÀn viisauksia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HÀn ei kyllÀ ole silleen niin, niin sen puoleen niin silleen. Mut sen puoleen on, et sillee niinkö sen puolee pidÀn. Tunnistat tÀstÀ varmasti.
Dearest.
Oot silti sellanen nallekarhu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vain kesyt linnut haaveilevat. Villit lentÀvÀt.
- Ollapa villi ja rohkea.
EivÀt ne karhutkaan riehu koko ajan, ne syövÀt vÀlillÀ puolukoita.
Raskaan työn jÀlkeen on hyvÀ levÀtÀ tai reivata huolella.
Reivaa kuka jaksaa.
Me jaksetaan!
Kissanpentu. Ei jaksaisi enÀÀ kaivata, kun on niin paljon muuta going on. Mutta hypÀhtelet mieleeni kuin kissanpentu lankakerÀn perÀssÀ. Pusuhalit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kusinen munan pÀÀ
Limainen vagina
Onko Àitisi lehmÀ vai?
Mukavaa iltaa kaivatulleni !
Rakastan sua. Oot mun elÀmÀn rakkaus. Ihminen jonka kanssa on hyvÀ olla ja hiljentyÀ ajattomuuteen. Koska silloin kun ollaan yhdessÀ, ne hetket on hitaita ja kauniita. Me voitaisiin tehdÀ ja toteuttaa vaikka mitÀ kaksin. Laatia yhdessÀ kaiken kattava suunnitelma, jossa olis seikkailua yhdistettynÀ maailman hellinpiin solmuhaleihin.
hohhoijaa nÀitÀ viestejÀ... edellisessÀ puhutaan persreiÀstÀ ja seuraava viesti rakkaudesta ja rakastamisesta.
TiedÀn aina miehestÀ, ettÀ jokin osuu syvÀlle, kun nÀen hÀnet samalla kertaa pikkupoikana, aikuisena miehenÀ ja vanhana pappana. NÀin kÀy hyvin hyvin harvoin, ja vielÀ harvemmin niin, ettÀ kiinnostus on molemminpuolista.
Ei terveisiÀ, ajatus vain iltaan. Illanjatkoja.
Vierailija kirjoitti:
Olen y llÀpitÀnyt ns s uhdetta, f lirttaillut, anta nut vÀ ÀrÀÀ po sitiivista v ibaa, nÀytt.Ànyt vihre etÀ val oa tyypi lle, joh on mul la ei ole mitÀ Àn aiko musta tai kiinno stusta. Saan ko vÀÀrinte koni ante eksi. En tied À m iks nÀin tein. Pelleil in ?
Hehe ohi. Mun kaivattu on ihan yrmy, ei oo antanut positiivista vibaa vaikka tiedÀn ettÀ hÀn ajattelee mua
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kohta on kuminauha koetuksella tulee sellanen paskapyyttoni ettĂ€ jÀÀ lohikÀÀrmedildotkin kakkoseksi đ±
Aikuinen ihminenkö tÀtÀ samaa suoltaa pÀivÀstÀ toiseen? MikÀ.sun ongelma on? MitÀ yritÀt saavuttaa nÀillÀ jonninjoutavalla jatkuvalla pieru- ja kakkajutuilla?
Se on se yksi ja sana MT-tapaus, joka jo vuosia sitten uhosi tuhoavansa (silloisen) kaipausketjun. Sen sormista on varmaan kolmannes ketjun sisÀltöÀ. YrittÀÀ raukka kaikkensa karkottaakseen asialliset kaipaajat. Se kehittÀÀ aina jonkin uuden teeman josta ammentaa moskaa muutaman kuukauden kerrallaan. Se sekÀ provoilee, ettÀ tÀyttÀÀ ketjua saastalla, ettÀ poistattelee. Kaipaajat ovat kuitenkin osoittaneet jo, ettÀ kauniit tunteet ja ajatukset ovat voittamattomia ja ketju toisensa perÀÀn elÀÀ vaan. Varmaan tÀmÀ
Huh huh kuulostaa pimeÀltÀ!
Huomenna hÀn on kahdeksantoista vuotias.
MÀ luulen ettÀ mÀ ja sÀ oltais sovittu hyvin yhteen mutta sulle meidÀn suuri ikÀero oli jonkin sortin ongelma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helvetinmoisia lame asseja maailma tÀys.
Et kuulosta itsekÀÀn kovin fressiltÀ.
No en kai mÀ tÀllaisella palstalla kÀvisi, jos olisin totally fresh?
Oisko niin, ettÀ jos suhtautuu ihmisiin lÀhtökohtaisesti avoimen hyvÀksyvÀsti, kohtaa mukavia ihmisiÀ?
En sopisi aggressiivisuutta vaativiin suorituksiin.
Vierailija kirjoitti:
MÀ luulen ettÀ mÀ ja sÀ oltais sovittu hyvin yhteen mutta sulle meidÀn suuri ikÀero oli jonkin sortin ongelma.
20 v on paljon, 10 v ei
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivoin olevani matkalla taivaaseen, mutta joku kÀski suksia helvettiin. Parempia hiihtokelejÀ odottelen vielÀ. Olisipa erÀs pyytÀnyt edes kerran luo.
Vaikka sÀÀlistÀ?
Ei. En sentÀÀn niin reppana ole, ettÀ alkaisin anelemaan. Moni tajuaa, ettÀ minÀkin olen ihan hyvÀ tyyppi.
Jos mies ei osaa laulaa kauniisti, ei hÀn kelpaa minulle.