Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10421/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rakastan sua. Oot mun elÀmÀn rakkaus. Ihminen jonka kanssa on hyvÀ olla ja hiljentyÀ ajattomuuteen. Koska silloin kun ollaan yhdessÀ, ne hetket on hitaita ja kauniita. Me voitaisiin tehdÀ ja toteuttaa vaikka mitÀ kaksin. Laatia yhdessÀ kaiken kattava suunnitelma, jossa olis seikkailua yhdistettynÀ maailman hellinpiin solmuhaleihin.

Kenelle?

Naiselle, jota ihailen, arvostan, himoitsen ja johon mulla olla hellimmÀt tunteet.

Miehet eivÀt tunnusta tÀtÀ kovinkaan helposti, mutta tunnen monia iÀllÀ olevia miehiÀ jotka eivÀt ikinÀ ole pÀÀssyt yli jos ovat kerran rakastaneet jotain naista. VielÀ useampi osa miehistÀ ei siitÀ ikinÀ hiisku. TekevÀt itsemurhan ennemmin tai ovat naisen kanssa yhdessÀ joita eivÀt rakasta.

Siksi en tule ikinÀ hankkimaan lapsia, enkÀ menemÀÀn naimisiin kenenkÀÀn kanssa. SydÀn oli hÀnelle. Ainoa asia jolla on merkitystÀ lipui ohi. Nyt eletÀÀn tÀtÀ paskaa eteenpÀin. Nussitaan yh naisia, tÀysin tunteettomasti. Se jopa kuvottaa. YleensÀ vedÀn kÀteeni.

Vierailija
10422/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Haluatko ettÀ laitan sinulle viestin? Ja millaisen? Vai olenko hiljaa kunnes nÀhdÀÀn?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10423/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelee, ettĂ€ naisen ystĂ€vĂ€llisyys on joku kiinnostuksen osoitus. 

Aion silti jatkossakin olla myös miehille ystĂ€vĂ€llinen, hymyillĂ€ ja katsoa silmiin.  Se vaan ei aina tarkoita mitÀÀn vihreÀÀ valoa tai flirttailua🙄

Terveiset miehille, jotka luulevat, ettĂ€ naisen hymy on aina muutakin kuin pelkkÀÀ hyvÀÀ kĂ€ytöstĂ€. 

..ja silti puolet ketjun naisista olettaa ettĂ€ HÄN tietÀÀ siitĂ€ katseesta yms. 

NÀÀ on nĂ€itĂ€, tarkoittaa ainoastaan jos nainen on kiinnostunut, muuten ei. Ja se miehen pitÀÀ tietÀÀ. 😅

NÀÀ on nÀitÀ ettÀ ihmiset on erilaisia. En mÀ ainakaan hymyile pahemmin muille kuin niille miehille joista olen kiinnostunut.

Vierailija
10424/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

💖

Vierailija
10425/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

HyvÀÀ yötÀ etÀiselle miehelle x x .

Vierailija
10426/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ jos elÀmÀni tarkoitus on peiliyys eli toisten reflektointi omasta lÀhtökohdasta ja samaistumisesta kÀsin? Eli empatia, mielikuvituksellisuus? Silloinhan se kirjallinen ja haaveileva "analysointi" on mun elÀmÀn ydinainesta. Muut tuovat maustetta pullataikinaan.

MitÀ tÀmÀ niin kuin tarkoittaa?

Olen erÀÀnlainen psykologi.

Vierailija
10427/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko ettÀ laitan sinulle viestin? Ja millaisen? Vai olenko hiljaa kunnes nÀhdÀÀn?

Laita, laita.

Vierailija
10428/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulle sais laittaa viestin. 

Vierailija
10429/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Gn. Gn.

Vierailija
10430/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

MitÀ jos elÀmÀni tarkoitus on peiliyys eli toisten reflektointi omasta lÀhtökohdasta ja samaistumisesta kÀsin? Eli empatia, mielikuvituksellisuus? Silloinhan se kirjallinen ja haaveileva "analysointi" on mun elÀmÀn ydinainesta. Muut tuovat maustetta pullataikinaan.

En ymmÀrrÀ kokonaiskuvaa. ElÀtkö asiakkaittesi kautta tÀtÀ elÀmÀÀ?

Vierailija
10431/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Laita kun haluat.

Vierailija
10432/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MÀ laittaisin viestin, jos tietÀisin, et se on (edelleen) toivottua.

Vierailija
10433/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivoisin viestiĂ€, vaikka kaikki on miten on tĂ€llĂ€ hetkellĂ€. 

Vierailija
10434/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

MÀ laittaisin viestin, jos tietÀisin, et se on (edelleen) toivottua.

Tuo itse asiassa selviÀÀ sillÀ, kun laittaa den viestin. Vastaus tai sen puute ja viriÀvÀ viestittely kertoo kuinka on.

Vierailija
10435/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mieti miksi teet sitĂ€ mitĂ€ teet. ÄlĂ€ tee mitÀÀn turhaa. Vapauta aikaa. Ajalla on merkitystĂ€. KĂ€ytĂ€ sitĂ€ hyvĂ€ksesi. ElĂ€ tullaksesi vain onnellisemmaksi. Onnellisuus toimii suojelijanasi. Onnellisempana olet vahvemmillasi. Vahvuus on kestĂ€vyyttĂ€. KestĂ€vĂ€mpi jaksaa paremmin. Parempi on huonoa hyvempi. HyvĂ€ on onnellista. Onnellisuus on viisasta. Viisaus asuu meissĂ€. Me olemme osana maailman viisautta. Viisaus on meitĂ€ korkeampi voima. MeitĂ€ korkeampi voima omistaa meidĂ€t. MeidĂ€t omistetaan turvaan kun elĂ€mĂ€mme pÀÀttyy. PÀÀttyminen on uuden alku. Alussa meidĂ€t luotiin. Luoja on lopussa vastuussa. Vastuu on ikuista. Ikuista on myös elĂ€mĂ€. ElĂ€mĂ€ ei pÀÀty koskaan. Koskaan et tiedĂ€ milloin elĂ€mĂ€si pÀÀttyy. PÀÀttyy tĂ€mĂ€ tarina. Tarina kertoo elĂ€mĂ€stĂ€. ElĂ€mĂ€stĂ€hĂ€n ei koskaan tiedĂ€. TiedĂ€ ettĂ€ kannattaa elÀÀ. ElÀÀ ikuisesti jokainen. Jokainen on elĂ€misen arvoinen. Arvosta elĂ€mÀÀ. ElĂ€mĂ€ arvostaa sinua. Sinua hĂ€nkin rakastaa. Rakasta sinĂ€kin hĂ€ntĂ€. HĂ€n olet sinĂ€. SinĂ€ olet elĂ€mĂ€. ElĂ€mĂ€ jatkuu. Jatka tarinaa. Kiitos kun luit.

Vierailija
10436/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos olet mies, ÀlÀ laita mitÀÀn v*tun viestiÀ naiselle. HÀnen tussunsa kuivuu vÀlittömÀsti, jos hÀn tietÀÀ sinun olevan kiinnostunut.

Jos olet nainen, niin voit kysyĂ€ kuulumisia ja laittaa hymiön perÀÀn.  Jopa ehdottaa yhteistĂ€ hetkeĂ€.

No nyt on katkeran miehen puhetta. Fiksu mies laittaa viestin jos on kiinnostunut ja sillÀ selvÀ. Ei ole niin vaikeaa.

Vierailija
10437/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mulla on ihan saakelisti kuormaa (josta et kaikkea edes tiedÀ) ja sulla on ihan saakelisti kuormaa (enkÀ vÀlttÀmÀttÀ edes kaikkea tiedÀ), joten siksi nyt ei ole ehkÀ aika tehdÀ mitÀÀn. Mutta aika tulee vielÀ. m~>n

Vierailija
10438/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

One of these days these boots are gonna walk

away

Vierailija
10439/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

EhkÀ jonain pÀivÀnÀ herÀÀt ajatuksiin meistÀ, hymyillen, ja muistat sen alun lÀpÀnheiton. Ja haluat takaisin samoihin asetuksiin. Ja laitat viestin.

Vierailija
10440/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ymmÀrrÀ kokonaiskuvaa. ElÀtkö asiakkaittesi kautta tÀtÀ elÀmÀÀ?

ElÀmÀntapani on reflektiivisesti elÀÀ eli tÀtÀ maailmaa verrata sisÀiseen skeemaani eli omiin kokemuksiini. Olen peilaileva persoona. Se johtuu suuresta herkkyydestÀ ja ujoudesta. Lapsena pidin sitÀ vain liian suurena mielikuvituksena, mutta aikuisena huomasin ettÀ olen hyvÀ kuuntelija.

TÀmÀ mahdollistaa kirjallisuuden, psykologian, terapeutin, ja muiden intrapsyykkisten urien jÀrkevyyden omalla kohdallani.

Ketju on lukittu.