Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10341/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MinÀ maksan laskuni, sinÀ et. Reilu peli.

Vierailija
10342/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mieli muuttunut? 

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10343/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli muuttunut? 

Etkös sinÀ minut toivottanut helvettiin?

Vierailija
10344/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joillekuille puoliso on nimenomaan kumppani. Tuttuus ja turvallisuus ovat kuin aamuinen kaurapuuro, lauantainen saunavuoro tai ikivanha auto, josta ei raaski luopua, koska siihen on tunneside ja sen kanssa on matkustettu niin paljon kilsoja. Varma valinta, johon voi aina luottaa.

Tietysti. Aika tyhmĂ€ saa olla jos luulee, ettĂ€ maailmassa on hirveĂ€sti jotain hyviĂ€ ja mielenkiintoisia ihmisiĂ€ Just Sulle. 

Maailma on tÀynnÀ mielenkiintoisia ihmisiÀ, vaikka sinÀ et sitÀ nÀkisikÀÀn omahyvÀisyytesi lÀpi.

Ei todellakaan ole 😂 

Vierailija
10345/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niin saa valita, mutta sitten ei pidÀ kurkkia toisaalle eikÀ antaa ymmÀrtÀÀ mitÀÀn, jota ei tarkoita. Jos sitoutuu puolisoonsa, sitoutuu myös selÀn takana.

Joo kunnolliset ei edes flirttaile, mutta ei nyt pelkĂ€n flirttailun vuoksi kannata kuvitella mitÀÀn. IhmisillĂ€ on myös eri sÀÀntöjĂ€ suhteissaan. 
Itse en kenenkÀÀn varatun suhteen viihdykkeeksi ala, mutta jos katseet jonkun ihmisen kanssa piristÀÀ eikĂ€ mitÀÀn muuta, niin ei minua edes KIINNOSTA tietÀÀ sen ihmisen suhdestatusta.. 

Vierailija
10346/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miehet kuvittelee, ettĂ€ naisen ystĂ€vĂ€llisyys on joku kiinnostuksen osoitus. 

Aion silti jatkossakin olla myös miehille ystĂ€vĂ€llinen, hymyillĂ€ ja katsoa silmiin.  Se vaan ei aina tarkoita mitÀÀn vihreÀÀ valoa tai flirttailua🙄

Terveiset miehille, jotka luulevat, ettĂ€ naisen hymy on aina muutakin kuin pelkkÀÀ hyvÀÀ kĂ€ytöstĂ€. 

Vierailija
10347/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieli muuttunut? 

No ei oo. TÀÀllĂ€ on trolleilla hĂ€tĂ€ jos sattuu ettĂ€ jotkut tĂ€ssĂ€ kohta puoliin onnistuu ja pÀÀsee tÀÀltĂ€ palstalta oikeaan elĂ€mÀÀn. HirveĂ€ hĂ€tĂ€ sekoitella! No eipĂ€ se meitĂ€ estĂ€! EivĂ€t sinne ulotu onneksi. 

Vierailija
10348/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Helvetinmoisia lame asseja maailma tĂ€ys. 

Vierailija
10349/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Positiivisia ihmeitÀ tapahtuu varmasti, mutta myös niitÀ vÀhemmÀn positiivisia. VÀlillÀ mietin, miksi yksille ihmisille tulee aina uusia vastoinkÀymisiÀ, kun entiset on selÀtetty tai ei edes ehditty niitÀkÀÀn. EnkÀ puhu nyt mistÀÀn elÀmÀnhallinnallisista asioista vaan itsestÀ riippumattomista.

Vierailija
10350/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet kuvittelee, ettĂ€ naisen ystĂ€vĂ€llisyys on joku kiinnostuksen osoitus. 

Aion silti jatkossakin olla myös miehille ystĂ€vĂ€llinen, hymyillĂ€ ja katsoa silmiin.  Se vaan ei aina tarkoita mitÀÀn vihreÀÀ valoa tai flirttailua🙄

Terveiset miehille, jotka luulevat, ettĂ€ naisen hymy on aina muutakin kuin pelkkÀÀ hyvÀÀ kĂ€ytöstĂ€. 

..ja silti puolet ketjun naisista olettaa ettĂ€ HÄN tietÀÀ siitĂ€ katseesta yms. 

NÀÀ on nĂ€itĂ€, tarkoittaa ainoastaan jos nainen on kiinnostunut, muuten ei. Ja se miehen pitÀÀ tietÀÀ. 😅

Vierailija
10351/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta itsekÀÀn kovin fressiltÀ.

Vierailija
10352/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko tunnustaa syntini.

Ole hyvÀ.

Olen yllĂ€pitĂ€nyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nĂ€yttĂ€nyt vihreetĂ€ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedĂ€ miks nĂ€in tein. Pelleilin ? 

Harvinaisen huono trollaaja olet. Kukaan ei usko. YritĂ€t saada hĂ€mmennystĂ€ aikaan mutta et onnistu. Sivu 

Vierailija
10353/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MiehenĂ€ voi tietysti johonkin pisteeseen asti kompensoida ulkonÀöllĂ€ ja sexynessillĂ€ sitĂ€ lame assiutta.. 

Vierailija
10354/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et kuulosta itsekÀÀn kovin fressiltÀ.

No en kai mĂ€ tĂ€llaisella palstalla kĂ€visi, jos olisin totally fresh? 

Vierailija
10355/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvÀ.

Olen yllĂ€pitĂ€nyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nĂ€yttĂ€nyt vihreetĂ€ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedĂ€ miks nĂ€in tein. Pelleilin ? 

Jos tÀÀ olis mulle niin tuoltahan se on tuntunutkin! En tiedĂ€ miksi annoin mielikuvituksen laukata, vaikka realiteetit oli hyvin selvillĂ€! EhkĂ€ vaan se yhteinen "asia" sai tunteet nousemaan. 

No ei huolta! KyllÀ tÀstÀ selvitÀÀn!

HyvĂ€, nĂ€in oletinkin vastauksen olevaksi 😊👍 Anteeks, silti.

Olet ilkeÀ.

Vierailija
10356/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KyllÀ saat, ei tuo nyt kÀytÀnnössÀ ole sellainen syntikÀÀn edes, olet hieman kokeillut elÀmÀÀ ja testannut asioita.

Kokeilin joskus vÀhÀn samaa mutta se oli lopulta tylsÀÀ ja loppui riittÀvÀn huumorintajuttomiin ilkeisiin miehiin jotka eivÀt kyennetkÀÀn leikkiÀ tai pelata.

ElÀmÀssÀ tÀytyy oppia asioita ja puhdistaa tunteita. Kaikkea aikansa ja kaikesta oppii.

Et ole vahingoittanut elÀmÀÀsi ja karmaasi jos et tee mitÀÀn pahaa muille ja ole ihan typerys.

Kiitos. Sulla on ymmĂ€rtĂ€vĂ€inen ja armollinen sydĂ€n💛🧡 En tosiaan tiedĂ€ miksi tein nĂ€in. Alkuun oli kiinnostus, mut se lopahti tosi nopeesti, ja jatkoin vaan leikkimistĂ€ mukana kuin ohimennen. En osannut sanoa et hei en olekaan niin kiinnostunut enÀÀ, eikĂ€ aikeita ole. Mut toisaalta loppu hyvin kaikki hyvin. Koska eilen hĂ€n sanoi et hĂ€nen ei kiinnostele enÀÀ. Joten, eiköhĂ€n hĂ€nkin vaan leikkinyt aikansa ajatuksella.

Vierailija
10357/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Toivoin olevani matkalla taivaaseen, mutta joku kÀski suksia helvettiin. Parempia hiihtokelejÀ odottelen vielÀ. Olisipa erÀs pyytÀnyt edes kerran luo.

Vierailija
10358/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Suo sun suutas vasten painaa ;)

Vierailija
10359/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvÀ.

Harvinaisen huono trollaaja olet. Kukaan ei usko. YritĂ€t saada hĂ€mmennystĂ€ aikaan mutta et onnistu. Sivu 

Juuri noin. Tuskin kukaan on noin pöljÀ, ettÀ anteeksi pyytelee palstalla. Jos on niin elÀmÀ tuo sun pelleilyt sulle takas. EhkÀ joku pelleilee sun tunteilla.

Vierailija
10360/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pikku flirtti piristÀÀ elĂ€mÀÀ, eihĂ€n liian vakavasti ottaa kannatta. 

PitkÀ matka suhteeseen tai sinne pÀin...

Ketju on lukittu.