Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Vierailija kirjoitti:
Mieli muuttunut?
Etkös sinÀ minut toivottanut helvettiin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joillekuille puoliso on nimenomaan kumppani. Tuttuus ja turvallisuus ovat kuin aamuinen kaurapuuro, lauantainen saunavuoro tai ikivanha auto, josta ei raaski luopua, koska siihen on tunneside ja sen kanssa on matkustettu niin paljon kilsoja. Varma valinta, johon voi aina luottaa.
Tietysti. Aika tyhmÀ saa olla jos luulee, ettÀ maailmassa on hirveÀsti jotain hyviÀ ja mielenkiintoisia ihmisiÀ Just Sulle.Maailma on tÀynnÀ mielenkiintoisia ihmisiÀ, vaikka sinÀ et sitÀ nÀkisikÀÀn omahyvÀisyytesi lÀpi.
Ei todellakaan ole đ
Vierailija kirjoitti:
Niin saa valita, mutta sitten ei pidÀ kurkkia toisaalle eikÀ antaa ymmÀrtÀÀ mitÀÀn, jota ei tarkoita. Jos sitoutuu puolisoonsa, sitoutuu myös selÀn takana.
Joo kunnolliset ei edes flirttaile, mutta ei nyt pelkÀn flirttailun vuoksi kannata kuvitella mitÀÀn. IhmisillÀ on myös eri sÀÀntöjÀ suhteissaan.
Itse en kenenkÀÀn varatun suhteen viihdykkeeksi ala, mutta jos katseet jonkun ihmisen kanssa piristÀÀ eikÀ mitÀÀn muuta, niin ei minua edes KIINNOSTA tietÀÀ sen ihmisen suhdestatusta..
Miehet kuvittelee, ettÀ naisen ystÀvÀllisyys on joku kiinnostuksen osoitus.
Aion silti jatkossakin olla myös miehille ystĂ€vĂ€llinen, hymyillĂ€ ja katsoa silmiin. Se vaan ei aina tarkoita mitÀÀn vihreÀÀ valoa tai flirttailuađ
Terveiset miehille, jotka luulevat, ettÀ naisen hymy on aina muutakin kuin pelkkÀÀ hyvÀÀ kÀytöstÀ.
Vierailija kirjoitti:
Mieli muuttunut?
No ei oo. TÀÀllÀ on trolleilla hÀtÀ jos sattuu ettÀ jotkut tÀssÀ kohta puoliin onnistuu ja pÀÀsee tÀÀltÀ palstalta oikeaan elÀmÀÀn. HirveÀ hÀtÀ sekoitella! No eipÀ se meitÀ estÀ! EivÀt sinne ulotu onneksi.
Helvetinmoisia lame asseja maailma tÀys.
Positiivisia ihmeitÀ tapahtuu varmasti, mutta myös niitÀ vÀhemmÀn positiivisia. VÀlillÀ mietin, miksi yksille ihmisille tulee aina uusia vastoinkÀymisiÀ, kun entiset on selÀtetty tai ei edes ehditty niitÀkÀÀn. EnkÀ puhu nyt mistÀÀn elÀmÀnhallinnallisista asioista vaan itsestÀ riippumattomista.
Vierailija kirjoitti:
Miehet kuvittelee, ettÀ naisen ystÀvÀllisyys on joku kiinnostuksen osoitus.
Aion silti jatkossakin olla myös miehille ystĂ€vĂ€llinen, hymyillĂ€ ja katsoa silmiin. Se vaan ei aina tarkoita mitÀÀn vihreÀÀ valoa tai flirttailuađ
Terveiset miehille, jotka luulevat, ettÀ naisen hymy on aina muutakin kuin pelkkÀÀ hyvÀÀ kÀytöstÀ.
..ja silti puolet ketjun naisista olettaa ettĂ€ HĂN tietÀÀ siitĂ€ katseesta yms.
NÀÀ on nĂ€itĂ€, tarkoittaa ainoastaan jos nainen on kiinnostunut, muuten ei. Ja se miehen pitÀÀ tietÀÀ. đ
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta itsekÀÀn kovin fressiltÀ.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saanko tunnustaa syntini.
Ole hyvÀ.
Olen yllÀpitÀnyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nÀyttÀnyt vihreetÀ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedÀ miks nÀin tein. Pelleilin ?
Harvinaisen huono trollaaja olet. Kukaan ei usko. YritÀt saada hÀmmennystÀ aikaan mutta et onnistu. Sivu
MiehenÀ voi tietysti johonkin pisteeseen asti kompensoida ulkonÀöllÀ ja sexynessillÀ sitÀ lame assiutta..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et kuulosta itsekÀÀn kovin fressiltÀ.
No en kai mÀ tÀllaisella palstalla kÀvisi, jos olisin totally fresh?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ.
Olen yllÀpitÀnyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nÀyttÀnyt vihreetÀ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedÀ miks nÀin tein. Pelleilin ?
Jos tÀÀ olis mulle niin tuoltahan se on tuntunutkin! En tiedÀ miksi annoin mielikuvituksen laukata, vaikka realiteetit oli hyvin selvillÀ! EhkÀ vaan se yhteinen "asia" sai tunteet nousemaan.
No ei huolta! KyllÀ tÀstÀ selvitÀÀn!
HyvĂ€, nĂ€in oletinkin vastauksen olevaksi đđ Anteeks, silti.
Olet ilkeÀ.
Vierailija kirjoitti:
KyllÀ saat, ei tuo nyt kÀytÀnnössÀ ole sellainen syntikÀÀn edes, olet hieman kokeillut elÀmÀÀ ja testannut asioita.
Kokeilin joskus vÀhÀn samaa mutta se oli lopulta tylsÀÀ ja loppui riittÀvÀn huumorintajuttomiin ilkeisiin miehiin jotka eivÀt kyennetkÀÀn leikkiÀ tai pelata.
ElÀmÀssÀ tÀytyy oppia asioita ja puhdistaa tunteita. Kaikkea aikansa ja kaikesta oppii.
Et ole vahingoittanut elÀmÀÀsi ja karmaasi jos et tee mitÀÀn pahaa muille ja ole ihan typerys.
Kiitos. Sulla on ymmĂ€rtĂ€vĂ€inen ja armollinen sydĂ€nđđ§Ą En tosiaan tiedĂ€ miksi tein nĂ€in. Alkuun oli kiinnostus, mut se lopahti tosi nopeesti, ja jatkoin vaan leikkimistĂ€ mukana kuin ohimennen. En osannut sanoa et hei en olekaan niin kiinnostunut enÀÀ, eikĂ€ aikeita ole. Mut toisaalta loppu hyvin kaikki hyvin. Koska eilen hĂ€n sanoi et hĂ€nen ei kiinnostele enÀÀ. Joten, eiköhĂ€n hĂ€nkin vaan leikkinyt aikansa ajatuksella.
Toivoin olevani matkalla taivaaseen, mutta joku kÀski suksia helvettiin. Parempia hiihtokelejÀ odottelen vielÀ. Olisipa erÀs pyytÀnyt edes kerran luo.
Suo sun suutas vasten painaa ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ole hyvÀ.
Harvinaisen huono trollaaja olet. Kukaan ei usko. YritÀt saada hÀmmennystÀ aikaan mutta et onnistu. Sivu
Juuri noin. Tuskin kukaan on noin pöljÀ, ettÀ anteeksi pyytelee palstalla. Jos on niin elÀmÀ tuo sun pelleilyt sulle takas. EhkÀ joku pelleilee sun tunteilla.
Pikku flirtti piristÀÀ elÀmÀÀ, eihÀn liian vakavasti ottaa kannatta.
PitkÀ matka suhteeseen tai sinne pÀin...
MinÀ maksan laskuni, sinÀ et. Reilu peli.