Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10321/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ennemmin maa repee kunne h*ora hÀpee.

OmaperÀistÀ.

Joku oman elÀmÀnsÀ sankari toistelee isÀnsÀ sanomisia tÀÀllÀ kuin omina keksiminÀÀn, ÀitinsÀ taisi olla sellanen nainen?

Vierailija
10322/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

SinÀ vihaaja-hyvÀstijÀttÀjÀ, laita tunniste, niin tietÀÀ poistua tÀstÀ lÀÀvÀstÀ.

Se oli sulle. Ei mulle.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10323/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todella loppuun kaluttu juttu tĂ€mĂ€ meidĂ€n pelleily nyt. Edes kuolema ei ole nĂ€in kuollut, kun tĂ€mĂ€ juttu, tunnisteena -->đŸ€ŁđŸ˜˜

Tarvitset hoitoa. Vakavasti. 

Vierailija
10324/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Saanko tunnustaa syntini.

Ole hyvÀ.

Olen yllĂ€pitĂ€nyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nĂ€yttĂ€nyt vihreetĂ€ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedĂ€ miks nĂ€in tein. Pelleilin ? 

Jos tÀÀ olis mulle niin tuoltahan se on tuntunutkin! En tiedĂ€ miksi annoin mielikuvituksen laukata, vaikka realiteetit oli hyvin selvillĂ€! EhkĂ€ vaan se yhteinen "asia" sai tunteet nousemaan. 

No ei huolta! KyllÀ tÀstÀ selvitÀÀn!

HyvĂ€, nĂ€in oletinkin vastauksen olevaksi 😊👍 Anteeks, silti.

Vierailija
10325/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kokonaisuutta tarkasteltaessa on olennaista huomioida eri nÀkökulmien merkitys. Prosessi etenee vaiheittain ja muodostaa ajan myötÀ selkeÀmmÀn kuvan. TÀssÀ yhteydessÀ voidaan todeta, ettÀ asiat kytkeytyvÀt toisiinsa tavalla, joka avaa mahdollisuuksia jatkotarkastelulle. Lopputulos heijastaa tehtyjÀ valintoja ja luo pohjaa seuraaville askelille.

Saisiko saman ruohonjuuritasoisesti?

Vierailija
10326/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvÀ.

Olen yllĂ€pitĂ€nyt ns suhdetta, flirttaillut, antanut vÀÀrÀÀ positiivista vibaa, nĂ€yttĂ€nyt vihreetĂ€ valoa tyypille, johon mulla ei ole mitÀÀn aikomusta tai kiinnostusta. Saanko vÀÀrintekoni anteeksi. En tiedĂ€ miks nĂ€in tein. Pelleilin ? 

Jos tÀÀ olis mulle niin tuoltahan se on tuntunutkin! En tiedĂ€ miksi annoin mielikuvituksen laukata, vaikka realiteetit oli hyvin selvillĂ€! EhkĂ€ vaan se yhteinen "asia" sai tunteet nousemaan. 

No ei huolta! KyllÀ tÀstÀ selvitÀÀn!

HyvĂ€, nĂ€in oletinkin vastauksen olevaksi 😊👍 Anteeks, silti.

Miksi et tÀtÀ suoraan laita wa:ssa? Ollaan siellÀ viestitelty.

Vierailija
10327/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Todella loppuun kaluttu juttu tĂ€mĂ€ meidĂ€n pelleily nyt. Edes kuolema ei ole nĂ€in kuollut, kun tĂ€mĂ€ juttu, tunnisteena -->đŸ€ŁđŸ˜˜

Tarvitset hoitoa. Vakavasti. 

ÄlĂ€ sinĂ€ siinĂ€ kaivele, eilisen likapyykkiĂ€. Tarvitsen todellakin hoitoa. AlapÀÀhĂ€ni.

Vierailija
10328/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Anteeksi pyydetÀÀn irl. Ei palstalla. SehÀn on vain pelleilyÀ lisÀÀ.

Vierailija
10329/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Joskus se suorapuheisen totuus ei ole oikea. Suora puhe voi olla myös todella törkeÀÀ ja loukkaavaa. Olen törmÀnnyt tÀllaiseen "rehelliseen" suorasuuhun, jonka "totuus" meni metsÀÀn niin ettÀ suurimmatkin hongat ryskyi.

Nyt puhuttiin rehellisyydestĂ€. Ei ihmisistĂ€ jotka pÀÀttelee asioita ja huutelee ne suorapuheisesti. EihĂ€n siinĂ€ tapauksessa mitÀÀn totuutta ole, vaan jonkun mielevÀÀnteiden oksennus 😅 tuollaiset ei edes ymmĂ€rrĂ€ mitĂ€ on pysyĂ€ faktoissa ja mikĂ€ totuus on. Totuus ei ole kenenkÀÀn pÀÀtelmĂ€ tai mielenvÀÀnne.

Totuus ei myöskÀÀn ole kenellekÀÀn meille 100% mieluinen. 

Vierailija
10330/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Surullista tollanen. Viestinyt mutta en vÀÀrÀÀ infoa antanut. Tuo ei minulta ole.

Vierailija
10331/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvÀ.

Olet tĂ€ysi pelle koska et anna mitÀÀn tunnisteita. Tarkoituksesi on ilmeisesti vain aiheuttaa pahaa mieltĂ€. 

Vierailija
10332/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikille terveisiĂ€ 🖕

Vierailija
10333/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Kaikista katseista sinua <3

Vierailija
10334/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvÀ.

MÀ en oo tehnyt kellekÀÀn noin. Aina ollut oikea kiinnostus taustalla. Mutta miehet on liian hankalia en jaksa. Eri

Vierailija
10335/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Joillekuille puoliso on nimenomaan kumppani. Tuttuus ja turvallisuus ovat kuin aamuinen kaurapuuro, lauantainen saunavuoro tai ikivanha auto, josta ei raaski luopua, koska siihen on tunneside ja sen kanssa on matkustettu niin paljon kilsoja. Varma valinta, johon voi aina luottaa.

Vierailija
10336/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joillekuille puoliso on nimenomaan kumppani. Tuttuus ja turvallisuus ovat kuin aamuinen kaurapuuro, lauantainen saunavuoro tai ikivanha auto, josta ei raaski luopua, koska siihen on tunneside ja sen kanssa on matkustettu niin paljon kilsoja. Varma valinta, johon voi aina luottaa.

Tietysti. Aika tyhmĂ€ saa olla jos luulee, ettĂ€ maailmassa on hirveĂ€sti jotain hyviĂ€ ja mielenkiintoisia ihmisiĂ€ Just Sulle. 

Vierailija
10337/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Niin saa valita, mutta sitten ei pidÀ kurkkia toisaalle eikÀ antaa ymmÀrtÀÀ mitÀÀn, jota ei tarkoita. Jos sitoutuu puolisoonsa, sitoutuu myös selÀn takana.

Vierailija
10338/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tietysti. Aika tyhmĂ€ saa olla jos luulee, ettĂ€ maailmassa on hirveĂ€sti jotain hyviĂ€ ja mielenkiintoisia ihmisiĂ€ Just Sulle. 

Maailma on tÀynnÀ mielenkiintoisia ihmisiÀ, vaikka sinÀ et sitÀ nÀkisikÀÀn omahyvÀisyytesi lÀpi.

Vierailija
10339/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ole hyvÀ.

Oletko kauankin tehnyt tuota? Saat anteeksi jos olet 15-vuotias.

Vierailija
10340/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllÀ saat, ei tuo nyt kÀytÀnnössÀ ole sellainen syntikÀÀn edes, olet hieman kokeillut elÀmÀÀ ja testannut asioita.

Kokeilin joskus vÀhÀn samaa mutta se oli lopulta tylsÀÀ ja loppui riittÀvÀn huumorintajuttomiin ilkeisiin miehiin jotka eivÀt kyennetkÀÀn leikkiÀ tai pelata.

ElÀmÀssÀ tÀytyy oppia asioita ja puhdistaa tunteita. Kaikkea aikansa ja kaikesta oppii.

Et ole vahingoittanut elÀmÀÀsi ja karmaasi jos et tee mitÀÀn pahaa muille ja ole ihan typerys.

Ketju on lukittu.