Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10141/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon enemmĂ€n kuin valmis kÀÀntĂ€mÀÀn uuden sivun elĂ€mĂ€ssĂ€ni. Sinun kanssasi, kenelle laitoin irl-viestin hiljattain. 

Vierailija
10142/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.

HyvÀt huomenet mammoille. Muistakaaps se asmupano.

Kenen kanssa?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10143/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikin osapuoli todella on ketjussa niin toisesta on helppo saada vÀÀrÀ kÀsitys nopeasti.

Tai oikea.

Vierailija
10144/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

👍 suloinen.. 

Vierailija
10145/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sinun eroavan minun takiani. Liikaa paineita uuteen suhteeseen. Haluan sinun eroavan, jos aidosti nykyinen suhde ei ole sinulle hyvÀ. En halua olla kÀtevÀ pelastusrengas, johon voi pompata ilman riskiÀ yksinolosta. Minuun pitÀÀ rakentaa luottamus, arvostus ja suhde kuten kehen tahansa, vaikka olenkin rakastunut kuin hullu. Silti.

Totta puhut. Ensin pitÀÀ selvittÀÀ omassa mielessÀÀn rauhassa, mitĂ€ haluaa.  Nykyinen suhde on ollut pitkÀÀn huono, sitĂ€ ei voi kieltÀÀ.  Siihen on vain alistunut. Asia on monimutkainen ja vaatii harkintaa, vaikka nĂ€mĂ€ voimakkaat tunteet sekoittavat pois kurssista. 

Kuinkahan kauan siihen oman mielen selvittelyyn menee? TÀssÀ jo vuosia kuitenkin veivattu...

Vierailija
10146/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Tottakai nĂ€hdÀÀn😘

Vierailija
10147/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sinun eroavan minun takiani. Liikaa paineita uuteen suhteeseen. Haluan sinun eroavan, jos aidosti nykyinen suhde ei ole sinulle hyvÀ. En halua olla kÀtevÀ pelastusrengas, johon voi pompata ilman riskiÀ yksinolosta. Minuun pitÀÀ rakentaa luottamus, arvostus ja suhde kuten kehen tahansa, vaikka olenkin rakastunut kuin hullu. Silti.

Totta puhut. Ensin pitÀÀ selvittÀÀ omassa mielessÀÀn rauhassa, mitĂ€ haluaa.  Nykyinen suhde on ollut pitkÀÀn huono, sitĂ€ ei voi kieltÀÀ.  Siihen on vain alistunut. Asia on monimutkainen ja vaatii harkintaa, vaikka nĂ€mĂ€ voimakkaat tunteet sekoittavat pois kurssista. 

Kuinkahan kauan siihen oman mielen selvittelyyn menee? TÀssÀ jo vuosia kuitenkin veivattu...

TÀÀllĂ€ vasta ihan alkumetreillĂ€. 

Vierailija
10148/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

👍 suloinen.. 

IkĂ€vĂ€...😍 pÀÀsispĂ€ pian sukeltamaan syliisi. JĂ€isin sinne iĂ€ksi 

Vierailija
10149/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Miksi muo trollataan

Vierailija
10150/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hul lu tosiaan vaikutat olevan, kun puhut jossain palstalla aivan kuin uhrisi (eli pakkomielteisyytesi kohde) olisi juttujasi lukemassa. Hakeudu hoitoon ja jÀtÀ varattu rauhaan! TÀysin. Olet pelottava ja selvÀsti sairaudentunnoton.

Vierailija
10151/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan turhaa kompleksifiointia. Yliajattelet mahdollisuutesi pilalle rakentelemalla olemattomia uhkia. 

Asia on pohjimmiltaan hyvin yksinkertainen: haluatko hÀnet? Sama kysymys hÀnelle.

Jos tulee kaksi myöntĂ€vÀÀ, olette hulluja ellette tartu harvinaiseen mahdollisuuteenne. Kun toteatte tahtotilan, teette mitĂ€ tarvitsee.

Vierailija
10152/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi muo trollataan

Ei Ogelta tÀllaiset.

Oge ei enÀÀ kommentoi.

Vierailija
10153/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

TylsÀt ihmiset hankkivat nÀennÀistÀ sÀpinÀn tunnetta elÀmÀÀnsÀ esim. muuttelemalla ja/tai vaihtelemalla parisuhdekumppania..

Vierailija
10154/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Olen vÀÀrinymmÀrretty. Olisi kiva tuntea oikeinymmÀrtÀjÀ. Se olisi vÀÀryyden sijaan oikeudenmukaisuutta. VÀÀrÀssÀ olon taito on helpompaa kuin oikein tekemisen eetos.

Vierailija
10155/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aivan turhaa kompleksifiointia. Yliajattelet mahdollisuutesi pilalle rakentelemalla olemattomia uhkia. 

Asia on pohjimmiltaan hyvin yksinkertainen: haluatko hÀnet? Sama kysymys hÀnelle.

Jos tulee kaksi myöntĂ€vÀÀ, olette hulluja ellette tartu harvinaiseen mahdollisuuteenne. Kun toteatte tahtotilan, teette mitĂ€ tarvitsee.

Liikaa paineita oikeasti tollasessa tilantees. Paineita ilman kaikkea kompleksisuuttaki jo... Sivusta

Vierailija
10156/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hul lu tosiaan vaikutat olevan, kun puhut jossain palstalla aivan kuin uhrisi (eli pakkomielteisyytesi kohde) olisi juttujasi lukemassa. Hakeudu hoitoon ja jÀtÀ varattu rauhaan! TÀysin. Olet pelottava ja selvÀsti sairaudentunnoton.

Joku huonossa parisuhteessa oleva pelĂ€styi ettĂ€ kohta puoliso lĂ€htee? Vai miksi noin voimakkaasti reagoit?đŸ€”

Vierailija
10157/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Liikaa paineita oikeasti tollasessa tilantees. Paineita ilman kaikkea kompleksisuuttaki jo... Sivusta

Jos kokee paineita parisuhteesta niin ehkÀ parisuhde ei vaan ole sun juttu.

Vierailija
10158/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

💕

Vierailija
10159/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vÀÀrinymmÀrretty. Olisi kiva tuntea oikeinymmÀrtÀjÀ. Se olisi vÀÀryyden sijaan oikeudenmukaisuutta. VÀÀrÀssÀ olon taito on helpompaa kuin oikein tekemisen eetos.

Ajatteletko, ettÀ olet tehnyt oikein minua kohtaan?

Vierailija
10160/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

NÀin oletinkin sinun ajattelevan. Aivan kuin minulle tÀmÀ.

Ketju on lukittu.