Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
HerÀsin puoli viideltÀ eikÀ huvittanut enÀÀ mennÀ takaisin sÀnkyyn kun sinÀ et ollut siellÀ. Pakko se on kai myöntÀÀ, ettÀ taidan olla pitkÀstÀ aikaa ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Mukavaa viikon alkua erÀÀlle S....lle. EtÀiseltÀ mieheltÀ.
Kiitos samoin tÀÀltÀ etÀÀltÀ, ajatuksissani kuitenkin.
HyvÀÀ ruotua eilisen löllyttelijÀlle!
Vierailija kirjoitti:
Jos kumpikin osapuoli todella on ketjussa niin toisesta on helppo saada vÀÀrÀ kÀsitys nopeasti.
Juu ja paljon muitakin turhia sekaannuksia ja sotkuja.
Palasit varmaan töihin jo. Virtaa siihen!
Markolla on ihana fallosđ„°
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumpikin osapuoli todella on ketjussa niin toisesta on helppo saada vÀÀrÀ kÀsitys nopeasti.
Ja mistÀ johtuu? Turhasta ketjuun kuulumattomasta lÀssytyksestÀ jota harrastatte!
Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mistÀ johtuu? Turhasta ketjuun kuulumattomasta lÀssytyksestÀ jota harrastatte!
Eri
Johtuu irl kÀytöksestÀ. NetissÀ nyt lukee kaikkea mahdollista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
HyvÀt yöt mammoille. Muistakaapa se iltarukous.
HyvÀt huomenet mammoille. Muistakaaps se asmupano.
Itse yksin joutui senkin hoitamaan.
On paljon mitÀ et nÀe ulospÀin, kuten erittÀin hankalat tietyt sisÀelinvaivani, jotka osaan piilottaa hyvin vaikka olen nuori ja notkea.
Kun pÀÀsen tarpeeksi pitkÀlle painojennostossa niin voin nostaa ja kidnapata kaivatun vaikka olen pieni nainen.
En halua sinun eroavan minun takiani. Liikaa paineita uuteen suhteeseen. Haluan sinun eroavan, jos aidosti nykyinen suhde ei ole sinulle hyvÀ. En halua olla kÀtevÀ pelastusrengas, johon voi pompata ilman riskiÀ yksinolosta. Minuun pitÀÀ rakentaa luottamus, arvostus ja suhde kuten kehen tahansa, vaikka olenkin rakastunut kuin hullu. Silti.
Vierailija kirjoitti:
En halua sinun eroavan minun takiani. Liikaa paineita uuteen suhteeseen. Haluan sinun eroavan, jos aidosti nykyinen suhde ei ole sinulle hyvÀ. En halua olla kÀtevÀ pelastusrengas, johon voi pompata ilman riskiÀ yksinolosta. Minuun pitÀÀ rakentaa luottamus, arvostus ja suhde kuten kehen tahansa, vaikka olenkin rakastunut kuin hullu. Silti.
Haluatko SINà erota? MitÀ haluat hÀnestÀ? MitÀ haluat minusta?
Vierailija kirjoitti:
Kun pÀÀsen tarpeeksi pitkÀlle painojennostossa niin voin nostaa ja kidnapata kaivatun vaikka olen pieni nainen.
Kidnappasit mut jo henkisesti.
Vierailija kirjoitti:
Totta puhut. Ensin pitÀÀ selvittÀÀ omassa mielessÀÀn rauhassa, mitÀ haluaa. Nykyinen suhde on ollut pitkÀÀn huono, sitÀ ei voi kieltÀÀ. Siihen on vain alistunut. Asia on monimutkainen ja vaatii harkintaa, vaikka nÀmÀ voimakkaat tunteet sekoittavat pois kurssista.
Mukavaa aamupÀivÀÀ kaivatulleni !
SitÀ selvyyttÀ ei vÀlttÀmÀttÀ koskaan saa edes itselleen, saati ettÀ sen onnistuisi toiselle kertomaan. Sivusta mietin ja suren.
Kaunis mies. NĂ€hdÀÀnköhĂ€n vielĂ€đ
Moi. MitĂ€ mimmi?đ