Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
10161/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jee, onnistuin! HyvÀÀ yötÀ ihana hymyilijÀ.

K

Löytyikö rÀksynpesÀmies?

Vierailija
10162/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Ajatusrikollisia paikalla?

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
10163/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sinun eroavan minun takiani. Liikaa paineita uuteen suhteeseen. Haluan sinun eroavan, jos aidosti nykyinen suhde ei ole sinulle hyvÀ. En halua olla kÀtevÀ pelastusrengas, johon voi pompata ilman riskiÀ yksinolosta. Minuun pitÀÀ rakentaa luottamus, arvostus ja suhde kuten kehen tahansa, vaikka olenkin rakastunut kuin hullu. Silti.

NÀin oletinkin sinun ajattelevan. Aivan kuin minulle tÀmÀ.

Tuo ^^on ihan hyvin kirjoitettu mutta miksi et sano sitÀ suoraan kaivatullesi, vaan tosiaan tÀssÀ ketjussa?!

Vierailija
10164/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En halua sinun eroavan minun takiani. Liikaa paineita uuteen suhteeseen. Haluan sinun eroavan, jos aidosti nykyinen suhde ei ole sinulle hyvÀ. En halua olla kÀtevÀ pelastusrengas, johon voi pompata ilman riskiÀ yksinolosta. Minuun pitÀÀ rakentaa luottamus, arvostus ja suhde kuten kehen tahansa, vaikka olenkin rakastunut kuin hullu. Silti.

Hul lu tosiaan vaikutat olevan, kun puhut jossain palstalla aivan kuin uhrisi (eli pakkomielteisyytesi kohde) olisi juttujasi lukemassa. Hakeudu hoitoon ja jÀtÀ varattu rauhaan! TÀysin. Olet pelottava ja selvÀsti sairaudentunnoton.

Joku huonossa parisuhteessa oleva pelĂ€styi ettĂ€ kohta puoliso lĂ€htee? Vai miksi noin voimakkaasti reagoit?đŸ€”

Kommentti kumpusi normaalista jÀrjestÀ ja empatiakyvystÀ

Ollaanpas siellÀ nyt haavoissa ja rikki. Aloittajahan nimenomaan kertoo jokaisessa lauseessa, kuinka hÀn EI ole niin pakkomielteinen, ettÀ haluaisi toisen eroavan takiaan. Pakkomielteinen, epÀvakaa jne kuten tuossa sanoit, aivan taatusti ajattelisi siten ettÀ haluaa haluamansa keinolla millÀ hyvÀnsÀ. Ja tavoittelisi sitÀ, huolimatta siitÀ onko toinen varattu. Sivusta

Vierailija
10165/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AlkuperĂ€inen viesti olisi voinut olla myös minulta. EikĂ€ perustu mihinkÀÀn pakkomielteeseen tai vainoamiseen kuten joku tuossa riehui, vaan ihan irl-tunnelmiin. Ei ole hyvĂ€ lĂ€htökohta suhteelle, jos toinen eroaa vain uuden ihmisen takia. Ei toisesta tiedĂ€ millainen hĂ€n on kumppanina, vaikka muuten hĂ€net tuntisikin. Voi olla, ettĂ€ paljastuu jotain seikkoja miksei suhde toimikaan yhtÀÀn. Moni tutustuminen loppuukin heti alussa juuri niiden juttujen takia. PitÀÀ olla valmis eroamaan myös sillĂ€ riskillĂ€, ettei uusi suhde toimikaan. 

Vierailija
10166/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hul lu tosiaan vaikutat olevan, kun puhut jossain palstalla aivan kuin uhrisi (eli pakkomielteisyytesi kohde) olisi juttujasi lukemassa. Hakeudu hoitoon ja jÀtÀ varattu rauhaan! TÀysin. Olet pelottava ja selvÀsti sairaudentunnoton.

Joku huonossa parisuhteessa oleva pelĂ€styi ettĂ€ kohta puoliso lĂ€htee? Vai miksi noin voimakkaasti reagoit?đŸ€”

Kommentti kumpusi normaalista jÀrjestÀ ja empatiakyvystÀ Vain harva jos edes kukaan tahtoisi olla tuollaisen aivan sairaalloisen, jonkun tyypin oman pÀÀn sisÀllÀ kÀydyn pakkomielteisyyden kohde. Se on kammottavaa, oikeasti on. Itse olisin lÀhinnÀ kuvotuksen ja ahdistuksen vallassa jos olisin saanut kintereilleni tuollaisen, etenkin kun olen varattu, mutta olisin muutenkin. Tuo ei ole tervettÀ, eikÀ sillÀ ole mitÀÀn tekemistÀ ihastumisen tai oikean ihmissuhteen tai sen mahdollisuuden kanssa. Tuosta on enÀÀ askel vainoamiseen, ja se on rikos. Kannattaa ajoissa hidastaa ja hakea apua ongelmiinsa.

MitĂ€ ihmettĂ€ nyt taas 😂 SehĂ€n oli harvinaisen fiksu kommentti. /sivusta

Vierailija
10167/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Anteeks. Saanko anteeks. (Kun sanoin eilen siaksi jotakin ihmistĂ€, ei ollut hyvin sanottu 🙊😭)

Vierailija
10168/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Anteeks. Saanko anteeks. (Kun sanoin eilen siaksi jotakin ihmistĂ€, ei ollut hyvin sanottu 🙊😭)

JÀtÀ se sika.

Vierailija
10169/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

PoikaystĂ€vĂ€đŸ˜‚

Vierailija
10170/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

AlkuperÀinen viesti olisi voinut olla myös minulta. EikÀ perustu mihinkÀÀn pakkomielteeseen tai vainoamiseen kuten joku tuossa riehui, vaan ihan irl-tunnelmiin. Ei ole hyvÀ lÀhtökohta suhteelle, jos toinen eroaa vain uuden ihmisen takia. Ei toisesta tiedÀ millainen hÀn on kumppanina, vaikka muuten hÀnet tuntisikin. Voi olla, ettÀ paljastuu jotain seikkoja miksei suhde toimikaan yhtÀÀn. Moni tutustuminen loppuukin heti

Sun ei pitÀisi tutustua keneenkÀÀn jos olet suhteessa. Ja jos tutustut niin kerrot suhteestasi aivan ensimmÀiseksi.

Vierailija
10171/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun ei pitÀisi tutustua keneenkÀÀn jos olet suhteessa. Ja jos tutustut niin kerrot suhteestasi aivan ensimmÀiseksi.

Miten niin ei saa tutustua kehenkÀÀn jos on suhteessa??

Vierailija
10172/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

KyllĂ€pĂ€ on nuorekas olo. SĂ€pinÀÀ ja tylsÀÀ vuoronperÀÀn. SitĂ€ se elĂ€mĂ€ on. Suudellaanhan kaunis mies sitten kun nĂ€hdÀÀn? Haluaisin😘

Vierailija
10173/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Asiat eivĂ€t aina ole niin mustavalkoisia. EikĂ€ elĂ€mĂ€ aina mene niin selvĂ€piirteisesti tai mustavalkoisesti. Joskus asiat menee syvĂ€n rotkon kautta. 

Vierailija
10174/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen vÀÀrinymmÀrretty. Olisi kiva tuntea oikeinymmÀrtÀjÀ. Se olisi vÀÀryyden sijaan oikeudenmukaisuutta. VÀÀrÀssÀ olon taito on helpompaa kuin oikein tekemisen eetos.

Voi ymmÀrtÀÀ, miksi toinen on toiminut tavallansa. Se ei kuitenkaan tarkoita, ettÀ yhden nÀkökulmasta tai mielestÀ oikea toimintatapa vÀlttÀmÀttÀ olisi oikeudenmukainen toisen nÀkökulmasta. Jos olisit minÀ, et taatusti pitÀisi saamaasi kohtelua oikeudenmukaisena. Kukaan ei pitÀisi, koska jÀljet ovat sen verran mittavat ja karut. Olen silti rakastanut.

Vierailija
10175/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se toinen rakastuu.

Vierailija
10176/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Pusuja murulle 😍

Vierailija
10177/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos se toinen rakastuu.

Tai molemmat. Mutta semmoista se nyt vaan on. On se nyt outoa jos ei uusia kavereitakaan saisi olla sen jÀlkeen kun alkaa seurustella.

Vierailija
10178/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Oon ehkÀ ajatusaviorikollinen.

Vierailija
10179/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Mamma on kalju.

Vierailija
10180/28822 |
29.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos kumpikin osapuoli todella on ketjussa niin toisesta on helppo saada vÀÀrÀ kÀsitys nopeasti.

Tai oikea.

Kaikki viestit pitÀisi signeerata todella tarkasti (mitÀ about kukaan tÀÀllÀ ei tee) ja siltikin joku voi tahattomasti kÀyttÀÀ tai tahallisesti pölliÀ ns. tunnisteesi. Toiset vastaavat, samojen hymiöiden kera, kertomatta, ettÀ ovat sivusta tai eri.

PelkkÀ kirjain, emoji, ikÀ, paikkakunta, etunimi tai pikkuhousujesi kuviointi ja vÀri ei riitÀ tunnisteeksi!

Äh.

Ketju on lukittu.