Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oletko aamu vai iltaihminen? Itse ilta. Aamut on kauheita herätä.

Vierailija
22.09.2026 |

Miten muut?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu ennemmin kuin ilta.

2/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu, mutta silti on hirveää mennä viideksi töihin 😅

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuihminen. Herään aikaisin ja saan aamulla paljon aikaan. Iltaa kohti tahti hiipuu. Illalla ei juuri tee mieli tehdä yhtään mitään.

Vierailija
4/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syön lounaan siinä kahden maissa yleensä, ja päivä on sen jälkeen aina tavallaan ohi, energiat loppu. Makailen loppupäivän. Parhaat energiat on klo 06-12

Vierailija
5/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti aamu. Kaikki hommat pitää saada tehtyä ennen puoltapäivää, muuten jää tekemättä. Onneks ei niin paljoa niitä "pakollisia" hommia ole. 

Vierailija
6/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaihminen. Koneisto parhaimmillaan klo 20 jälkeen. Iltatee, telkkariohjelmat ja kirjan lukeminen.

Vierailija
7/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaihminen. Harmi vain että työt alkavat joka jumalan arkipäivä kello 7.

Vierailija
8/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamuihminen. Tosin olen koko ikäni kärsinyt unettomuudesta ja teen vuorotyötä, joten ei minulla ole oikein mitään rytmiä. Pidän vain aamuista enemmän kuin illoista.

Vierailija
9/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin harvoin olen hereillä klo 10-13 välillä. Teen yötöitä, joskus harvoin iltavuoro 14-22. Aamuvuoron olen tehnyt viimeksi 8 vuotta sitten.

- kohta nukkumaan

Vierailija
10/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko aamu? En ole.

Vierailija
11/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamu. Iltaisin olen jo aivan naatti. 

Vierailija
12/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta. Skippaan aamut ja herään puolenpäivän jälkeen. Aamukasilta käyn pissattamassa koiran ja takas pehkuihin. "Ilta on aamua viisaampi."

Vierailija
13/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joskus tein jonkin Ylen testin, jonka mukaan olin myöhäinen aamuihminen. Töihin meneminen klo 7 on kidutusta ja tunnen aina saavani jonkinlaisen sydänkohtauksen, kun joudun olemaan aamuvuorossa. Mutta olen myöskin illan torkku. Aikaansaavin aikani vapaalla ajoittuu välille klo 9-14. 

Vierailija
14/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta ehdottomasti. On työn ja tuskan takana tehdä töitä aamuisin. Illalla kun pitäisi mennä nukkumaan, pursuan energiaa ja jaksaisin tehdä töitä jonnekin yökahteen asti ennen kuin alkaa väsyttää. Olen yrittänyt totutella heräämään aamulla aikaisin ja ajoissa nukkumaan nyt muutaman vuoden. Joka päivä yhtä kauheaa. Työ on etätöitä joo, mutta joudun hoitamaan paljon asioita mitkä eivät yöllä onnistu.

Vierailija
15/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iltaihminen  onneksi jo eläkkeelöä, niin saan rauhassa herätä. Käytän herätyskello vain pakon edessä.

Vierailija
16/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Syön lounaan siinä kahden maissa yleensä, ja päivä on sen jälkeen aina tavallaan ohi, energiat loppu. Makailen loppupäivän. Parhaat energiat on klo 06-12

Aamuvirkut on vaan niin paljon tehokkaampia! Tuossa kohtaa päivää aamuntorkut ei ole saaneet mitään aikaiseksi, hyvä jos sängystä on ylös päässeet.

Vierailija
17/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilta/yöihminen ehdottomasti. Yötyötä tehnyt jo +13 vuotta klo 18-06. Aamulla kotiin tullessa lapset kouluun yms toimet ja sit nukkumaan.

Yritin muutaman vuoden tehdä aamu/päivävuoroa ja ei siitä tullut mitään. Olin kiukkuinen enkä saanut aikaseksi mitään. Ja yritin kovasti. Lisänä tuli migreenikohtauksia jäätävä määrä. Pimeässä yöllä olen parhaimmillani ja onneksi puoliso tämän ymmärtää.

Vierailija
18/18 |
22.09.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuvirkut on vaan niin paljon tehokkaampia! Tuossa kohtaa päivää aamuntorkut ei ole saaneet mitään aikaiseksi, hyvä jos sängystä on ylös päässeet.

Ja siinä vaiheessa kun aamuvirkku haukottelee ja kiskoo unimyssyä päähänsä, iltaihminen saa aikaan vaikka mitä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi kolme