Terveiset kaipaamalleni! II/2025
Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.
đ
Kommentit (28822)
Myöskin monilla on samankaltaisia piirteitÀ ja tilanteita. Samoja asioita ajatellaan kaivatuista ja samoja tekoja tehdÀÀn.
Vierailija kirjoitti:
Myöskin monilla on samankaltaisia piirteitÀ ja tilanteita. Samoja asioita ajatellaan kaivatuista ja samoja tekoja tehdÀÀn.
YllÀttÀvÀnkin paljon !
Vierailija kirjoitti:
Jos kumpikin osapuoli todella on ketjussa niin toisesta on helppo saada vÀÀrÀ kÀsitys nopeasti.
SiitÀ ei ole pelkoa onneksi. Tuosta ensimmÀisestÀ siis. Toista sattuu kun tÀtÀ ei ymmÀrretÀ, ffs. :P
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun ei pitÀisi tutustua keneenkÀÀn jos olet suhteessa. Ja jos tutustut niin kerrot suhteestasi aivan ensimmÀiseksi.
Miten niin ei saa tutustua kehenkÀÀn jos on suhteessa??
Jos se toinen rakastuu.
Tai molemmat. Mutta semmoista se nyt vaan on. On se nyt outoa jos ei uusia kavereitakaan saisi olla sen jÀlkeen kun alkaa seurustella.
MÀkin löysin kivan kaverin, mut toivottavasti se ei rakastu muhun, sillÀ itellÀ ei tarvittavia tunteita ole, jos olisi, niin ne olisi nÀkynyt/tuntunut heti. sivusta vaan
Vierailija kirjoitti:
En halua sinun eroavan minun takiani. Liikaa paineita uuteen suhteeseen. Haluan sinun eroavan, jos aidosti nykyinen suhde ei ole sinulle hyvÀ. En halua olla kÀtevÀ pelastusrengas, johon voi pompata ilman riskiÀ yksinolosta. Minuun pitÀÀ rakentaa luottamus, arvostus ja suhde kuten kehen tahansa, vaikka olenkin rakastunut kuin hullu. Silti.
Kerro tÀmÀ HÀnelle oikeasti. SiitÀ se luottamus pikkuhiljaa alkaa rakentua, kun keskustelee avoimesti puolin ja toisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks. Saanko anteeks. (Kun sanoin eilen siaksi jotakin ihmistĂ€, ei ollut hyvin sanottu đđ)
JÀtÀ se sika.
JĂ€tin sen eilen đ Lopahti kiinnostus.
Vierailija kirjoitti:
Haaveissa halaaminen kanssasi đ€
Onnistuu, nm. đ€
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kumpikin osapuoli todella on ketjussa niin toisesta on helppo saada vÀÀrÀ kÀsitys nopeasti.
Tai oikea.
Kaikki viestit pitÀisi signeerata todella tarkasti (mitÀ about kukaan tÀÀllÀ ei tee) ja siltikin joku voi tahattomasti kÀyttÀÀ tai tahallisesti pölliÀ ns. tunnisteesi. Toiset vastaavat, samojen hymiöiden kera, kertomatta, ettÀ ovat sivusta tai eri.
PelkkÀ kirjain, emoji, ikÀ, paikkakunta, etunimi tai pikkuhousujesi kuviointi ja vÀri ei riitÀ tunnisteeksi!
Ăh.
KyllÀ mulla riittÀÀ punaiset stringit tunnisteeks. Koska olen laittanut hÀlle p*rsekuvan niissÀ. Varmasti tunnistais, jos kyseistÀ tunnistetta kÀyttÀisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Anteeks. Saanko anteeks. (Kun sanoin eilen siaksi jotakin ihmistĂ€, ei ollut hyvin sanottu đđ)
JÀtÀ se sika.
Seuraavaksi jÀtÀt sitten tÀmÀn ketjun.
Vierailija kirjoitti:
Olen vÀÀrinymmÀrretty. Olisi kiva tuntea oikeinymmÀrtÀjÀ. Se olisi vÀÀryyden sijaan oikeudenmukaisuutta. VÀÀrÀssÀ olon taito on helpompaa kuin oikein tekemisen eetos.
Otan vÀÀrinymmÀrrykset vaan huumorin kannalta. Esim. olen laittanut hupsujakin viestejÀ olettamalleni kaivatulle, ja sitten on tajuttu asia vÀÀrin tai joku toinen vastannut pistÀen leikiksi.
HerÀsin eilen vasta klo 23 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Unirytmini on edelleen sekaisin, eli laitan kohta nukkumaan. Rustailin Àsken yhden työhakemuksen, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen - onneksi. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ valkosipulia, aprikoosihilloa, taateleita, ketsuppia ja rusinoita. Mansikkajukurttiakin olisi, mutta nyt ei maistu. Minulla on nÀet ikÀvÀ Giorgia Melonin nÀköistÀ naista, sillÀ en nÀhnyt hÀntÀ tÀnÀ aamuna eineskaupassa. KÀvin kuitenkin eineskaupan miestenhuoneessa. Luulen, ettÀ siellÀ ei ole valvontakameraa. Ainakin yksi kameraksi luulemani paljastui nuuskajÀtökseksi. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi katselin retroaikuisviihdettÀ intrnetistÀ. Sen jÀlkeen ajattelin lÀhieineskaupan kausityöntekijÀÀ, joka oli vielÀ tapanina töissÀ. HÀnhÀn nÀyttÀÀ Giorgia Melonilta. Onnistuin nappaamaan hÀnestÀ jouluaattoaamuna muutaman valokuvan. Katselin niitÀ klo 5 jÀlkeen pitkÀÀn ja hartaasti ja tÀssÀ yhteydessÀ siis kulkuset kilisivÀt. Radiotakin kuuntelin. Erityisen mukava kuulla 50-luvun sÀveliÀ: Sonny Rollins, Marty Robbins ja Erkki Junkkarinen. Olisitpa tÀssÀ niin keittÀisin sinulle kaakaot ja tarjoaisin vehnÀsÀmpylÀn herkkutÀytteillÀ. Haluaisitkohan sÀmpylÀn vÀliin kaurahiutaleita, keskiolutuutetta ja ketsuppia?
Jos sattumoisin jÀisit työttömÀksi, meillÀ olisi paljon yhteistÀ aikaa. Voisimme vaikka pelailla öisin yhdessÀ
mobiilipelejÀ. Tai ehkÀ sinÀ ostat meille Playstationin? Tai jos sinÀ lueskelet Kawabataa, niin minÀ luen samaan aikaan Veikko Ennalan novelleja tai katselen kuvia FIB aktuellt-aikakauslehdestÀ - yhteisen peiton alla. Oi, olisitpa jo huomenaamulla keittiössÀni keittÀmÀssÀ lanttuteetÀ ja puolukkasoppaa ja hyrÀilemÀssÀ Juha Eirtoa
samalla, kun tiskailet.
A-mies
A-miehen viesti, tĂ€tĂ€ olemme odottaneet. đżđ€©đ«đ§
Vierailija kirjoitti:
Sinunhan kirjoittamia nuo paskantikistykset ovat.
Vierailija kirjoitti:
HerÀsin eilen vasta klo 23 aikoihin ja ajattelin meitÀ. Unirytmini on edelleen sekaisin, eli laitan kohta nukkumaan. Rustailin Àsken yhden työhakemuksen, mutta tuskinpa tÀrppÀÀ. Ei ole tÀrpÀnnyt kolmeen vuoteen ja kuukauteen - onneksi. Iltapalaksi kaakao ja vehnÀsÀmpylÀ, jonka vÀlissÀ valkosipulia, aprikoosihilloa, taateleita, ketsuppia ja rusinoita. Mansikkajukurttiakin olisi, mutta nyt ei maistu. Minulla on nÀet ikÀvÀ Giorgia Melonin nÀköistÀ naista, sillÀ en nÀhnyt hÀntÀ tÀnÀ aamuna eineskaupassa. KÀvin kuitenkin eineskaupan miestenhuoneessa. Luulen, ettÀ siellÀ ei ole valvontakameraa. Ainakin yksi kameraksi luulemani paljastui nuuskajÀtökseksi. Kevein kulkusin on hyvÀ mennÀ maaten.
Yö meni pelaillessa mobiilipelejÀ. LisÀksi katselin retroaikuisviihdettÀ intrnetistÀ. Sen jÀlkeen ajattelin lÀhieineskaupan kausityöntekijÀÀ, joka oli vielÀ tapanina töissÀ. HÀnhÀn nÀyttÀÀ Giorgia Melonilta.
Ihana. đ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
JÀtÀ se sika.
Seuraavaksi jÀtÀt sitten tÀmÀn ketjun.
Tuo edellÀ mainittu ei koskaan ollut mun kaivattu. Kaivattua en voi saada, joten elÀn elÀmÀÀni ihan normaalisti. Tutustuen ja deittaillen ihmisiÀ. Ei ole silti kukaan kaivatun jÀlkeinen yltÀnyt samalle tasolle, lÀhellekÀÀn. Ei nappaa niin ei nappaa. Ketjussa kÀyn vÀlillÀ pÀivÀn mittaan, kun lepÀilen.
Mihin se kommenttini hÀvisi missÀ totesin, ettÀ kenenkÀÀn ei pitÀisi oikeasti omistaa ketÀÀn. Todellinen rakkaus on vapaata kaikkien ja kaikkeuden ymmÀrtÀmistÀ ja arvostamista. SekÀ tietysti nauttimista.
đđłđ§Ąđłđ
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eivÀt todellakaan ole.
Vierailija kirjoitti:
MÀ vain ohitin, kuten suuren osan ketjun viesteistÀ. Ovat ns. eri maailmasta joka ei oikeen kiinnost..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En kykene noin ÀlykkÀisiin. :/
Haaveissa halaaminen kanssasi đ€