Tapahtumat

Kun kirjaudut sisÀÀn nÀet tÀssÀ ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisÀÀn
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Terveiset kaipaamalleni! II/2025

Vierailija
08.12.2025 |

Kaipuu jatkukoon! Jos haluaa keskustella muista aiheista, aloittakaa omia ketjuja.

💗

Kommentit (28822)

Vierailija
9721/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rakas M(n), tulisin hiljaa kiinni sinussa eteenpĂ€in kunnes selkĂ€si on seinÀÀ vasten ja haistelisin sun hiuksia ja kaulaa ja nostaisin sun kĂ€det ylös seinÀÀ vasten yhdellĂ€ kĂ€dellĂ€ ja suutelisin pitkÀÀn ja kehuisin sua samalla. 🧡

MissÀ sun toinen kÀsi on ? Vai ootko yks kÀtinen.

Vierailija
9722/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ai ettĂ€ kun tekisikin mieli seksiĂ€. Harmi kun ei tĂ€stĂ€ ketjusta voi woltata helpotusta siihen. No ei voi mitÀÀ. 

Niin mutta et halua sitÀ minun kanssani.

SisÀltö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9723/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Rasittavaa kun yksi trolli monine hahmoineen pilaa koko ketjun.

Vierailija
9724/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Makaan espanjassa rantabaarissa +25 asteen helteessÀ kuumat mimmit lihaksissa kiinni. Mites teillÀ kateellisilla menee?

Vierailija
9725/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onneksi on ystÀvÀmiehiÀ :)

En voi olla kenenkÀÀn miehen kanssa ystĂ€vĂ€ kun ihastun aina. 

N

Vierailija
9726/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

MitÀ opit itsestÀsi, mitÀ hokasit? Tuntuu olevan yllÀvÀn vaikeita vastata?

Vastasin jo. Opin lisÀÀ, tunsin jo itseni.

In the end:

Oppaiden tehtÀvÀ oli tulla opettamaan minulle lisÀÀ koska olin kasvanut jo tÀyteen potentiaaliini ihmisenÀ. Olen tÀstÀ kasvanut jo n. 5,5 vuotta lisÀÀ. LoppuelÀmÀkin menee oppiessa uutta, olen ikuinen opiskelija. Aiheet vain vaihtuvat vÀlillÀ. Nyt on aika keskittyÀ taas enemmÀn itseeni ja omiin juttuihini. SiinÀ kaikki.

Vierailija
9727/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai ettĂ€ kun tekisikin mieli seksiĂ€. Harmi kun ei tĂ€stĂ€ ketjusta voi woltata helpotusta siihen. No ei voi mitÀÀ. 

Niin mutta et halua sitÀ minun kanssani.

Et voi tuollaista tietÀÀ koska en ole ilmaissut halujani. Voit vain kuvitella jotain mikĂ€ ei pidĂ€ paikkaansa. 

Vierailija
9728/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haarat avattu toiselle? 

Juu. MitÀs aikailit ja jahkailit.

Jatka valitsemallasi tiellÀ.

Vierailija
9729/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

Tinder on outo sovellus, kun sieltÀ ei löydÀ omankaltaista naista.

Ei autistisuudella höystetyt naiset siellĂ€ viihdy. Etsisin erilaisista harrastusryhmistĂ€ ja sopivanoloisiin harrastuksiin keskittyviltĂ€ nettialustoilta. 

Minun lÀÀkĂ€ri vihjaili autismista, tai sanoi ettĂ€ se on spektri ja voi nĂ€kyĂ€ mm. siten kuin minulla :D 

Tuskin tĂ€yttĂ€isin kriteereitĂ€ kuitenkaan, vaikka joitain piirteitĂ€ voi olla kuten monillakin. TinderiĂ€ en jaksa yhtÀÀn, ja unohdan avata koko sovelluksen joka kerta kun olen yrittĂ€nyt sitĂ€ kĂ€yttÀÀ. Ei vaan kiinnosta. 

Nykyisen ja edellisen ihastuksen tapasin ihan livenĂ€ yhteisten kiinnostustenkohteiden kautta.. MistÀÀn oikeista autistinaisista en kyllĂ€ tiedĂ€, mutta onhan niitĂ€ julkisuudessakin joitain ja ei varmaan niitĂ€kÀÀn voi yleistÀÀ.. jos jaksaa jotain vaikuttajan elĂ€mÀÀ ja some-uraa, niin kaikenlaisia on sitten kyllĂ€. 

Vierailija
9730/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Makaan espanjassa rantabaarissa +25 asteen helteessÀ kuumat mimmit lihaksissa kiinni. Mites teillÀ kateellisilla menee?

No Pasin kanssa huonommin muuten ok. MinkĂ€slaiset lihakset sulla siellĂ€ on ? Tai kroppa. TykkÀÀn kehonrakentajista myös. Ootko timmissĂ€ kunnossa 😜 Melan pituus ? Voitais tĂ€rskytĂ€bkun tuut suomeen takaisun.

Vierailija
9731/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lopeta valehtelu, yhtÀÀn paikkaa ei ole jossa lĂ€mpötila yli 20. EikĂ€ sulla ole lihaksiakaan. 

Vierailija
9732/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lootus Yoni-kaartilainen Arka kirjoitti:

@Ekkopakottaja đŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ€źđŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ–•đŸ»đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©đŸ’©

Et ihan taida ymmÀrtÀÀ miten huonolla tavalla lapsellista sun kÀytös on. Ei muakaan pitkÀlti suntyyppisenÀ naisena kiinnosta itsesÀÀlissÀ kieriskelevÀ naisesta elÀmÀntyytyvÀisyytensÀ ja hyvÀksyntÀÀ hakeva mies, joka ei osaa kÀyttÀytyÀ, nostaa itseÀÀn noin paljon muiden ylÀpuolelle sekÀ julkisesti haukkuu muita ihmisryhmiÀ mennen tullen.

Vierailija
9733/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos mulla olisi kuumat mimmit tai miehet kainalossa niin en olisi mammapalstalla.

Vierailija
9734/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jestas mikĂ€ joulusuklaapökĂ€le tuli đŸ˜±

Olen aina miettinyt. Miksi ne jotka valittavat ummetusta eivÀt ala syödÀ joulun ulkopuolellakin lanttua, perunaa, porkkanaa ja luumuja?

Sivusta

MinĂ€ syön yleensĂ€ pĂ€ivittĂ€in porkkanaa, ja sÀÀnnöllisesti myös luumuja ja perunaakin. Lanttua lĂ€hinnĂ€ jouluna laatikossa. 

Normaalisti ei ummeta oikein koskaan, mutta jouluna kyllĂ€! Eli ei toimi laatikot. 

Eli et syö kaikkia niitĂ€ saman pĂ€ivĂ€n aikana kuten jouluna 🙊 eli toimiipas laatikot 😂

Sama

Niin toimii ummettajina, sitĂ€kö meinasit? 

En 😁 Yksi konvehti molemmille ja kaikille suolesta suuttuneille lukijoille đŸ’©

Vierailija
9735/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidan tehdÀ tÀmÀn sinulle helpoksi, kun et osaa pÀÀttÀÀ. Haluat, ettei mikÀÀn muutu, eikÀ tarvitse tehdÀ ikÀviÀ pÀÀtöksiÀ. Voin pÀÀttÀÀ puolestasi. Minulla tosin on vain yksi vaihtoehto valittavana toisin kuin sinulla on kaksi.

Jep. Kannattaa lĂ€hteĂ€ niin ei hukkaa elĂ€mÀÀnsĂ€ ja sydĂ€ntÀÀn enempÀÀ vaiheilijaan, joka ei osaa pÀÀttÀÀ ja lĂ€hinnĂ€ vaan satuttaa tarpeettomasti muita omaa pelkuruuttaan. MinĂ€kin lĂ€hdin ja parempi nĂ€in kuin yhĂ€ roikkua ja pitÀÀ elĂ€mÀÀnsĂ€ sellaisen ihmisen vaiheilun ja pÀÀttĂ€mĂ€ttömyyden armoilla. SĂ€ oot arvokkaampi ja tĂ€rkeĂ€mpi kuin pÀÀttĂ€mĂ€ttömyys ja jatkuva epĂ€tietoisuus siitĂ€ mitĂ€ sĂ€ tuolle ihmiselle merkitset ja haluaako hĂ€n sut oikeesti vai sittenkin leikisti. 

Vierailija
9736/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen ehkĂ€ hieman löystynyt "kaikki tai ei mitÀÀn" -ajattelutapani osalta. Kaikkien kanssa ei tarvitse haluta kaikkea, vaikka periaatteessa tavoittelisikin kaikkea. SitĂ€ etsiessĂ€ voi olla ihan hyvĂ€ suhde vaikka se ei tarjoakaan "kaikkea". TĂ€rkeintĂ€ on vain, ettĂ€ homman nimi on selvĂ€ molemmille osapuolille. Joskushan voi etĂ€isyys, omaiset, työ tmv. sitoa niin eripuolille maata tai maailmaa, ettei ns. koko paketti ole vain mahdollista. Ei se silti tarkoita sitĂ€, ettĂ€ mitÀÀn ei voisi yhdessĂ€ tehdĂ€ ja kokea ja ettĂ€ se ei voisi olla merkityksellistĂ€ ja tarjota mukavia muistoja loppuelĂ€mĂ€ksi. 

Ei kiitos. KyllĂ€ se kaikki, mitĂ€ kenellekin parille tarkoittaakaan, on mahdollista jos vaan on tarpeeksi rakastunut ja rakastaa. 

SÀ voit olla tuota mieltÀ, mutta mÀ olen menettÀnyt uskoni siihen, ettÀ voisin sa

HyvĂ€ homma! Jos et ole uskovainen ja usko johonkin viimeiseen tuomioon, jolla selibaatista palkitaan, niin ei tasan MITÄÄN syytĂ€ tuhlata ainutkertaista elĂ€mÀÀnsĂ€ seksittömĂ€nĂ€ kĂ€rvistelyyn, vaikka seksikĂ€stĂ€ seuraa olisi tarjolla. Hommiin vaan! 💩 

Vierailija
9737/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Haluaisitko minun eroavan?

SiitÀ minÀ en pÀÀtÀ. Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ.

Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ? Kuinka moni tÀÀllÀkÀÀn elÀÀ haluamansa ihmisen kanssa?

Voisit elÀÀ esim. yksinkin vaan etpÀ elÀ, joten ihan oma valinta se on kenen kanssa on hynttyyt yhteen laitettu. MikÀÀn pakkohan ei olisi ollut. Eli 100% oma valinta sekÀ suhteeseen meneminen ettÀ siinÀ pysyminen parisuhdekontekstissa. Jostain syystÀ se jonka kanssa elelee pÀihittÀÀ kaikki muut vaihtoehdot. Eli ihan oma halu siellÀ on taustalla. Sivu.

Vierailija
9738/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

SiitÀ minÀ en pÀÀtÀ. Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka kanssa haluaa elÀÀ.

Ihminen elÀÀ sen kanssa, jonka on sattunut saamaan.

Ihan omasta tahdostaan ja valinnastaan muru. YhÀ sivusta.

Vierailija
9739/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

đŸŽ” On sperma polttavaa

kulli punertaa đŸŽ”

MikÀs se siellÀ on

Vierailija
9740/28822 |
28.12.2025 |
NÀytÀ aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

KysytÀÀnpÀ nÀin pÀin: haluaisitko sinÀ erota? Kaivatunkin voisit sitÀ kautta saada.

Ketju on lukittu.